02-05-2015, 12:57 PM
(02-05-2015, 12:34 PM)unimüts Kirjutas: ...Sel Parksepa Gennadil on mingi kontakt ka?
See remontimine on suht lootusetu. Vaata näiteks youtubest pumbaremont läbi, siis näed millest pump koosneb.
Pumbal on kümneid liikuvaid osasid ja ei usu mina, et keegi need kõik "kapremondis" välja vahetab. Teisalt POOLA juppide kvaliteet on teada tuntud loterii.
Igasugune vahetusfond - no sellisel juhul sa ei tea, kas see saadud pump on 2000tt või 10 000tt töötanud. Mis on välja vahetatud. See, et üks kiidab taevani, teine laidab maha ei anna ju tulemust. Mitte keegi maailmas, ei oska ette ennustada sulle millise pumba sa vahetusfondist tagasi saad - eriti kui tegu poolaga.
Kui tõesti tahad remontida pumpasid, siis soovitan pigem Parksepa Genadit. (teised kodus tegijad on vanaks jäänud ja pumpa remonditakse pikaajaliselt või tahavad rohkem remondiraha kui uue hind) Kui sa kuskil Eestis lased pumpa teha, siis võid ka minukäest ühe vähetöötanud pooliku pumba saada varuosadeks. (pritsepea, otsakaaned puudu)
...
Minul ei ole vaja videosid vaadata, et pumba siseelu teada. Remarhiks: olen võimeline pumbastendi olemasolul nii rida- kui pöörispeapumba paika häälestama (olen teinud). Eeldusel, et elemendid ja regulaator seda võimaldavad. Aga hetkel ei ole küsimus mitte minu oskustes vaid selles, mida teha olukorras, kus mootorile on vaja KSP tekitada.
Hetkeolukorras valikut pole: uus pump. Keegi vanu ei remondi ja kasutatud "heas korras" pumba eest osatakse vastavalt hinda küsida. Kusjuures pahatihti alusetult. Väga kenasti panid ju kirja, mis kõik võib peetis olla. Ning kontrollida saab seda vaid stendis, käte vahel ei tee midagi ära. Ning üks vähegi elujõus diiselmootor suudab käia väga niru pumbaga. Lihtsalt ei käi hästi...
Pumpade teemal suhtleme eraldi.