Küsimused t-25A-1 kohta

(29-07-2017, 21:48 PM)SiimL Kirjutas:  Õhtust

Keegi oskab umbes öelda palju talub T25 poolraam tõmbamist?

Valgusta, mida plaanis tegema hakata, ehk siis tuleb rohkem infi. Praegu tundub, et on soov lihtsalt põka pooleks tõmmata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(29-07-2017, 23:36 PM)Daff Kirjutas:  
(29-07-2017, 21:48 PM)SiimL Kirjutas:  Õhtust

Keegi oskab umbes öelda palju talub T25 poolraam tõmbamist?

Valgusta, mida plaanis tegema hakata, ehk siis tuleb rohkem infi. Praegu tundub, et on soov lihtsalt põka pooleks tõmmata.

Sai lihtsalt ette poolraami külge pandud koht kuhu asju kinnitada, trossi jne.. lihtsalt mõtlen palju ta kannatab umbes. Pooleks pole plaanis tõmmata Big Grin
Vasta

(29-07-2017, 23:36 PM)Daff Kirjutas:  
(29-07-2017, 21:48 PM)SiimL Kirjutas:  Õhtust

Keegi oskab umbes öelda palju talub T25 poolraam tõmbamist?

Valgusta, mida plaanis tegema hakata, ehk siis tuleb rohkem infi. Praegu tundub, et on soov lihtsalt põka pooleks tõmmata.


Võimalik, et kellegil on mõtted mingi vints näiteks ette panna.


Arvesta nii, et lkäima tõmmatakse 2T ja sellega ei juhtu midagi, kui aga mingi terav nurk on siis võid poolraami puru saada.  Enamjaolt saadakse see puru ikka nii, et taha pannakse liiga palju raskust ja esinina õhku siduriga 1 tõmme ja litaki esiots maha ja ongi poolraam või sidurikoja nurgad lännu.

Tõmmates vaikselt pakun, et poolraam peaks otse tõmmates mingi 6T vastu pidama. Terava nurga all aga 1T

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

nokk läheb püsti ka kui tõmbad taga midagi ja mõtlematult nt kolmnurga peale venivaköie kinnitad ja siis hooga sikutama.igasugusel tõmbamisel tuleb pisut mõelda kuhu ja kuidas kinnitad.kui vints panna siis taha kolmnurga otsa ja kasutad nö keskvintsina ja ka siis kui vaja raskeid asju kangutada taas veniv köis vahele.
Vasta

Mida teha lahtiste käise tikkpoltidega, eelmine omanik on juba topeltmutrite ja pikemate poltidega seal midagi remontinud, lõdvad on nii ratta kui kastipoolsed mutrid, õli veel ei voola, pidurid töötavad. Kas piisab kui uute tikkudega asi kinni tõmmata või tuleks ikkagi laiali kiskuda kõik, puhastada, uued tihendid vahele jne... Kas PM kaubamajas müüdavad uustoodangu poldid on pädevad?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(07-08-2017, 20:34 PM)Laurts Kirjutas:  Mida teha lahtiste käise tikkpoltidega, eelmine omanik on juba topeltmutrite ja pikemate poltidega seal midagi remontinud, lõdvad on nii ratta kui kastipoolsed mutrid, õli veel ei voola, pidurid töötavad.  Kas piisab kui uute tikkudega asi kinni tõmmata või tuleks ikkagi laiali kiskuda kõik, puhastada, uued tihendid vahele jne... Kas PM kaubamajas müüdavad uustoodangu poldid on pädevad?

Ega sul muud üle jää kui tikud välja vahetada. arvatavasti on sirged ja 12mm tikud muutunud pikaks ja peenikeseks.
Õli ei hakka sealt voolama enne kui simmerid ka läbi ja siis õli satub käisesse.

Ise kakuks laiali. Uued tikud sisse (nb mtz esisilla tikud sama keermega, kuid 5mm pikemad - mis ei ole määrav) Uued tikud, uued mutrid, vedruseibid ja kontrollida käiste diftiaukude korrasolekut.

Pädevuse poolepealt - nu kas hiina autod on pädevad? - joppamise värk uustoodangul. Üldjuhul on nad kasutavad.
Tuub keermeliimi ka abiks.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Sai endale üks risu õue taritud, tulistan veel mõned küsimused:

roolikarbi väljundvõlli ots käib üle alla, seetõttu roolil lõtk veerand tiiru, kas seal saab midagi reguleerida või ainult uus karp?
Rippsüsteemi hüdraulika ei toimi, kang keskmises asendis saab aisasid käsitsi üle alla liigutada, kui silindri peal nupp alla vajutada jäävad aisad ilusti üles seisma, vähemalt koormuseta, jagaja probleem? Lisaks nupu vahelt lekib õli, on seal midagi remontida?
Kust sektorist võiks leida sisselöödud raaminumbri, väidetavalt kusagil hüdropaagi juures?
Siduripedaal ei tule vabatahtlikult üles - survelaagri küljes on nippel, see määrib ainult laagrit või peaks ka laagri liugpinda määrima? Tundub nagu kahvlivõll oleks pukside peal kinni, võlli muidu kätte ei saa kui mootor maha/traktor pooleks?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(07-08-2017, 23:17 PM)Laurts Kirjutas:  Sai endale üks risu õue taritud, tulistan veel mõned küsimused:

roolikarbi väljundvõlli ots käib üle alla, seetõttu roolil lõtk veerand tiiru, kas seal saab midagi reguleerida või ainult uus karp?
Rippsüsteemi hüdraulika ei toimi, kang keskmises asendis saab aisasid käsitsi üle alla liigutada, kui silindri peal nupp alla vajutada jäävad aisad ilusti üles seisma, vähemalt koormuseta, jagaja probleem? Lisaks nupu vahelt lekib õli, on seal midagi remontida?
Kust sektorist võiks leida sisselöödud raaminumbri, väidetavalt kusagil hüdropaagi juures?
Siduripedaal ei tule vabatahtlikult üles - survelaagri küljes on nippel, see määrib ainult laagrit või peaks ka laagri liugpinda määrima? Tundub nagu kahvlivõll oleks pukside peal kinni, võlli muidu kätte ei saa kui mootor maha/traktor pooleks?


Roolikarp maha ja juppeks - pesu ja uued jupid sisse. Arvatavasti on 2 laagrit kutut.  Alustuseks võid külje peal oleva suure mutri all olevat mutrit pingutada, see vähendab lõtku - alustueks.
Rippsüsteem vihjab, et pump kutu.  Vilets tõstmine on pump ja alla laskumine nn tiksudes on jagaja. süntomid.
Hüdrosiindrit reaalselt vaja uuendada- tihendite vahetus ei aita. -enda petmine. Kes kus teeb - teada vaid külalegende.

Raaminumber jagajast ettepoole akukasti peal, starterist ülevalpool pirka. Mujal vaid poolraamil kui sedagi. 
Siduripedaal - Võta piduri pedaali alt. käigukasti kõrval pisike m8 keermega hoob lahti vaata kas aitab. Ehk on fiksaatorvõll kinni mädanenud või valesti reguleeritud.

Sidurivõlli saab ka muidu kätte, kuid see juba nn kirurgiline lammutamine. Teinud seda paar korda, kui asi käpas siis saab hakkama, kui esimene kord siis soovitan mootor maha võtta.

Igatahes mina soovitan palju kannatust ja ülisuurt rahakotti. - teades mis tähendab risust traktori ehitamine, siis uue masina poest ostmine tuleb odavam.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Tervist

Keegi oskab öelda milline neist hüdropumpadest läheb vanematüübi 25ele?

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...m.html?p=2
Vasta

(19-08-2017, 18:28 PM)SiimL Kirjutas:  Tervist

Keegi oskab öelda milline neist hüdropumpadest läheb vanematüübi 25ele?

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...m.html?p=2

PEAD PUMB MAHA mudima siis näed mitme nuudiga pumba võll on ja selle järgi ostad uue.
Vasta

(19-08-2017, 19:06 PM)muska71 Kirjutas:  
(19-08-2017, 18:28 PM)SiimL Kirjutas:  Tervist

Keegi oskab öelda milline neist hüdropumpadest läheb vanematüübi 25ele?

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...m.html?p=2

PEAD PUMB MAHA mudima siis näed mitme nuudiga pumba võll on ja selle järgi ostad uue.

Sul on kõik nõudmised antud. Selle järgi on koheselt selge milline läheb.  Märksõnaks  VANATÜÜBI. Teisalt muutus tuli mingi 88aasta kandis.  Vanematel on kõigil 4 nuudiga ja nz10 vasak

Originaalis sul seee
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...osila.html
4 nuudiga vasak nz10

Ise kasutaks aga seda
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...osila.html

Nuut on erinev. Vahetusel erinevuseks vaid see, et pead hüdroajami 4 mutrit lahti laskma, et pump vahele mahuks.  Tihendeid ka sul 2tk siis vaja uut. mingi 50senti tk.
Uut vahemuhvi seega vaja mingi 2euri lisaks.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Neil mingit moodi vahet ka märgata? Teine töökindlam?
Vasta

(20-08-2017, 09:34 AM)SiimL Kirjutas:  Neil mingit moodi vahet ka märgata? Teine töökindlam?

teisel 4 ühikut tootlikus suurem.
Vasta

Mis põhimõttel töötab mootori küljes olev töötunnilugeja, arvestades et mootori pöörded pole ju konstantsed on tegemist rohkem indikatiivse mõõteinstrumendiga? Tühikäigul tiksudes igaljuhul edasi ei taha liikuda...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(21-08-2017, 18:08 PM)Laurts Kirjutas:  Mis põhimõttel töötab mootori küljes olev töötunnilugeja, arvestades et mootori pöörded pole ju konstantsed on tegemist rohkem indikatiivse mõõteinstrumendiga? Tühikäigul tiksudes igaljuhul edasi ei taha liikuda...

Tasa sõuad,kaugele jõuad. Big Grin
Ma ka kunagi imestasin,et ei liigu need numbrid summagi edasi. Ja isegi nädala jooksul mitte. Siis avastasin,et oligi kutu.... sai teine pandud. Siis hakkasid ikka numbrid liikuma. Ja vaat rohkem ei oska ma tarka midagi rääkida. Ühe kunagi lõhkusin ka ära ja tegin poolide kerimise aparaadi,seal oli vaja kõik ringid ära mõõta. Sai pisike ketiratas otse ühe võlli otsa pandud. Muidu on ikka ülekanne hulga aeglasemaks tehtud. Tund-tunni ette vist ikka ei lähe.
T.
Vasta

Ma ei tea mis ime moodi aga üks põkats kerib tunde muudkui vähemaks Big Grin Big Grin
Vasta

(21-08-2017, 18:08 PM)Laurts Kirjutas:  Mis põhimõttel töötab mootori küljes olev töötunnilugeja, arvestades et mootori pöörded pole ju konstantsed on tegemist rohkem indikatiivse mõõteinstrumendiga? Tühikäigul tiksudes igaljuhul edasi ei taha liikuda...

See seade ei loe tunde nagu käokell seinal vaid loeb mototunde. Üks mototund on võrdne ühe tunniga kui mootor töötab maksimumpööretel. Kui logistad tühikäigul siis annab ühte tundi edasi kerida.

Hea näide oli kombain mis oma tööd tegi kogu päeva põhjagaasiga, seal võisid õhtul kelle kontrollida.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Andke nõu kust saada esiklaasile tihendit? Pole küll t-25, vaid t-16, aga vahet põhimõtteliselt ju pole. Tuttava masinal oli esiklaas koos raamiga puudu, nüüd sain talle selle plekist raami, klaas ise on poes täitsa olemas, aga puudu on tihend. Kas kuskil müüakse sobivat tihendit meetri kaupa? Või on kellelgi pakkuda?
Vasta

(22-08-2017, 09:42 AM)Romka Kirjutas:  Andke nõu kust saada esiklaasile tihendit? Pole küll t-25, vaid t-16, aga vahet põhimõtteliselt ju pole. Tuttava masinal oli esiklaas koos raamiga puudu, nüüd sain talle selle plekist raami, klaas ise on poes täitsa olemas, aga puudu on tihend. Kas kuskil müüakse sobivat tihendit meetri kaupa? Või on kellelgi pakkuda?
Näiteks Põllumeeste kaubamajas on see saadaval.  https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...-t-16.html
Vasta

Knoke pakub erinevaid profiile meetriga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne