Küsimused t-25A-1 kohta

(31-12-2017, 10:03 AM)muska71 Kirjutas:  edaspidi parandame ennast ja karteri põhjast enam ei tõsta.see pill toodud pärnu kandist tõstamaalt.

Omal ka tulnud ette, et vaja kakkuda põka kui ka 52 pooleks kodustes tingimustes õue peal. Ma teen selletarbeks pakkudest ja plankudest topelt platvormi masina alla kus kahe plangu vahel on raudtorud. Sõidab kergelt täpselt nii laiali kui ise soovid ja tagasi kokku veereb ka nagu filmis. ja pole hirmu, et midagi kaela sajab.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Küsimus elektri kohta. Vaja ühendada kütusetaseme andur näidiku külge. Skeemidelt mida olen leidnud on lugeda lahendus mis toimib ühe juhtmega. Mul paagi anduri küljes aga  kaks klemmi ehk siis peaks ka kaks juhet minema anduri külge ja veel paagi anduri küljes dubleeritud ehk kahe otsaga massi klemm. Näidik nagu ikka kahe klemmiga ja ilma sümboliteta. 
Kuna elekter pole mu tugevam külg ja eelmine omanik on isegi juhtmed maha lõiganud mille järgi orienteeruda siis ehk keegi ütleb midagi tarka, et saaks asja toimima panna.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Üks klemm näitab kütuse taset ja on reostaadiga ühendatud. Oommeetriga mõõtes muudab takistust. Teine klemm on reservkoguse näitamiseks kui kütus otsa hakkab saama. See on algul ilma takistuseta ja lõpus 0- oomise takistusega ehk lühises. Selle klemmi koormus on mingi piske lambipirn, mis läheb põlema. Plastikpaagil ja kummitihenditega massist eraldatud paagil peab eraldi massi panema.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-01-2018, 18:00 PM)aavu Kirjutas:  Üks klemm näitab kütuse taset ja on reostaadiga ühendatud. Oommeetriga mõõtes muudab takistust. Teine klemm on reservkoguse näitamiseks kui kütus otsa hakkab saama. See on algul ilma takistuseta ja lõpus 0- oomise takistusega ehk lühises. Selle klemmi koormus on mingi piske lambipirn, mis läheb põlema. Plastikpaagil ja kummitihenditega massist eraldatud paagil peab eraldi massi panema.

Tänud. Toimib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(31-12-2017, 10:03 AM)muska71 Kirjutas:  edaspidi parandame ennast ja karteri põhjast enam ei tõsta.

Ilma karterit tõstmata-toestamata ka ei pääse. Lihtsalt prussijupp tuleb vahele panna, siis tungraua teravik miskit mõlki lükata ei saa.
Ainult poolraamidest tõstes vajub mootor nii T-25, kui ka MTZ puhul ära.
Seega tuleb leiutada miskit, mis mõlemaid toetaks. Kasvõi nii:
https://www.youtube.com/watch?v=_VYz9WAQvjc

See eespool kahel pildil toodud pooleksvõtmise raam on originaalis mõeldud ilma poolraamideta lääne traktoritele. Seal asi lihtsam, üks ots karteri ja teine vahekasti alla. Vene masinate puhul tuleb koormarihmadega tõmmata poolraamid mootori külge kinni.
See raam pole minu oma, seega väljalaenutamise küsimusi ei otsusta.
Vasta

jah kõik ilus kena,aga sellise toreda vankriga ajas kuumaastikul kus pinnas pehme ka veel ei tee midagi.ma enda oma teen garaazis,aga kabiiniga mul garaazi ei mahu,seega ainuke võimalus õues.esirataste all olid lauajupid ja lahti sikutamine oli ülesmäge ja koormarihm oli pinges kuni uuesti kokku tagasi tõmbamiseni.poolraamist olid ka jämedad poldid suunajateks ja kässar oli tungalt tagaosal peal.masina alla ronimiseks puudus vajadus ja ka ruumi polnud,et sinna ronida.viimase kokku lahtiga oli ainult 1 tung tagaosa all,esimese kahega oli teine tung toetamas ka käimakasti tagantpoolt.
Vasta

(01-01-2018, 12:00 PM)Daff Kirjutas:  Omal ka tulnud ette, et vaja kakkuda põka kui ka 52 pooleks kodustes tingimustes õue peal. Ma teen selletarbeks pakkudest ja plankudest topelt platvormi masina alla kus kahe plangu vahel on raudtorud. Sõidab kergelt täpselt nii laiali kui ise soovid ja tagasi kokku veereb ka nagu filmis. ja pole hirmu, et midagi kaela sajab.

Väga asjalik ja kõigile kättesaadavatest vahenditest abinõu. Cool

Kusjuures võin oma kogemustest öelda, et Fergusoni nina kukub jäiselt tungilt lumisel õuel ukerdades maha umbes sekundiga... Ning kaks meest ei suuda kõrvale langema hakanud mootorit enam takistada, vaid libisevad koos kolakaga need lahja pool meetrit. Meil ka ei olnud aega 60 km kauguselt rakist tooma minna ja seda kahe plangu ja torude värki ei osanud välja mõelda. Õnneks sai kannatada ainult eneseuhkus ja aegagi kulus vaid tund rohkem.
Vasta

käisin täna sauel ja näppisin neid kettaid korve ja hoorattaid seal ja poes tutikate juppidega sobisid kenasti kokku st korv oli poltidega kokku surutud ja ketas loksus all.kodus sai kahel erineval hoorattal proovitud ja no surveplaat paks.rääkisin ka tambetile seda ja ei osanud ta ka tarka midagi kosta.masin sõitis juba aasta viimasel päeval omal jõul kodu tagasi nii 3 km mööda põldusi.
Vasta

Kas ikka siduriketas õigetpidi sai. Kunagi oli sidurikettal ühele poole plekktaldrik õlitõrjeks needitud. Ja see pool käis mootori poole, muidu pressis kokkupanekul s.ketta õrnalt nõgusaks ja lahutama saand kuidagi. See seibide allapanek ja 3 mm mahatreimine - u. niipalju ulatub nuutpuks teiseltpoolt rohkem välja. Viimaks saavadki korvi ja ketta südamikud lihtviisil kokku ja veab kaasa?
Vasta

(02-01-2018, 23:06 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas ikka siduriketas õigetpidi sai. Kunagi oli sidurikettal ühele poole plekktaldrik õlitõrjeks needitud. Ja see pool käis mootori poole, muidu pressis kokkupanekul s.ketta õrnalt nõgusaks ja lahutama saand kuidagi. See seibide allapanek ja 3 mm mahatreimine - u. niipalju ulatub nuutpuks teiseltpoolt rohkem välja. Viimaks saavadki korvi ja ketta südamikud lihtviisil kokku ja veab kaasa?
eelmine siduri remontija oli kettale kirjutanud esi ja taga ja läks nii ka tagasi,lisaks siin kusagil unimütsi teema kus kuskilt venest siduri pilt olemas ja ka seal näitab,et punnis südamiku pool käimakasti poole ja nii ta sisse saigi.lihtsalt huvi pärast ka proovisin mõlemit pidi toda ketast ja oli mõlemil pool piisavalt ruumi ja vastu ei käinud kusagilt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Videos 2.12 alates näitab sisselöödud raaminumbrit. Mis kohaga täpsemalt tegu?
https://www.youtube.com/watch?v=4hs0NejhGSs
Vasta

(09-01-2018, 22:57 PM)meli666 Kirjutas:  Videos 2.12 alates näitab sisselöödud raaminumbrit. Mis kohaga täpsemalt tegu?
https://www.youtube.com/watch?v=4hs0NejhGSs

See koht on tõene vaid 1979a ja vist ka 1980a masinatel. (see on 2 käigukangiga versioon, -kangid nii 20cm üksteisest eraldi ja kombineeritud kõrgete poritiibadega) Mul onul on 1979a masin ja tal on ka selle koha peal sisselöödud raaminumber. Ise oletasin kuigi, et see on kapitalis löödud.
1978a masinal seal polnud, kuna tegu madalate poritiibadega masinaga. Ja 1981a masinat ma omasin, ning lammutasin juppeks, sellel ka ei olnud selle koha peal raaminumbrit.

Tegu on hüdropaagi pealsega. ( vanematel kinnitus sinna 3 poldiga iste. Kärupistikust 5cm vasakule) .

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Aga kust üldse võiks otsida 81 aasta A3 seda raaminumbrit?
Praegu ainult pirka peal, mis ees paremal esiseinal akukasti kõrval. Poolraamil ka enam mingeid värvituid numbreid ei tuvastanud.
Vasta

(09-01-2018, 23:33 PM)meli666 Kirjutas:  Aga kust üldse võiks otsida 81 aasta A3 seda raaminumbrit?
Praegu ainult pirka peal, mis ees paremal esiseinal akukasti kõrval. Poolraamil ka enam mingeid värvituid numbreid ei tuvastanud.

