Küsimused t-25A-1 kohta

(10-03-2018, 20:00 PM)MadR Kirjutas:  Mutter oli juba nii peale keeratud kui võimalik. Päris maas ta veel pole kõik.

No siis kui täitsa kinni oled keeranud ja lõtk suur siis on kas asi väga kulunud või laager katki. Palju lõtku ka on?
Vasta

Ma nüüd ei oska öelda palju lõtku otseselt on, aga ratas käib ikka väga hullusti all kaheksasse.
Vasta

(10-03-2018, 21:29 PM)MadR Kirjutas:  Ma nüüd ei oska öelda palju lõtku otseselt on, aga ratas käib ikka väga hullusti all kaheksasse.

No siis on midagi ikka vääga untsus. Tunnen kaasa. Big Grin
Vasta

T16'l hakkas ka aasta, kaks tagasi ratas kaheksat käima. Laager jooksis laiali ja lõi sellega ka välimise saale puruks mille tagajärjel lõi ka reduktori korpuse puruks. Pidi uue korpuse ostma.  Sad
Vasta

T-16, Dt 20, T-25 ja T-40 külgülekannete laagrilõtku reguleerimiseks on laagrikannu all poolikud vahelehed. Veidi mõistusevastane tundub, et lõtku vähendamiseks tuleb vahelehti kannu ja külgülekande korpuse vahele juurde panna. Aga kellel neid uue traktoriga kaasaantuid enam alles on... Mutri kakkumine üksi ei anna midagi. Vahelehed ise on suurema laialilammutamiseta juurdepandavad. Tungid ratta maast lahti. Kapsel pealt, suur mutter hästi lõdvaks keerata. Siis rattast niipalju loksutada(sisse-välja), et koonuslaagri sisesaale väljapoole sõidab. Nüüd kannusolevatesse 2 keermetatud avasse polti keerates kangutad laagrikannule vahe sisse. Sinna vahesse pistad vahepeal kusagilt leitud vahelehe ühe poole siit ja teise poole teiseltpoolt. Vaata ainult et paaris, s.o. ühepaksused oleksid. Siis tõmba suurest mutrist kokku ja proovi ratta külglõku. Kui rehvi kohalt mõõtes ikka üle sentimeetri külgloksu, siis uuesti keskmutrist lõdvaks ja leht-lehti juurde. Ja uus kontroll.
Vasta

Ehk oleks tark kogu külgülekande sisu välja vahetada, pooltelg, laagrid jms?

Ja vanatüübi 25ele lähevad samad asjad täpselt ikka jep?
Vasta

Laagritega on sul kindlasti midagi lahti- vahetusse. Muu vast kestab kui õlis rauapuru ei leidu. Pooltelg siis kui katkine laagrisaale istukohta järanud on. Uute laagritega tuleb võibolla vahelehti vähemaks võtta, sest väike tõka-tõka lõtk peab jääma.
Vasta

(10-03-2018, 22:18 PM)pen.skar Kirjutas:  T-16, Dt 20,  T-25 ja T-40 külgülekannete laagrilõtku reguleerimiseks on laagrikannu all poolikud vahelehed. Veidi  mõistusevastane tundub, et lõtku vähendamiseks tuleb vahelehti kannu ja külgülekande korpuse vahele juurde panna. Aga kellel neid uue traktoriga kaasaantuid enam alles on... Mutri kakkumine üksi ei anna midagi. Vahelehed ise on suurema laialilammutamiseta juurdepandavad. Tungid ratta maast lahti. Kapsel pealt, suur mutter hästi lõdvaks keerata. Siis rattast niipalju loksutada(sisse-välja), et koonuslaagri sisesaale väljapoole sõidab. Nüüd kruvitsaga kangutad laagrikannule vahe sisse. Sinna vahesse pistad vahepeal kusagilt leitud vahelehe ühe poole siit ja teise poole teiseltpoolt. Vaata ainult et paaris, s.o. ühepaksused saaksid. Siis tõmba suurest mutrist kokku ja proovi ratta külglõku. Kui rehvi kohalt mõõtes ikka üle sentimeetri külgloksu, siis uuesti keskmutrist lõdvaks ja leht-lehti juurde. Ja uus kontroll.


Uute traktoritega minul küll ei tulnud mingeid vahelehti kaasa. Samamoodi ei kohanud neid hunnikutes traktori maaletooja juures. - oli lapsena hea kaeda uusi masinaid naabri/maaletooja platsil

Võru traktoripoes on need vahelehed täitsa müügis. Ainuke teema, on, et ise tuleb kohale minna ja poest üles otsida. (olid kuskil põrandal x kastis t25 osade riiuli all) Omanik ja müüjad ei tea ka et neil nad olemas.

Juurde panekuks on olemas laagrikannul ava mis on keermestatud. Olid vist kas m10 poldi jaoks. Nende abil saab lisalehti juurde panna. 
Remondi ajaks paluks eemadada tung. Igasugused remontimised tuleks teha ikka kindla pinnase peal. Olgu selleks või tammepakk aisadeplaadi all. Tungi pealt võib traktor maha kukkuda  ja ühel hetkel on traktor remontijale peale vajunud.

NB palun hoidke haamer ja meisel -mõnel juhul ka kirves- remondi juurest eemale.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Minule meeldivad traditsioonid ja vene masina juures peab olema kasutusel nii haamer kui meisel ja joppen puhh.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(11-03-2018, 12:13 PM)Daff Kirjutas:  Minule meeldivad traditsioonid ja vene masina juures peab olema kasutusel nii haamer kui meisel ja joppen puhh.

lisaks palju kontramutreid mis eeldavad täpses mõõdus poolkuud.no kust kurat võlun selle?kuvalda ja tümam meisli sarnane riist avab ja sulgeb.mul hakkuri võllil sfäärilised laagrid ja just sama kontra pingutab laagrit.sama võti,aga teises mõõdus emmide rattalaagritel.

traktoril me ei tee seda ju iga päev,pigem kord paar traktorii elu jooksul.
Vasta

nagu juba jutuks olnud õnnestus sebida 2 puma,üks jääb paremaid aegu ootama,aga kuidas kõige paremini säilitada?olen mõelnud,et täis või poolsünt õli sisse pumbata ja plunseri osa õli täis ja samuti korpus silmini õli täis valada,nii peaks ju kannatama ka õues (külm küüni taoline garaaz)säilitada?
Vasta

(11-03-2018, 13:15 PM)muska71 Kirjutas:  nagu juba jutuks olnud õnnestus sebida 2 puma,üks jääb paremaid aegu ootama,aga kuidas kõige paremini säilitada?olen mõelnud,et täis või poolsünt õli sisse pumbata ja plunseri osa õli täis ja samuti korpus silmini õli täis valada,nii peaks ju kannatama ka õues (külm küüni taoline garaaz)säilitada?

Põhiline on,et otse räästa alla ei pane. Lase õli täis,aja ringi ka,punnid ette ja riiulisse. Ise olen märganud,et toapeal nagu säilivad asjad kenasti.
Vasta

kui pump lambist seisma panna siis temperatuuri muutustest tekib kondens mis paneb terase roostetama,õli sisse pumbata siis ei saa ju rooste minna.

hakkur tossab natuke,üritasin pritsehetke paika ajada,aga vahet nagu pole midagi 2 auku siiapoole sinnapoole,üle selle juba vahe olemas ja no ei saa aru mis paras.põkal paraku häälest kuulda tunda kohe kus hää oli.
Vasta

Kuna ma õiget teemat ei suutnud leida, siis jätan täna märgatud asjad siia - ikkagi ülesöönud aiataraktori pidajale vajalikud asjad.

Pihustivõti: https://osta-ee.postimees.ee/pihustivoti...58035.html

Ventilaatori difuusor: https://osta-ee.postimees.ee/traktori-t-...57674.html
Vasta

Mis on 6 nuudiga T25 jõuvõtuvõlli mõõdud? Poolas toodetud masinate 1_3/8" z-6 kardaan on küll 6 nuudiga aga vene traktorile ei sobi. Miks ja mida soovitate?
Vasta

(27-03-2018, 21:34 PM)saare44 Kirjutas:  Mis on 6 nuudiga T25 jõuvõtuvõlli mõõdud?
...

Mis ajast ülesöönud aiatraktori JSV otsal on 6 nuuti? Vene standard on 8-nuudiline.
Vasta

(28-03-2018, 07:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(27-03-2018, 21:34 PM)saare44 Kirjutas:  Mis on 6 nuudiga T25 jõuvõtuvõlli mõõdud?
...

Mis ajast ülesöönud aiatraktori JSV otsal on 6 nuuti? Vene standard on 8-nuudiline.

Täitsa olemas. Omal ka plaan suvel 6 nuudiga külge pista. Maksis üle 20 rubla ilma laagrita. Odavam lui kardaani riste 8 nuudilise vastu vahetada.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-03-2018, 07:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(27-03-2018, 21:34 PM)saare44 Kirjutas:  Mis on 6 nuudiga T25 jõuvõtuvõlli mõõdud?
...

Mis ajast ülesöönud aiatraktori JSV otsal on 6 nuuti? Vene standard on 8-nuudiline.

Sul on õigus. Loomulikult 8-nuudiline.
Vasta

(28-03-2018, 09:08 AM)saare44 Kirjutas:  
(28-03-2018, 07:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(27-03-2018, 21:34 PM)saare44 Kirjutas:  Mis on 6 nuudiga T25 jõuvõtuvõlli mõõdud?
...

Mis ajast ülesöönud aiatraktori JSV otsal on 6 nuuti? Vene standard on 8-nuudiline.

Sul on õigus. Loomulikult 8-nuudiline.

Lihtsaim lahendus on osta üleminek.
Vasta

(28-03-2018, 12:38 PM)raivo45 Kirjutas:  
(28-03-2018, 09:08 AM)saare44 Kirjutas:  
(28-03-2018, 07:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(27-03-2018, 21:34 PM)saare44 Kirjutas:  Mis on 6 nuudiga T25 jõuvõtuvõlli mõõdud?
...

Mis ajast ülesöönud aiatraktori JSV otsal on 6 nuuti? Vene standard on 8-nuudiline.
Sul on õigus. Loomulikult 8-nuudiline.

Lihtsaim lahendus on osta üleminek.

Üleminek näiteks hooldusniidukiga teeb parajat peavalu. Asi vibrab taga ja ei saa korralikult haakeriista üles tõsta, jääb rist kohe kettide kohale. See pigem ajutine lahendus.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne