17-03-2019, 20:42 PM
(17-03-2019, 19:07 PM)muska71 Kirjutas: ommiku ise võtsin võllilt ühe hooratta maha ja see mootor töötas normaalselt ja ilmselt pean panema orginaal hooratta analoogselt sellega mis maha võtsin.maha kangutamine oli ka paras tribla.panen peale ja maas käima ja kui vibra pole siis järelikult õige.ma ise muidugi võtsin ka selle orginaal hooratta maha ja märkisin mingit moodi,nüüd vahepeal oli teine hooratas peal ja õige seisis riiulis ja märgid kadunud ja ei suuda tuvastada.
Suvalise hoorattaga käib tuvastamine tegelt kergelt. KUi oled näinud kuidas pannakse siduri ketast paika (abivahend tsentrisse) siis hooratta puhul käib asi sama moodi ainult 1 tsentri asemel on sul täpsed astmnega diftid poldi aukudesse. Sellisel juhul sul koheselt teada kuidas hooratas peab otsa minema.
(17-03-2019, 19:28 PM)MadR Kirjutas: Selline küsimus kas vanatüübi 25e käigukast peabki kergelt sõidu ajal undama, või mingi suurem probleem?
Üldjoontes jah. Kuid seda kõrvaga keeruline seletada. Ütleme nii, et mõlemad käimarid laulavad ühte moodi. Erinevus seisneb selles, et üks käimar on pealt tervenisti isolatsiooniga (poritiibadega ja põrandaga) kaetud, teine mitte. Seega kostubki laulmine vanatüübilisel rohkem kõrvu. --- See jutt siis sel juhul kui viimasel ajal ei ole remonditud või masin ei vaja koheselt remonti.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.