81a muutus minumeelest see süsteem vaid pirka põhiliseks.
Ehk siis akukasti peal  starteri poolt on see raaminumber. Osadel - mitte kõigil- on ta ka poolraami peale värvitud. Kuid kindel siht oli sellest ajast, et ta on ainult pirkal. 

Kuna seda pirkat maru kerge eemaldada, siis pandi ka mootorinumber enamikele passi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Kes teab, kas D-21 ja D-144 mootori õlipumbad on samad ?  PM kaubamaja tootekoodide järgi nagu oleks.  
Ja kas D-144 reduktsiooniklapp istub D-21 mootorile.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(10-01-2018, 15:18 PM)Daff Kirjutas:  Kes teab, kas D-21 ja D-144 mootori õlipumbad on samad ?  PM kaubamaja tootekoodide järgi nagu oleks.  
Ja kas D-144 reduktsiooniklapp istub D-21 mootorile.

Mootori õlipumbad samad, kui just kinnituse kõrguse erinevusi ei ole,  mäletan et mingile D-21 mooptoril sa õlipumbale seibe alla pandud, et õlitorude auke ilusti istuma saada.
Vasta

On keegi paigaldanud seda starterit T-25-le:
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
Mahub reaalselt ära ilma tagumikuga generaatorisse jooksmata?
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
Kuna on ka kokkupuuteid tänapäevaste Korea traktoritega, siis nende starterimajandus ikka veab mootorit nagu muuseas.
Üks huvitav starter veel, küll russile. Mis see sujuv lülitus nüüd starterile juurde annab?
http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min
Vasta

(14-01-2018, 22:15 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
...

Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin

2,7 on sellele mootorile täitsa paras.

Konkreetset neljakilovatist ei oska öelda, kuid minu hübriidrussil olev ISKRA on lühem, kui põksinäksi originaal.
Vasta

Originaalstarterist pikemat asja vaevalt et olemas on.
Mis sellesse "sujuvasse" lülitusse puutub siis see saab olla ainult lisarelee lüliti voolu vähendamiseks mitte muud.
Tõlkes kadumaläinud mõte ehk?
Vasta

(14-01-2018, 22:15 PM)meli666 Kirjutas:  On keegi paigaldanud seda starterit T-25-le:
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
Mahub reaalselt ära ilma tagumikuga generaatorisse jooksmata?
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
Kuna on ka kokkupuuteid tänapäevaste Korea traktoritega, siis nende starterimajandus ikka veab mootorit nagu muuseas.
Üks huvitav starter veel, küll russile. Mis see sujuv lülitus nüüd starterile juurde annab?
http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min


Mul viimasel masinal oli nn talve käivitus. Mina aru ei saanud milleks? Nimelt oli sellest 50A masslülitist eemale  pandud otseühendus akukasti küljel oleva poldi alla mass. Nu jah sain aru, et uuem tänapäeva massslüliti ei kõlba, kuid selle praktilisusest sain alles siis aru kui talvel kasutasin.  See andis ikka korraliku laksu juurde.
Teine asi on see peepulk  mida poes müüakse. ----  nu teate küll see akuklemmide puhastaja ühes otsas juhtmeotsa pulk teises auk ümbritsetud terasharjastega.  Selle abil saad vunki kohe juurde.

Ise ma pooldan t40 startereid. kuna nende vääne on parem. Magnetonid tahavad pikka ketramist ja kütuse ülespumpamist talvel rääkimata kütuselisanditest.  Mul maal naabrimees joodab juba mitukümend aastat enda russile talvel ka bensiini - paagi peale paar liitrit ikka. Pidi vedelamaks tegema.
t40 /mtz originaal starterid jällegi tahavad iga paari aasta tagant hooldust. Krt neil kaob see võim tagant ära ja tuleb jälle lauapeal lahtivõtmist ja puhastamist.
magnetone on nüüd ka 3,2kw mis näevad ka samasugused nagu need 2,7kw välja.

Ise ei taha küll soovitada. ja reaalselt vannun ka maapõhja selle soovituse. Kuid 99% tõenäosusega on sul pritsenurk pees. (olgu siis pump või pihustiotsad) Ehk siis liiga hiline, kui käivitus vilets.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne