22-02-2020, 16:36 PM
(22-02-2020, 16:19 PM)unimüts Kirjutas:(04-02-2020, 15:19 PM)Laurts Kirjutas: Kabiinipatjadega on varuosa saadavuse kohapealt suht nutune, Põllumehekaubamajast öeldi et kahe kõrvaga uuematüübi patja on nendelt ka varem küsitud aga saada ei ole ega tule.
(29-01-2020, 08:52 AM)pen.skar Kirjutas: Silma järgi Dt 75 klassi kardaanimuhvist peaks saama lõigata 4 patja. Aga kavalam kaubamaja patjadele ümber teha- on uusi vajadusel võtta.
Mis kardaanimuhvist muidu täpsemalt jutt käib?
Kaubamaja patjadele ümbertegemine tundub ka päris suur üritus - tagumistel patjadel oleks sellisel juhul vaja vahetada käise peal olevad kandurid ja esimestel patjadel pääseb ehk sidurikojapealse ristitala avade tuunimisega. Muidu siin kirjutatakse et vanemal malli patjadeks saab kasutada Niva mootoripatja..
Miks sa originaali taga ajad ümberehituse jaoks. Suvaline padi, mida kaubanduses saada on ja mille mõõtmed enam vähem klapivad on sobivad. Sinu ainukene teema on, et vahemaad sidurikoja ja poritiibadel jääks sama. Tagant samamoodi vahemaa paika ja ülejäänu on juba rauatöö ja modifitseerilmine.
Ise teeks ette nende kahe m12 augu külge karbi kuhu sisse käib padi. Peale tuleb akukast otse. Vahemaa paika näiteks paneks karpi 10 ja 5mm paksuseid plaate. akukasti pealtpoolt pannakse ka mingi õhem padi vastu. Kogu kupatusele suur auk läbi ja polt läbi ning ongi olemas. Kui originaal asi välja näeb ei oma ju enam tähtsust, kuna sa nagunii viid asja originaalist kaugemale. Samaaegselt jätaks ise võimaluse varuosade saadavuse korral tulevikus pöörduda originaallahenduse juurde tagasi.
Mul on ühte patja vaja, otsin veel enne kui ümberehituseks läheb. Läti kuulutustelehes SS.LV on neli erinevat kuulutajat kes masinaid lammutavad kuid tundub et võõramaise numbriga on nendega raske asju ajada.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki