takso ja inimene
#1

Tervit

juhtusin sõitma ühel äsjasel tööpäeval ühe väga meeldiva vanemapoolse taksojuhiga. Asjaolude kokkulangemisel kohtusime veel samal päeval uuesti, juba teisel suunal.

Saime siis vähe jutule ja selgus, et härra on rooli keeranud üle 45 aasta järjest, ja seda kõike pea-asjalikult Kuulsas Kilulinnas. Jutt veeres edasi, ja selgus et tal on nii noorem kui ka vanem vend, kes kõik on samamoodi (NB!!) töötanud täpselt samas ametis, üks 48 ja teine juba 50 aastat järjest.

Sõnaga, päris hea materjal kohalikule tehnika-ajakirjale temaatilise numbri - "Taksota Ei Saa" - koostamiseks Big GrinDD. Aga siit ka reedene küsimus kõiketeadjatele - millist nime kannab taksofirma, kus nimetatud vennaste ründekolmik on töötanud (ja tänagi töötab)?

k
Vasta
#2

Ega peale "Tulika" keegi sellist järjepidevust kanda ei võimalda.
Aga on ka mujal järjepidevust. Lendasin millalgi Amsterdamist Tallinna, meeskonnas kas sama perekonnanimega pilooti. Uurisime stjuuardessi käest, ütles, et on isa ja poeg. Ja teine poeg lendas ka Eesti Õhus piloodina...
Vasta
#3

sellest lendurite dünastiast on isegi ajakirjandus kirjutanud, Saaremaa mehed.

täispikka artiklit netis pole, aga jupike on olemas: http://saartehaal.ee/print.php?content=a...=50&sec=13
Vasta
#4


Täpselt õige - Tulikas e siis vana nimega Taksopark.

Nii on siis vennakesed vastu pidanud terve ajastu - ühe dispetsheriga süsteemist 50-te algul ja vastavast reisijateveo valitsusest kuni privatiseerimise ja äriühinguni. Pobidest Opeliteni Big Grin

Huvitav moment paistab olema ka spordilembuse roll. Nii pajatas vanahärra , et kui ta omal ajal sinna (peale merekooli, kuna välissõitu pääsemine oli ebareaalne) tööle läks, tundis ta eeskätt neid inimesi, kes Taksopargis aktiivset korvpalli-elu eest vedasid. Sestap olnud ka sisse elamine kaunis kerge.

Huvi pärast viisime läbi veel mõttemängu "kui volga (24) kütusekulu poleks probleem (v oleks muu mootor, n diisel), kuidas tunneks end tänase elustiiliga harjunud taksojuht". Vana naeris, a siis ütles, et kui järgi mõelda siis tõesti, oma remondi lihtsuse ning reisijate mahutavuse poolest - st ka talvel kolm kasukates selli tagaistmel ja kohvrid pagassis - oli ta ikka täiesti "all right". Ja ka sõita oli üsna mugav, vaatamata parasjagu ette sattunud teele v -kattele.

K


[quote='taavi' pid='266982' dateline='1312541426']
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne