D6 probleem
#1

Tere,selline probleem tekkinud,et võrr külmalt tossab veidike (peaks normaalne olema vist),aga jõud ja kiirendus on väga hea.Kui mootor soojeneb (umbes peale 400m sõitu) siis ei ole enam jõudu ja kiirendus väheneb.Kui väljas on jahe ilm ja külm tuul siis saab kauem sõita nii umbes 1 km ilma probleemideta ja siis jõud väheneb,aga midagi hullu pole.Mootor on sõitnud umbes 150 km.Mis võiks sellist probleemi tekitada ja mida teha?Segud on paika timmitud ja enam ei oska midagi ette võtta.
Vasta
#2

Selline asi juhtus ka vanasti,et kui süütenurk vale oli. Samuti võib karbussis mingi puru olla,mis peale mõningast sõitu siis "õigesse" kohta maandub....Võib ka süütepooli viga olla,tasuks kellegi käest teine töökorras pool laenata ja katsetada. Vigu võib olla mitmeid,nende otsimine käibki selle mootoriga alati kaasas.....
Vasta
#3

Unustasin mainimata,et kui sõidan soojaks ära ja jahtub mingi 1-2 minutit siis jälle jõud tagasi.Kas küünlas ei või viga olla ja kas süütemängu kaane vahel peab ikka kindlasti tihend vahel olema?Hetkel on maksimaalne kiirus kuskil 33-37 km/h.
Vasta
#4

Mul kunagi oli võrr millega sai umbes 200 meetrit sõita, siis jooksis mootor kokku, siis mõnda aega jahtuda ja sai törts jälle edasi. Muide see oli silindripea viga, see oli mingi kinnine silindripea (ei käinud eraldi küünlaauguga kaan maha).
Vasta
#5

Kui mootoril nii väike läbisõit on, siis peaks ta sisse sõitma, teisisõnu märksa rohkem õli kütusesse lisama ja mõnisada kilomeetrit ettevaatlikumalt töristama.
Vasta
#6

Nüüd asi korras ja uus mootor peal.Panin peale Jawa 350 mootori ja Riga 11 lendab nüüd päris hästi edasi.Täiskiirust pole veel julgenud proovida aga 130 km/h olen saavutanud Smile Ahjaa sellest D6 -st niipalju et sõitsin temaga niipalju kui kannatas kuskil 50 km järjest ja siis lasin lihtsalt koha peal asja kokku.Jawa mootorit vaja veel natuke timmida,siis peaks tõmme veel hullem olema.
Vasta
#7

(07-08-2011, 18:16 PM)Praeuss Kirjutas:  ja siis lasin lihtsalt koha peal asja kokku.

Praadisidki ussi ära.......Sad
Vasta
#8

(07-08-2011, 18:16 PM)Praeuss Kirjutas:  Nüüd asi korras ja uus mootor peal.Panin peale Jawa 350 mootori ja Riga 11 lendab nüüd päris hästi edasi.
Kas lõid Jawa mootori pressi all koomale, et võrri raamile ära mahuks? Big Grin
Pilte paluks! Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#9

Ei olnud mingit pressi,lihtsalt mootori kinnituskohta oli vaja natuke sobivamaks sättidaSmile Isegi D6 kütusekuluga võrreldes see Jawa mootor ei võta mitte midagi.
Vasta
#10

Järjekordne "Jaan Tatikas" vist. Ilmselt pole proovisõitu veel teinud, sest käib foorumis kirjutamas Big Grin
Vasta
#11

Ilmsel üks neist, kes tegutseb statistika huvides, nimelt kisub vägisi alla eesti meeste keskmist eluiga.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

(08-08-2011, 14:19 PM)Praeuss Kirjutas:  Ei olnud mingit pressi,lihtsalt mootori kinnituskohta oli vaja natuke sobivamaks sättidaSmile Isegi D6 kütusekuluga võrreldes see Jawa mootor ei võta mitte midagi.
Võtame siis asja kokku: Jawa 350 mootor ei kaalu midagi, ei võta ruumi üldsegi ja kütust kah ei võta. Olles ise nooruses 125 kuubikulise mootori Delta raamile aretanud, olen üsna kursis nii mõõdu, kaalu kui kütusekuluga. Lisaks veoketi sobitamine ja muud problad.
Antud juhul on minu arvates kaks varianti:
a) mees teeb pilti ja paneb üles video, kus asi tõepoolest sõidab. Sel juhul sügav kummardus ja vastuvõtt teeneliste kuliibinite-iseehitajate ridadesse.
b) lõpetab pada ajamise. Esimene aprill on veel kaugel.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

(09-08-2011, 09:47 AM)Basilio Kirjutas:  
(08-08-2011, 14:19 PM)Praeuss Kirjutas:  Ei olnud mingit pressi,lihtsalt mootori kinnituskohta oli vaja natuke sobivamaks sättidaSmile Isegi D6 kütusekuluga võrreldes see Jawa mootor ei võta mitte midagi.
Võtame siis asja kokku: Jawa 350 mootor ei kaalu midagi, ei võta ruumi üldsegi ja kütust kah ei võta. Olles ise nooruses 125 kuubikulise mootori Delta raamile aretanud, olen üsna kursis nii mõõdu, kaalu kui kütusekuluga. Lisaks veoketi sobitamine ja muud problad.
Antud juhul on minu arvates kaks varianti:
a) mees teeb pilti ja paneb üles video, kus asi tõepoolest sõidab. Sel juhul sügav kummardus ja vastuvõtt teeneliste kuliibinite-iseehitajate ridadesse.
b) lõpetab pada ajamise. Esimene aprill on veel kaugel.
Ega Sa Basilio pole kindel,et meid ei kontrolli mingid organid...Võibolla testitakse kasutajate huumorimeelt,kannatust,viisakust ja muid näitajaid......Big Grin
Vasta
#14

Ei testita siin kellegi kannatust ega usku.Eile sõber sõitis sellega vastu telefoniposti ja nüüd on seis selline,et esiratas koos esihargiga on mootori kõrval ja lõi ka raami kõveraks.Mingeid suuremaid ketiprobleeme küll polnud.Lihtsalt pidi taha panema Jawa ratta ja sellega seoses kinnituste asukohti muutma jne-kokku 2 tundi keevitamist ja lõikamist.Teen kohe pilte kui võimalik kahjuks küll nüüd katkisest leiutisest Sad Praegu otsin uut raami kuhu külge keevitada vana raami tagaosa.Siis kohe uuesti Jawa mootor peale.Sõbrast enam kahjuks/õnneks paariks nädalaks sõitjat pole.Tegelikult päris õnnelik õnnetus kuna sõber ei lennanud ise vastu posti vaid ainult riivas posti üle lenksu lennates.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne