Küsimused t-25A-1 kohta

Plaanis on 25el suunatuled taas ellu äratada, kas on kellegil sellise releega kogemust? Kuidas ühendada?

[Pilt: KjM5WST.jpg]

[Pilt: Ss7DaDH.jpg]

Tänud ette!
Vasta

Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?
Vasta

(01-09-2018, 15:14 PM)MadR Kirjutas:  Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?

tee nii nagu mul tehtud st pumbast tagasivool paaki ja siis läheb õhk suht lihtsalt välja.võimalik,ety pead ka pöörispea pihustitorude taga 17 teravaks käiatud padruniga polti natuke avama(pump pealt puhtaks enne ja padrun korralikult poldile peale kasvõi koputades)polt pealt lahti siis käsipumbast pumbates väljub õhk pumbapeast hetkega ja ongi kõik.ise enam muid võtteid ei kasuta.
Vasta

(01-09-2018, 15:14 PM)MadR Kirjutas:  Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?

https://www.youtube.com/watch?v=fbe1PrpQEFo No näiteks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-09-2018, 15:14 PM)MadR Kirjutas:  Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?

Eks see sõltub torustikust, aga enamasti tuleb õhu väljasaamiseks see vedelikuga täita.

Kui jutuks on toitesüsteemi õhutustamine, siis sellesama teemaalguses on mitu hüva kirjutist. Loe terviseks, ei hakka keegi siin uuesti kirjutama.
Vasta

Paar nädalat tagasi tehtud ühe kohaliku kuliibini poolt järgmine rats.

Sätid masina valmis õhutamiseks. Keerad ühe pihustitoru maha pumba pealt.
Paned aiapritsile nafta sisse ja lased käivitamise ajal seda auru sisselaske kollektorisse.
Mootor hakkab tööle. Mootori pöördeid saab muuta pritsi pihusti avatust muutes. 
Lased mootoril käia seni kuni pumba kõrgsurve stutsist hakkab kütet lööma. 
Nüüd torud külge ja tuld.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Probleem selline ,et 25 ei taha enam käima minna, pihustitorudest midagi ei viska - ainult etteandepumba abil? Millest võiks alustada? // Etteandepumbaga pumbates käivitub.
Vasta

(08-09-2018, 20:51 PM)MadR Kirjutas:  Probleem selline ,et 25 ei taha enam käima minna, pihustitorudest midagi ei viska - ainult etteandepumba abil? Millest võiks alustada? // Etteandepumbaga pumbates käivitub.

Suure tõenäosusega on kuskil ebatihedus. Kui vaskseibid said kõik uued ja kokkupuutepinnad ka ok olid. Siis süveneks ilmselt filtripoti tihenditesse. Samuti peenpuhastus filtripoti tikkpoldi juures oleva kolmnurk kummirõnga olukorda.
Etteandepump käsitsi pumbates ei leemeta?
Vasta

(08-09-2018, 21:15 PM)meli666 Kirjutas:  
(08-09-2018, 20:51 PM)MadR Kirjutas:  Probleem selline ,et 25 ei taha enam käima minna, pihustitorudest midagi ei viska - ainult etteandepumba abil? Millest võiks alustada? // Etteandepumbaga pumbates käivitub.

Suure tõenäosusega on kuskil ebatihedus. Kui vaskseibid said kõik uued ja kokkupuutepinnad ka ok olid. Siis süveneks ilmselt filtripoti tihenditesse. Samuti peenpuhastus filtripoti tikkpoldi juures oleva kolmnurk kummirõnga olukorda.
Etteandepump käsitsi pumbates ei leemeta?

Vaskseibid ja kogu uus tänapäevane terastorustik sai pandud, filtripoti tihendid ka üle kaedud. Kuskil torude ega etteandepumba juures pole leket näha. Kuid ilmselgelt on kuskil õhk sees, tagasivoolus ka tohutult mulle.
Vasta

(02-09-2018, 07:39 AM)Daff Kirjutas:  Paar nädalat tagasi tehtud ühe kohaliku kuliibini poolt järgmine rats.

Sätid masina valmis õhutamiseks. Keerad ühe pihustitoru maha pumba pealt.
...

Jäi silma, et jälle valest otsast lahti. Pihusti ja selle toru täitmiseks kulub vähemalt 4 tsüklit. Kui õhk vastu vedrutab ja tagasilöögiklapp pumbapeas ei pea, siis võib ka nelisada minna.

Ehk laske õhutustamiseks lahti ikka pihustipoolne mutter.

Kui käsipumbaga käib ja põhipumbaga mitte, siis tasub uurida lisaks eelmainitule ka rõhuklapi eluvõimet.

Ning kui tagasivoolus on õhumullid sees, siis ei ole ju süsteem tihe... Lekke saad leida aga ainult ise sammhaaval liiteid üle kontrollides. Peenpuhastusfiltri kesktoru tihendiks kõlbab heaste tihtrehvi ventiili äralõigatav "seen". Tuleb küll iga kord uus panna, aga seda kaupa saab ju tasuta.
Vasta

(08-09-2018, 23:42 PM)MadR Kirjutas:  Vaskseibid ja kogu uus tänapäevane terastorustik sai pandud, filtripoti tihendid ka üle kaedud.

milleks olla vahekorras filtripottide ja terastorude ja seibidega???kogu kupatuse viskasin hästi kaugele ja muresi pole,siinsamas foorumis ja äkki isegi siinsamas teemas on ka pildid kuidas tegin.
Vasta

(09-09-2018, 09:40 AM)muska71 Kirjutas:  
(08-09-2018, 23:42 PM)MadR Kirjutas:  Vaskseibid ja kogu uus tänapäevane terastorustik sai pandud, filtripoti tihendid ka üle kaedud.

milleks olla vahekorras filtripottide ja terastorude ja seibidega???kogu kupatuse viskasin hästi kaugele ja muresi pole,siinsamas foorumis ja äkki isegi siinsamas teemas on ka pildid kuidas tegin.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid451369 palun,passati filter 7  ruublit,voolikud ja voilaa.mul trakror samamoodi ümber tehtud.
Vasta

(20-04-2018, 22:22 PM)pen.skar Kirjutas:  Vastuseks ksf Daff küsimusele ja üleüldse: Paremal pool laagrinumbri järel kirillitsa täht tähendab järgmist:

Б -Tinavabast pronksist massiivse separaatoriga
Г  -Mustmetallist massiivse separaatoriga
Д  -Al. sulamist separaatoriga
E  -plastseparaatoriga
K  -Laagri konstruktsiooni on muudetud
Л  -Valgevasest separaatoriga
P  -Laager kuumakindlast terasest
У  -Vastab lisanõudmistele töötlemispuhtuses, telg-radiaallõtkus, pinnakatte jm osas
X  -Tsementeeritavast terasest detailid
Э  -Spetslisanditega ШX terasest
Ю  -Roostevabast terasest
Я  -Harvakasutatavast materalist laager(kõvasulam, klaas, keraamika jne)
M  -Kontakti on modifitseeritud ???

Kui tähele järgneb number, on teine, kolmas, neljas jne variant esialgsest. Põkalaager 307 K5- on viis korda ratsimist tunda saanud.

Aga mis võiks tähendada buukva "A" ?
Näiteks difri laager 214A, varuosakataloogi järgi peaks olema 214K3, masinal olid sees aga 214A tähisega laagrid...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Tervist!
Kuna mu põnku üks 12,4R28 tagarehvidest on kulunud ja mõranev, siis olen lähiajal sunnitud ostma uue. 
Küsiks, kas kellegil India rehvidega või Põllumehe Kaubamajas müüdava Trayali rehvidega on kogemusi? Need kena kopika odavamad osta, kui Vene omasi.
Vene rehvi kvaliteediga olen kursis...kui koguaeg päikese käes ei seisa siis käib kah. Traktor kulutab aastas 3-4 paaki kütet, haldab kartulamaad, lükkab talvel õue lumest puhtaks jne.
Vasta

(11-10-2018, 22:16 PM)jupiter22 Kirjutas:  Küsiks, kas kellegil India rehvidega või Põllumehe Kaubamajas müüdava Trayali rehvidega on kogemusi? Need kena kopika odavamad osta, kui Vene omasi.
Vene rehvi kvaliteediga olen kursis...kui koguaeg päikese käes ei seisa siis käib kah. Traktor kulutab aastas 3-4 paaki kütet, haldab kartulamaad, lükkab talvel õue lumest puhtaks jne.

Talupoeg ilmselt oskab kindlasti paari aastase kogemuse põhjal India kaupa kiita, laita.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid379215
Vene Voltyred peavad ilma mõradeta vastu ka aastaid 15 enda kogemusel. Russ ja põkats küll seisavad mitte töö tegemisel ainult pimedas kuuris. Ja aastane töötundide arv mõnikümmend. Seega hobitamiseks sobib ka vene rehv täitsa hästi.
Vasta

(11-10-2018, 22:16 PM)jupiter22 Kirjutas:  ... 
Küsiks, kas kellegil India rehvidega või Põllumehe Kaubamajas müüdava Trayali rehvidega on kogemusi? Need kena kopika odavamad osta, kui Vene omasi. ...

Kuna mu hiinlasele sobivas mõõdus polnud midagi leida, siis suure otsimise peale sain tänu ühe ksf vihje peale firma, mis suutis tarnida sobivas mõõdus India rehvi, senise 2 a kogemuse põhjal täitsa ok, tundub parem kui tehasest all olnud hiinlane.
Vasta

(11-10-2018, 23:48 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Vene Voltyred peavad ilma mõradeta vastu ka aastaid 15 enda kogemusel.
...

Väga hea, kui kellegi kestavad. Minu tutvusringkonnas on Voltyre rehvilaadsed tooted pakatanud ka kolme aasta järel... Kuigi mingit loogikat nende rehvide ikaldumises ei näi olevat.
Vasta

Kinnitan et vene rehvi ostmine on nagu loterii ja kunagi ei tea mis saad.
See on igatahes selge et talvel oleks suusatootjatel Voltyre rehvitehasest palju õppida sest vanade aastast eitea kuna Belarusi rehvidega sai talvel seigeldud Haanja ja Ruusmäe kandi mägistel teedel aga peale rehvivahetust polnud see enam ilma kettideta võimalik.
Boonusena olid need ka nii kõverad et üle poole gaasi mina ei suutnud end kabiinis kinni hoida ja viskamise murega saadeti ka pikale lainele poest.
Pigem kui nüüd peaks omale traktororirehve otsima seaks sammud Baltyre butiiki ja võtaks Mitase toote sest räägivad et väga hea kvaliteedi ja hinna suhtega on.
Vasta

Ostsin neli aastat tagasi india reffi põkale. No ei olnud muud Valgas võtta hetkel ja masin oli künnivaos lääbakil. Pole midagi halba öelda aga mul põka suurema aja seisab ka. Kuidas aktìvsele kazutamisele vastu peab ei tea. Küljed tal imeõhukesed. Nagu sõiduaoto rehv. Js kaalult ka poole kergem vene omast. Ning plaztist tehtud. Talvel kette vsja ei ole. Krihv lõhub jääd nagu kirvega.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tere
Kas keegi saaks anda nõu T25A1 (D21A1) väntvõlli vahetuse kohta - väntvõll on pooleks, samas mootor jäi töötades veel seisma. Plaan siis väntvõll vahetada, aga olen selles täielik võhik. Milline see tööde järjekord peaks olema ja mida silmas pidama, et asi õnnestuks?
Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne