02-02-2018, 13:02 PM
(02-02-2018, 11:36 AM)unimüts Kirjutas: Õliradikas on alates 2002a kuskil. Ja sedagi väga väga vähestel. Seda lihtsalt ei olnud vaja Eesti piirkonnas. Olen ise ka seda näinud mõndadelt piltidelt ja seal oli näha, et 2 otsa on deduktsiooni klapil juures kust väljavõtte ja tagasivool on ORIGINAALIS.
https://get.google.com/albumarchive/1131...bKJYzcJIyY
Vot see pilt on nüüd küll huvitav mis albumis esimesena avanes. Tundub, et siit on lisaks õliradikale võetud väljavõte ka salongisoojendusele. Kokku on näha kolme voolikut mis on seotud õliga. Arvatavasti üks vooliku ots on varjatud kujul veel kusagil, nimelt õliradika tagasivool. Skeemi järgi peaks see olema õhusuunaja all kahe silindri vahel plokis.
Algselt oli mul plaan puurida reduktsiooni klapile auk sisse ja võtte sealt väljavõte ning tagasivool viia stutseriga karterisse. See pilt andis kinnitust, et mu plaan polnudki vigane. Tehas asja analoogselt lahendanud. Nüüd jääb veel välja võluda 120 reduktsiooniklapp või kui see ei õnnestu siis lihtsalt vanale puuriga auk sisse lasta ja ära stutsida.
Hobujõududest veel nii palju, et tabel mille leidsin väidab, et 30 Hp -sel mootoril on 2000 pööret ja 25 Hp-sel 1800 pööret.
Aquila captas non muscas.