Kiired küsimused poleerimise kohta!
#1

Servus!

Lihtne on öelda, et otsi ise ja kasuta otsingut. Tihti on aga nii, et konkreetsetele küsimustele vastust ei leia.
Nõnda ma siis hädas olengi.
Autot on värvitud nii, et roostkohtadele on lastud püstoliga originaalvärvile mõnuga uut värvi peale. Toon on küll 1:1 aga struktuuris on vastu valgust näha erinevust.
Kuidas peaks toimima?
Endal on olemas mingi überodav Handymanni poleerimismasin.
Ise pole selle protsessiga kunagi kokku puutunud. Kuidas ja mis teha sellisel juhul?
Hetkel polekindlustust ega ülevaatust- kuhugi töökotta ka ei sõida.

Jään ootama,
motoblokk

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#2

(01-06-2011, 23:38 PM)motoblokk Kirjutas:  ... roostkohtadele on lastud püstoliga originaalvärvile mõnuga uut värvi peale. Toon on küll 1:1 aga struktuuris on vastu valgust näha erinevust.
Kuidas peaks toimima?

Kalts + Commandant nr 3. Ning nühka-nühka-nühka...

Parandasin hiljuti 1909. aasta Dürkopi raami värvkatet. Tükati maas ning algne tohutult kriibitud ja luitunud. Aga ikkagi 102 aasta vanune värv! Pärast kohtvärviparandusi jäid viimased ikka VÄGA silma torkama. Ja siis läks käiku eeltoodud meetod... Praeguseks on ratas käinud (eemalt vaadates üsna läikiv) juba nt Eesti Rahva Muuseumi filmivõtetel...


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

(02-06-2011, 00:15 AM)valdo Kirjutas:  
(01-06-2011, 23:38 PM)motoblokk Kirjutas:  ... roostkohtadele on lastud püstoliga originaalvärvile mõnuga uut värvi peale. Toon on küll 1:1 aga struktuuris on vastu valgust näha erinevust.
Kuidas peaks toimima?

Kalts + Commandant nr 3. Ning nühka-nühka-nühka...

Parandasin hiljuti 1909. aasta Dürkopi raami värvkatet. Tükati maas ning algne tohutult kriibitud ja luitunud. Aga ikkagi 102 aasta vanune värv! Pärast kohtvärviparandusi jäid viimased ikka VÄGA silma torkama. Ja siis läks käiku eeltoodud meetod... Praeguseks on ratas käinud (eemalt vaadates üsna läikiv) juba nt Eesti Rahva Muuseumi filmivõtetel...


Tegelikult on poleerimisel ja poleerimisel vahe sees.
Ja see commandant pole mingi poleerpasta, see on lihtsalt vana ja luitunud värvile uue sära andmiseks, kodustes tingimustes. Reaalselt ta siiski ei poleeri. (Olen läbi käinud "sõja" AVSK-ga ja tarbijakaitsega, kuna ostsin ka seda imelist poleer pastat ja keerasin masinaga poleerides auto värvipinna nässu)
Masina jaoks on siiski teised vahendid, mida ka siin teemas on vist tagaaetud.

Sul oleks vaja selliseid vahendeid.
[Pilt: 3m-perfect-it-iii-triple-polish-compound-pack-508-p.jpg]

Esiteks. Pead sa endale selgeks tegema, mis kvaliteeti sa taga ajad.
Teiseks. Kas see tasub ennast ära? Ehk on odavam, vähem närve söövam ja hiljem ka parema kvaliteedi nimel lihtsam detail/detailid üle värvida ?
Kolmandaks. Mis on su poleerimise "eelarve" Kuna nende üksikute tööde tegemisel läheb materjali ost liiga kalliks ja ehk oleks "odavam" siiski lasta kuskil see töö ära teha. Või enne pakutud uuesti värvimine üldse.


Siit saad aimu natukene hindadest.

Sinul läheb vaja hea tulemuse saamiseks 3 eri purki pastat + taldasid + vaha ka ju.
Kui aga nii head tulemust ei taha, siis aitab ka ühest pastast ja tallast. aga siiski. Tasub see ennast ära ?


Võimalik et saad mõne autode värvimisega tegelevas firmas jutule, ja saad osta neilt väiksemaid koguseid.



Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#4

Poleerimine on ikkagi värvikihi ebatasasuste silumine. Antud juhul pole küll mõtet poleerida -- värvikiht läheb õhemaks ja seda rõõmsamalt hakkab rooste vastu naeratama. Tuleb ikka rooste välja võtta ja siis poleerida.
Poleerimine on üsna pikk ja vaevarikas ning kogemust nõudev töö, pole mõtet roostes masina korral teha.

Samas kindlustuse ja ülevaatuse puudumine ei sega remondikohta viimist -- tuleb lihtsalt ettevaatlikult pukseerida, või tellida vastav puksiir.
Vasta
#5

(01-06-2011, 23:38 PM)motoblokk Kirjutas:  Autot on värvitud nii, et roostkohtadele on lastud püstoliga originaalvärvile mõnuga uut värvi peale.

Poleerimisega pole siin küll midagi teha.
Kui seda kohta lihvida (ehk peenlihvida ehk poleerida) siis kulub ju värv "mäetippudelt" maha ning rooste tuleb uuesti välja.

Kas hakkad niimoodi autot kasutama, nagu ta on, või lased uuesti värvida, muud varianti väga pole...

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne