17-06-2021, 14:27 PM
(16-06-2021, 21:26 PM)I.A Kirjutas: Ei saa kahjuks sinu maailmavaatest aru.. masin üldiselt on ok ja seda kasutatakse, siis ei tohi märksa paremaid vidinaid külge pookida, mis põhiliselt k..ivad? Muuseumi pillidest saan aru. Endal kasutades puulõhkuja t-16 küljes, vene jagajaga tõesti ei kujutaks seda elu ette... alguses sai proovitud.Liigutusi päevas on tõesti üks kuni mitu...no mis teha kui mõnel meeldib vene org rauaga vahekorras olla ja iseendale vaseliinita taha lasta tõmmata...
orginaal hüdrost on alles ainult pump koos kastiga kus küljes on,kõik muu uus kaasaegne kuna küljes kraana ja oli nagunii suuremat paaki vaja ja paak ees ca 30L lääne filtriga.oli vaja ka jagaja lisaseksioone ja läks lääne oma peale.õhu ja kütte filtrid ka kaasaegsed ja mitte kehvema tööomadusega.masin peab reaalselt töötama ja peale pumba stendi hulga tööd murevabalt tehtud.ka hüdro silinder oli mõtetes välja vahetada kuna lekkis ja iga aasta vaheta,aga lekke põhjus oli vena tihendite saast,lääne omad ja asi klaar.
kui see vene küttefiltri ikaldus nii hää siis miks ei kohta seda ühelgi kaasaegsemal tehnikal?kupli all peab ka midagi olema mis oma elu kergemaks mõtleb...mul läbi käinud lääne diislid,86a nissan,99a oblikas,2007 rav,2014 ekspert ja kuskil ei ole seda ikaldust ja kõik töötavad nussivabalt.