03-02-2017, 13:06 PM
(03-02-2017, 11:13 AM)v6sa Kirjutas:(02-02-2017, 22:04 PM)unimüts Kirjutas: ...
Reaalselt jookseb selle toru kinnipanekul kogu üleliigne morss karterisse.
Lahendus - tagasivooludele kolmik vahele ja mõlemad tagasivoolud paaki tagasi.
Oht on olemas.
Samas on mul saska mootor tagasivooluta pumbaga toiminud 9 aastat ja kütust veel karterisse ei pressi. Samas olen ma teadlik, et see on vägagi võimalik.
Liigse kütuse otse paaki tagasi laskmine on hea mõte igal juhul.
Nende põka pumpadega on selline kamm, et kui head tihendid on sinna sisse trehvanud. Originaal süsteem on nii üles ehitatud, et osa survest läheb maha tänu automaatsele õhutusele. Kui aga nüüd see toru kinni panna on paugu pealt selge kui tihe see pump on.
Ise vahetasin peale uue pöörispea aga kuna originaal filtrid jebisid sai peale pandud russi filtrid ja sellega sai ka süsteem kinniseks. Enam survet maha ei lähe vaid süsteemis on rõhk nii suur kui vedru hoida jõuab ja kohe oli kamm käes. Paar hektarit tööd purustajaga ja naftapilv taga. Sai konsulteeritud nii siin foorumis kui ka pumbamehega ja spetsialisti vastus: "Too pump siia, paneme uued tihendid ja mure murtud".
Kui pumbal õhutusavad lahti siis pole hirmu, et mootori karterisse kütte surub. Hakkab mööda külgi alla voolama. Kui aga punn on umbes siis ta otsib küte uue koha kustkaudu pumbast jalga lasta ja kõige tõenäolisem koht on otsatihend, suunaga mootori karter.
Aquila captas non muscas.