04-05-2020, 15:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2020, 15:37 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Prioriteediklappe pruugitakse päris palju. Nende töökindlus on otseselt sõltuvuses hooldusest: kus on hooldus ja puhtus, nendest midagi ei teata. Kus on pohhuism, seal nöögivad.
Voolujaguriga on see trikk, et surve määrab madalam haru. Ega õli loll ole, et raskema vastupanu teed läheb. Kokku suruda (tavaoludes) seda ei anna, aga palju kiiremini voolama sundida küll. Enamus voolujagureid on ju labased metallplokid, milles üks sissevoolu ja kaks sama ristlõikepinna välja andvat (elik kumbki on täpselt pool sissevoolust) väljavooluava. Kui nüüd ühes harus rõhk tõuseb (näituseks palutakse rippsüsteemil tõsta üles maakera), paneb kogu võimalik õli roolidosaatori poole minema, kuniks rõhud harudes võrdsustuvad. Tulemuseks ilmselt üsna ebamääraselt toimiv rippsüsteem ja "muutuva võimendusega" rool.
Mistapo paljudel asjadel on rooliajam eraldi ahelas. Eraldi pumba pealt. Kusjuures pump võib olla ühises kestas, lihtsalt kahe tööruumiga.
Kas põksinäksile labane tandempump ei mahu tavapumba asemele?
Voolujaguriga on see trikk, et surve määrab madalam haru. Ega õli loll ole, et raskema vastupanu teed läheb. Kokku suruda (tavaoludes) seda ei anna, aga palju kiiremini voolama sundida küll. Enamus voolujagureid on ju labased metallplokid, milles üks sissevoolu ja kaks sama ristlõikepinna välja andvat (elik kumbki on täpselt pool sissevoolust) väljavooluava. Kui nüüd ühes harus rõhk tõuseb (näituseks palutakse rippsüsteemil tõsta üles maakera), paneb kogu võimalik õli roolidosaatori poole minema, kuniks rõhud harudes võrdsustuvad. Tulemuseks ilmselt üsna ebamääraselt toimiv rippsüsteem ja "muutuva võimendusega" rool.
Mistapo paljudel asjadel on rooliajam eraldi ahelas. Eraldi pumba pealt. Kusjuures pump võib olla ühises kestas, lihtsalt kahe tööruumiga.
Kas põksinäksile labane tandempump ei mahu tavapumba asemele?