06-11-2011, 19:56 PM
(06-11-2011, 19:29 PM)metsakohin Kirjutas: Osta kokku kapitalimootoreid ja neid kiirel tööajalvahetada, see nagu loterii, millega enamasti ei võida.Mootorivahetus võtab aega ca 5tundi. Kapremont mootorile vähemalt 5 päeva koos varuosade hankimisega. Kumb võtab vähem aega??
Kiire aeg hobide juures? kunas see on - pole veel kohanud kellegil.
(06-11-2011, 19:29 PM)metsakohin Kirjutas: Natuke õlikanalitest ja saastast. Olen näinud ja puhastanud, seega ei usu, et müüdavatel kapitalimootoritel sellist n . . i on nähtud. Ja kui ongi üritatud, siis osa saasta on ikka sees, ainult natuke lahti liigutatud.
Kordi odavam on teha mootor korralikult ära ja olla kindel (nagu ksf talupoeg ja veel mõned), aga kõik ei oska ja ei suuda mootorit remontida, seega tuleb leppida kahtlaste isendite soetamisega.
Kui sa suudad kapremondi teha ära odavamalt kui uue mootori hankimine, siis oleks sulle nii öösel kui päeval tööd.
Ma hakkan vaikselt juba imestama, missuguse vaimse jõuga üritatakse vanast kõntsast kinni hoida.
(06-11-2011, 19:29 PM)metsakohin Kirjutas: Tegelikult on nii, et kui raha palju võta korralik lääne masin, seda ei pea ise remontima, saab lasta esindustel hädised sõlmed välja vahetada Maksta saab ka korralikult, ei pea häbenema.Lääne masin on töötegemiseks. Vene tehnika hobi ja naljategemiseks. Ükski tõsiselt võetav ettevõte/suurfarm ei poolda 20 ja rohkem aastat vanat tehnikat enda masinapargis, mis peab aastas vähemalt 1000tt töötama. Ebareaalne juba. Reaalselt teevad masinad tänapäeval 200-250tt kuus tööd.
Hobimasinad heal juhul 50tt aastas.
Ma saan aru, et pole mõtet vaielda vene vankumatu tehnika nostalgia huvilistega. Vanaraua kokkuostu punktid rõõmustavad ning kodudes perekonnad veel rohkem mõtetute tundide eemal olekute üle.
Mina olen arvamusel, et vaeva ja aega tuleb mõistlikult jagada. Vähima aja- ja rahakuluga saavutada parim tulemus. Vabandusi miks üht või teist pooldada on ju igalühel. Ega muidu ei öelda "4 inimest 5 parteid".
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.