04-03-2016, 17:52 PM
(04-03-2016, 12:08 PM)MAZ Kirjutas: Inimestele pole juba NL ajast peale korralikult ega õiglaselt palka makstud. Kui ei susserda või ma ei tea,mis ei tee siis oledki dilemma ees! Muidugi see ei õigusta sellist koonderamist aga aeg vist on edasi liikunud ja lihtsam on oma vanad räbalad, laibaks ajada ja siis sulatusahju saata.
Huvitav,mis sul siis pihta pandi? Äkki räägid sellest?
Lebotamise ja magamise eest ei saagi palka maksta. Raha teenitakse mingi asja X tootmise (ja sellega seonduva) eest. Maal hästi näha mul. Noored 20-30aastates teevad samapalju tööd üksinda kui KOLM 50ndates kokku. Eestis on võimalik pea iga asjaga LEGAALSELT raha teenida, kuid poetaga viriseda kurja ülemuse üle on kasulikum. Mõned käivad veel võõrastes garaazides uurimas, mis ripakil.
Varastamise kohapealt läks väikseid asju, mis jäid kohe silma. Siis vaatasin, et igapäevaselt ei taha sellega tegeleda ja kasumi protsent oli suht väike. Ajakulu ja sissetulekut arvesse võttes niisama ühtegi masinat hetkel laiali ei võta. Ehk siis kui soetan sügisel ühe korraliku juurde võtan ka ühe raipe laiali veel.
(04-03-2016, 12:27 PM)saarrand Kirjutas: Valik on tehtud T-25 ja nii on.
Samas mind paneb hämmastama, kuidas osadele kodanikele juhtub kätte nii palju praak vene varuosi? Ma olen neid vene traktoreid remontinud enda tarbeks igasuguseid ja ei saa küll öelda, et massiliselt asjad oleks halva kvaliteediga, eks juhtub ikka olema praaki ka, aga no kus seda ei ole.
Kui masinat ise teha siis miinimum kapi tegemine on 200h. See siis ainult tööaeg. Nüüd võta nii: töötasu võiks olla 5euri tund, 1000euri seega töötasu. Sinna teine tuhat pane varuosadele. -- see siis juhul kui võtta endale mingi paari tuhandene masin ette.
Ise leidsin ma lihtsalt, et kui mingit seost hingelt ei ole masinaga. (a'la lapsepõlve masin või kellegi pärandus vms) Siis tasu võtta juba pigem kohe üks korralik. Jah korralik tahab ka siit ja sealt nokitsemist. (reaalselt võrdub see nokitsemine mingi 500eurise väljaminekuga kõikide masinate puhul)
Kui hammas peale hakkab võtaks ise selle.
http://soov-ee.postimees.ee/103355-t25/details.html
Rehvid vahetusse, iste mõni korralikum ja esimesed gabariit/suunatuled ka külge ja elekter korda.
Miks see:
Sest ta on veel üks viimaseid nö nõuka aja järelhüüdeid. Sest ta omab suht vähe töötunde ja tundub, et ta pole erti ära lõhutud. + ta asub sulle suht ligidal mis on üli suur plus ju
Varuosadega on nii, et aastatega muutus palju tehases. Praagiks kõike ei saagi pidada, pigem detailid muutusid eri aastakäikude kaupa ja siis on raske orjenteeruda. Seetõttu paljud varuosad on nö ühe tootekoodiga, kuid mõõtudelt täielikult erinevad. Viimasel ajal müüdavad osad on jällegi bingo kas on liiga pehmest materjalist või liiga kõvast. Seetõttu töötav eksemplaar kaalubki eelised üles.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.