01-11-2015, 21:52 PM
Olgugi, et ma ei seedi õli keetmist tekkis veel küsimusi.
Kuidas on väntvõlli otsatihendid? Eestpoolt rihmaseibi ja kuidas siduripoolt on?? Ega juhuslikult sidurikoda õli täis pole. Õigemini see suht võimatu, kui splint ummistunud pole.
Samas mitu korda kohanud, et väntvõlli otsatihend on hooratta tagant lekkivas olekus ja õlitanud terve koja ära. Alt otse välja jookstes ei ole lompi ka all. Töö ajal kaob lihtsalt ära.
Teine anomaalia on, mida olen kohanud, on õhutustorust viskab õli välja. Sellisel juhul on ikka lomp ka all enamjaolt või õlivann alt kõikjalt õline.
Nb õlirõnga purunemisega või kinni jäämisega võib ka traktor vabalt mingi 5h tööga 1l õli märkamatult ära süüa. Algselt ei pane seda tähelegi, kuna oletatakse lihtsalt pööretest, et traktori suits on mustem.
Kuidas on väntvõlli otsatihendid? Eestpoolt rihmaseibi ja kuidas siduripoolt on?? Ega juhuslikult sidurikoda õli täis pole. Õigemini see suht võimatu, kui splint ummistunud pole.
Samas mitu korda kohanud, et väntvõlli otsatihend on hooratta tagant lekkivas olekus ja õlitanud terve koja ära. Alt otse välja jookstes ei ole lompi ka all. Töö ajal kaob lihtsalt ära.
Teine anomaalia on, mida olen kohanud, on õhutustorust viskab õli välja. Sellisel juhul on ikka lomp ka all enamjaolt või õlivann alt kõikjalt õline.
Nb õlirõnga purunemisega või kinni jäämisega võib ka traktor vabalt mingi 5h tööga 1l õli märkamatult ära süüa. Algselt ei pane seda tähelegi, kuna oletatakse lihtsalt pööretest, et traktori suits on mustem.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.