18-10-2022, 20:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2022, 21:00 PM ja muutjaks oli heiti.)
See on nagu tüüpviga- ise jebisin ka selle kangiotsa suuremaks keevitamisega ja minu arusaamist peitub tõde selle kangi kujunduses. Mälujärgi praavitasin veel seda reguleerkruvi mis istub kangimunaka soone sisse, et kang ei liiguks tillat-tollat. Vedrud teevad lihtsalt käigu sisselülitamise kergeks- raskeks. Aga ikka ei saanud väga heaks, et viiendat- kuuendat käiku panna võtab teinekord madalama käigu kaasa.Teisel 16-el tõõtab nagu kellavärk. Sidurist rääkimata- ühel pole üldse probleemi teisega olen lammutanud ja krudinud igatpidi- no ei sünni koostööd tegema...!
Tuli veel meelde esimesel põksil oli kaane sees olevad kangi liikumise käigud nii irsa-arsa, et lõikasin need välja ja tegin eraldi plaadist uue. Keevitasin uue käigurajade plaadi lõigatud auku tagasi ja tuli väga hea, et tundsid ilusti käiguasendid ära.
Tuli veel meelde esimesel põksil oli kaane sees olevad kangi liikumise käigud nii irsa-arsa, et lõikasin need välja ja tegin eraldi plaadist uue. Keevitasin uue käigurajade plaadi lõigatud auku tagasi ja tuli väga hea, et tundsid ilusti käiguasendid ära.