26-07-2016, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2016, 23:40 PM ja muutjaks oli unimüts.)
(25-07-2016, 17:33 PM)Laurts Kirjutas: Kuidas välisel vaatlusel ära tunda võimsamat mootorit? Kui õlivarras on ploki keskel siis on 100% tegu 22kW mootoriga? Mõnede selliste 93-94´masinate kuulutused on ka üleval olnud kuid mnt.ee andmetel on nende võimsus ikka ainult 18kW...
Ka venekeelsed технические характеристики tabelid pakuvad 25A mudelile vaid 18... kilovatti
MNT ameti lehel võib 50kw masinal kapotiall tiksuda ka 500kw elukas. Reaalselt seal on nii, kuidas keegi soovib nii ka märgiti. Ja kui juhuslikult oli mõni arvelevõtja esmakordselt pannud "eelmise sarnase masina kw arvu" siis seda peeti normaalseks.
Tehase masinatel olid tehasest õiged paberid kaasas. Külavoovade masinatel aga joonistati need mujal kokku - arvele võeti mõlemad.
Paljudel masinatel ongi seetõttu valed kw arvud passides, eks see ole seotud just arki onude tarkusest.
d120 mootori välisteks näitajateks jah võib pidada, et mootori ploki keskel on juba õlivattas ja tsentrifuugi asemel on õlifilter.
Nende vanemate mootorite alates 89a võrdlust uuematega 94a ma ei ole detail detaililt teinud. olgugi et seal on ka plokis valujälg õlivarda jaoks ja tsentrifuugi saaks vahetada õlifiltri vastu.
Uuemast mootorist ei ole kasu senikaua, kui ei ole ka uuemat tagasilda.
Üldjoontes venelane ei ajanud paberimajandust väga keeruliseks.
http://traktor25.ru/opisanie-trraktora/d...sanie.html
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.