24-10-2021, 23:03 PM
Ulme töö ja viitsimine ikka jännata. Endal samasugune nuhtlus hoovil olnud ja läksin kergemat vastupanu teed ja vahetasin tere külgülekande.
Tikkpoldid ei anna järgi mutter annab enamjaolt Teisalt seal juba tehase poolt probleem. Nimelt alumised külgülekande keermeavad ulatuvad läbi korpuse nn õli sekka ja ajaga voolab keeme vahelt õli ka käise sisse ja sealt pidurilintide vahele. Pole veel kohanud masinat, mis oleks käise ja külgülekande vahelt õlist kuiv. Kõigil on seal all ikka õlinire ja seal ei ole paljudel isegi probleemiks kivistunud simmer vaid ikkagi need samad tikk-poldi augud ja nendest läbivoolav õli.
Tänapäeval ei saa neid tikkpolte ka kuskilt kätte. Vaid poes müüdavad on rusi esisilla tikkpoldid. (need pikemad mingi 5mm ) Kuid jah nad pehmed ja mõõdust väljas.
Ma ise olen külgülekande ja käise vahele pannud täies ulatuses tihendi. See ulatub simmeri keskelt kuni külgülekande välimise ääreni. Kõikide poltide vahele ka keermeliimi tilk, takistamaks õli liikumist.
(24-10-2021, 22:23 PM)meli666 Kirjutas: Kas põkatsil all ka laiemad rattad, et tikkpoldid järgi andnud?
Karastatud võllimaterjali vist keermelõikuriga ei alista, saab ainult treipingis teha?
Kas käise ja lõppülekande korpuse kokkupanekul peaks kasutama ka silikooni või paroniiti. Õli tihendamist seal ju vaja pole. Aga kunagi kuulnud, et raud raua vastu libe ja lõhub rohkem tifte ja polte. Paroniit ilmselt vajaks järelpingutust, silikooni libeduse takistav tegur aga kahe raua vahel teadmata.
Aga eks nende käisemajandustega nii ole. Kui juba miskit õrnalt loksuma pääseb, siis hukk pole kaugel. Kel aga pooleldi kinni mädanenud, siis tõsisem hagu andmine ei tee ka miskit.
Tikkpoldid ei anna järgi mutter annab enamjaolt Teisalt seal juba tehase poolt probleem. Nimelt alumised külgülekande keermeavad ulatuvad läbi korpuse nn õli sekka ja ajaga voolab keeme vahelt õli ka käise sisse ja sealt pidurilintide vahele. Pole veel kohanud masinat, mis oleks käise ja külgülekande vahelt õlist kuiv. Kõigil on seal all ikka õlinire ja seal ei ole paljudel isegi probleemiks kivistunud simmer vaid ikkagi need samad tikk-poldi augud ja nendest läbivoolav õli.
Tänapäeval ei saa neid tikkpolte ka kuskilt kätte. Vaid poes müüdavad on rusi esisilla tikkpoldid. (need pikemad mingi 5mm ) Kuid jah nad pehmed ja mõõdust väljas.
Ma ise olen külgülekande ja käise vahele pannud täies ulatuses tihendi. See ulatub simmeri keskelt kuni külgülekande välimise ääreni. Kõikide poltide vahele ka keermeliimi tilk, takistamaks õli liikumist.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.