22-02-2015, 20:51 PM
Mehed mehed
Veidi mõtlemist:
T25a traktorid töötavad aastas ca 100-200tt. St kuus keskmiselt 20h (mis samaaegselt tähendab enamikult kindlaid töid, kindlatel aegadel St kartulivõtt üks aeg, metsatöö teine aeg). Üle selle on intensiivne töötegemine ja normaalne inimene ei kasuta igapäevaselt seda masinat.
Veidi mõtlemist.
Tavainimene kasutab enda masinat potipõllu harimiseks ja ehk veidi ka metsast küttepuude toomisel. St peale kartulivõttu enam vähem augusti lõpp jääb masin seisma ja talve ootama. Lund samamoodi ei saa temaga lükatud. Seega esimene võimalus on jaanuari teine pool, kus on juba pidevad külmakraadid teinud pinna tugevaks, et saaks traktoriga metsas töötada.
Ma tahaks näha seda 60-80Ah akut, mis suudab peale 4 kuud seismist ja peale esimesi külmasid käivitada masinat. Teades M10G2K olekut külmades tingimustes. lisades sinna juurde tep15, tad17 vedeluse käigukastis võib külma närviga öelda, et see seisnud aku seda masinat käima ei tõmba. (erijuhtudel kui masin nii kohvi on, et lükka või käega käima - siis jah ehk käivitub)
Rääkimata külmakäes lumehanges seisnud laadimata akust.
Ise olen võtnud juba ammu graafikusse, et iga 2 kuu tagant tuleb laadida akut. (tänapäeva laadijad ei keeda täis akut võrreldes nõuka omadega. Viimased jällegi laevad aku paremini täis. - Igal oma plus ja miinus) Suurem aku on küll ostes kallim. Samas hooldades teda õigesti peab ta ka kauem vastu. Suuri akusid liigub ka rohkem järelturul. (rekapealt üks 130Ah aku töötaks põka peal aastaid veel lisaks)
Mootorratastel on sama probleem ja seal on pandud pidev laadimine taha ja hoiutingimused viimase aja järgi juba soojades ruumides.
Veidi mõtlemist:
T25a traktorid töötavad aastas ca 100-200tt. St kuus keskmiselt 20h (mis samaaegselt tähendab enamikult kindlaid töid, kindlatel aegadel St kartulivõtt üks aeg, metsatöö teine aeg). Üle selle on intensiivne töötegemine ja normaalne inimene ei kasuta igapäevaselt seda masinat.
Veidi mõtlemist.
Tavainimene kasutab enda masinat potipõllu harimiseks ja ehk veidi ka metsast küttepuude toomisel. St peale kartulivõttu enam vähem augusti lõpp jääb masin seisma ja talve ootama. Lund samamoodi ei saa temaga lükatud. Seega esimene võimalus on jaanuari teine pool, kus on juba pidevad külmakraadid teinud pinna tugevaks, et saaks traktoriga metsas töötada.
Ma tahaks näha seda 60-80Ah akut, mis suudab peale 4 kuud seismist ja peale esimesi külmasid käivitada masinat. Teades M10G2K olekut külmades tingimustes. lisades sinna juurde tep15, tad17 vedeluse käigukastis võib külma närviga öelda, et see seisnud aku seda masinat käima ei tõmba. (erijuhtudel kui masin nii kohvi on, et lükka või käega käima - siis jah ehk käivitub)
Rääkimata külmakäes lumehanges seisnud laadimata akust.
Ise olen võtnud juba ammu graafikusse, et iga 2 kuu tagant tuleb laadida akut. (tänapäeva laadijad ei keeda täis akut võrreldes nõuka omadega. Viimased jällegi laevad aku paremini täis. - Igal oma plus ja miinus) Suurem aku on küll ostes kallim. Samas hooldades teda õigesti peab ta ka kauem vastu. Suuri akusid liigub ka rohkem järelturul. (rekapealt üks 130Ah aku töötaks põka peal aastaid veel lisaks)
Mootorratastel on sama probleem ja seal on pandud pidev laadimine taha ja hoiutingimused viimase aja järgi juba soojades ruumides.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.