13-03-2014, 00:20 AM
Vaadates seda vilet, siis mul tekkis sääne väike kahtluse uss, et see kuumkoda tundub maru jurakas olevat.
Vile tuleb maru hilja järgi säänse kolakaga. Normaalne oleks sellele 3.0 liitrisele ikka mingisugune 7-8 cm3 kuumkoda. See pildil paistab nii 12-15 olevat.
Võin ka eksida suurusega - pildipealt hindamine silmaga.
Soovitan uurida ikka netist, mida soovitatakse 3.0 dislale, et ikka 1500 rpm-il oleks max jõud olemas. See kui 3000 rpm-il lajatab on jama. (minu arvamus)
Mina soovitaks mingisugust garrett T25 näiteks. (100 euri eest liiguvad korralikud viled) Selle vile saad nii 1500 rpm-ilt juba puhuma ja see on võimeline nii 300 cfm-i läbi lükkama 1,7 bar-iga, mis siis tähendaks nii 200-250 hp diislil. Väänet võid loota nii 400-500 n.m väntvõlli otsast. (sellest on ikka tajooba)
Vile tuleb maru hilja järgi säänse kolakaga. Normaalne oleks sellele 3.0 liitrisele ikka mingisugune 7-8 cm3 kuumkoda. See pildil paistab nii 12-15 olevat.
Võin ka eksida suurusega - pildipealt hindamine silmaga.
Soovitan uurida ikka netist, mida soovitatakse 3.0 dislale, et ikka 1500 rpm-il oleks max jõud olemas. See kui 3000 rpm-il lajatab on jama. (minu arvamus)
Mina soovitaks mingisugust garrett T25 näiteks. (100 euri eest liiguvad korralikud viled) Selle vile saad nii 1500 rpm-ilt juba puhuma ja see on võimeline nii 300 cfm-i läbi lükkama 1,7 bar-iga, mis siis tähendaks nii 200-250 hp diislil. Väänet võid loota nii 400-500 n.m väntvõlli otsast. (sellest on ikka tajooba)
Come to the dark side, we have cookies!