11-05-2020, 13:02 PM
(11-05-2020, 11:35 AM)Laurts Kirjutas: Keegi saab oma kabriol ära mõõta kabiinipõhja tagumise tala ja akukasti vahelise kauguse? Vaja akukastil vähemalt üks ots lahti lõigata ja õigeks painutada, aga selleks oleks vaja mingit orjentiiri. Hea näide omaaegsest pohui-nahui töökultuurist
Kui sa mõtled seda, et kogu krempel propelleris. Siis see tavaline. Olen seda sirgeks ajanud paaril masinal. Selle tulemusel suutsin ühel isegi 2cm asja nihkesse viia, nii et käsipidur ei rakendunud enam õigesti rullikule. Lootusetu üritus. Kasulikum tõmmata ta poltidega kinni ja oodata mõrasid. Mõrad aga koheselt ära lappida.
Mõõtudest
Eelmine aasta mõõtsin ka paari kohta. No kehtib venelase põhimõte. Kui suurusühik on sobiv, siis toimib. Ehk +-2cm kõikjalt. Teema selles, et neid masinaid pandi juppidest kokku tehases ja siis veel 20 eri garaazis tehase ümbruskonna mehaanikute poolt, kes kasutasid enamikus "tehase prügikastist leitud varuosi ja modifitseerisid neid)
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.