29-08-2017, 16:14 PM
(29-08-2017, 12:32 PM)Daff Kirjutas: Ristsõna lahendada.
Kes on kursis T-25 käigukasti ülekandearvudega. Küsimus nimelt selles, et täna tekkis võrdlusmoment minu 90 a T-25 ja naabrimehe teadmata väljalaskeaastaga 25 vahel. Masin vähemalt kapoti järgi Vladimirets , BTZ on peale pressitud, kuigi kapoti kuju on sama mis Harkovi omadel. Riigitööl olles oli sellel masinal mingi kopp küljes olnud. Isegi traditsioonilist jagajat polnud sel masinal. Kui kopp küljest ära võeti ja masin vaikselt erasektorisse imbus siis pandi Russi jagaja kapoti külge kolme poldiga.
Ja täna selgus selline asi: tema põkal on käigukast tunduvalt nobedam kui minu omal. Minu 1. on sama kiire kui tema kiire tigu. Kõikide käikudega jalutas see masin mul eest minema.
Ma juba ammu mõtlesin imelikult kui ta rääkis seda, et ta purustajaga niidab vahel tigukäiguga. Aga nüüd selgub, et ka nii saama.
On selline asi juba tehasest kokku pandud või on tekkinud mingi hälve erinevaid tagavara osi kasutades jääb hetkel selgusetuks.
Tean et 1ja 3 käik on erinev. Esmalt on vladimiri tehase omal 1 käik nii 15 kui 18 hambaga. Siis on veel erinevus vladimiri ja harkovi masinal 3nda käiguga seal on 29 vs 30hammast.
Teo käik on ka erinev 100% - Sa lihtsalt ei tunneta erinevust. Tal on kaks esimest hammakat kohe erineva kujuga ja erineva hamba profiiliga.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.