01-03-2016, 10:54 AM
(01-03-2016, 10:32 AM)v6sa Kirjutas:(01-03-2016, 10:25 AM)Daff Kirjutas: ...
Küsin sellepärast, et oli au kunagi Scanniga olla Lätis pukseeritav. Distants oli 2km ja träkimees ütles, et ta ei tohi mind köie otsas vedada ainult jäikühendus või osaliselt toetatuna. Tookord äreva olukorra tõttu ma isegi ei süvenenud miks nii peab tegema aga nüüd tekkis küsimus, et miks?
On vist tekkinud olukord kus tuleb hakata lugama manuaali.
Kas Sul õhku pidurite jaoks oli?
Kuigi ka mina võtaks teadmata oskustega tegelase pigem pulga otsa ja sõidaks oma piduritele lootes. Lisaks ei saa pulgaga tekkida paela/trossi lõhkuvaid tõmbeid, kui tõmmatava unisuse tõttu peaks pael lõtvuma... Skann, isegi tühi selline kaalub sedapalju, et väikeseid jõnkse ei ole oelmas
Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.
Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta..
Maano Saareväli (Liiklusõiguse Büroo)
Re: Pukseerimine kolmnurkühendusega
Nõuded pukseeritavale sõidukile on samad, mis haagiselegi - peab olema kehtiv kindlsutuspoliis ja ülevaatus ning peab olema ettenähtud korras registreeritud. Kõik need nõuded kehtivad seni, kuni sõiduk osaleb iseseisvalt või pukseerituna teeliikluses. Kinnisel lumarajal (võistlusel osalev võistlussõiduk) neid nõudeid vaja täita ei ole.
Seega ainukene viis, kuidas sellist sõidukit lumarajale viia saab, on kõrvaldada ta liiklusest.
Aquila captas non muscas.