26-11-2020, 17:20 PM
Fermeri lehel on ju joonis olemas kuidas filtrijalga teha.
https://fermer.ru/comment/1074950841#comment-1074950841
Tsentrifuugi jalast tuleb samuti õli välimist kanalit pidi nagu joonisel näha.
Keskele on vaid vaja torujupp teha mis puhastatud õli ringlusse juhiks nagu joonisel ja ongi valmis.
Õli aga lastakse ikka elemendile väljast peale ja seest juhitakse välja sest vastupidi oleks mõeldamatu kuna õli suudaks siis filtrimaterjali laiali suruda ja see rebeneks.
Samuti on mingi seinapaksusega ringikujulisel asjal väline pind alati suurem kui sisemine ja seega saab rohkem saasta korjata sinna.
Ma ise muidugi soovitaks tsentrifuugi jalast ikkagi loobuda sest minu arusaamise järgi miks rõhk tõuseb filtriga on selle peene toru elimineerimine kus tekib rõhulangus.
Jalg oleks lihtne teha ka tihendi kuju järgi väliskontuur ja siis püüda sinna peale nii filter ära mahutada et tulev õli satuks välimisse kanalisse ja filtri keskava oleks kohakuti mootorisse mineva kanaliga.
Siis keskele stuts keevitada, ümber stutsi rõngas kuhu filtri tihend toetub ja valmis.
Muidugi on võimalik sinna plaadile ka stutsid panna ja viia filter voolikutega mujale.
Näiteks sellise jala saaks iga treial tehtud.
https://www.rallynuts.com/take-offs-oils...using.html
Siis on veel olemas selline auto nagu BMW 524td kus on valmis asi voolikute otsas olemas ja polegi muud kui teha sobivad voolikud.
https://fermer.ru/comment/1074950841#comment-1074950841
Tsentrifuugi jalast tuleb samuti õli välimist kanalit pidi nagu joonisel näha.
Keskele on vaid vaja torujupp teha mis puhastatud õli ringlusse juhiks nagu joonisel ja ongi valmis.
Õli aga lastakse ikka elemendile väljast peale ja seest juhitakse välja sest vastupidi oleks mõeldamatu kuna õli suudaks siis filtrimaterjali laiali suruda ja see rebeneks.
Samuti on mingi seinapaksusega ringikujulisel asjal väline pind alati suurem kui sisemine ja seega saab rohkem saasta korjata sinna.
Ma ise muidugi soovitaks tsentrifuugi jalast ikkagi loobuda sest minu arusaamise järgi miks rõhk tõuseb filtriga on selle peene toru elimineerimine kus tekib rõhulangus.
Jalg oleks lihtne teha ka tihendi kuju järgi väliskontuur ja siis püüda sinna peale nii filter ära mahutada et tulev õli satuks välimisse kanalisse ja filtri keskava oleks kohakuti mootorisse mineva kanaliga.
Siis keskele stuts keevitada, ümber stutsi rõngas kuhu filtri tihend toetub ja valmis.
Muidugi on võimalik sinna plaadile ka stutsid panna ja viia filter voolikutega mujale.
Näiteks sellise jala saaks iga treial tehtud.
https://www.rallynuts.com/take-offs-oils...using.html
Siis on veel olemas selline auto nagu BMW 524td kus on valmis asi voolikute otsas olemas ja polegi muud kui teha sobivad voolikud.