T-16M sidur jukerdab
#21

Sidur mida/kust/kuipalju reguleerde ?

   
Vasta
#22

[Pilt: 01057362493a401.jpg]

Nagu pildilt näha, siis Siduri peavõll tuleb mootori poole maha. Survelaagrit sa ju ka muidu vahetada ei saa, kui mootorit maha ei võta. Peavõlli laagrite vahetamine on juba eraldi teema. Big Grin
Vasta
#23

(15-05-2016, 16:53 PM)aavu Kirjutas:  Т-16МГ замена муфты сцепления
Pane see otsingusse ja koogel-moogel lahendab su mured

praegu ei leidnud midagi. Võibolla ehk kunagi hiljem. Aga aitäh ka selle vastuse eest
Vasta
#24

(15-05-2016, 19:49 PM)urmet48 Kirjutas:  [Pilt: 01057362493a401.jpg]

Nagu pildilt näha, siis Siduri peavõll tuleb mootori poole maha. Survelaagrit sa ju ka muidu vahetada ei saa, kui mootorit maha ei võta. Peavõlli laagrite vahetamine on juba eraldi teema. Big Grin

Aga mil moel see peavõll maha tuleb. Võtsin survekäpa maha. Neli mutrit ka aga edasi null resultaat. Kas on vaja mingit erilist tõmmitsat või muud vahendit.
Vasta
#25

(15-05-2016, 20:59 PM)unoti Kirjutas:  
(15-05-2016, 19:49 PM)urmet48 Kirjutas:  [Pilt: 01057362493a401.jpg]

Nagu pildilt näha, siis Siduri peavõll tuleb mootori poole maha. Survelaagrit sa ju ka muidu vahetada ei saa, kui mootorit maha ei võta. Peavõlli laagrite vahetamine on juba eraldi teema. Big Grin

Aga mil moel see peavõll maha tuleb. Võtsin survekäpa maha. Neli mutrit ka aga edasi null resultaat. Kas on vaja mingit erilist tõmmitsat või muud vahendit.

Võta nüüd hoog maha.... Big Grin  Asi selles,et ennem kui hakkad tõmmitsaga sikutama...pead käigukasti kaane maha võtma. Jõuvõtuvõll ka välja ja alles siis saad selle sidurivõlli kätte. Kõvemad mehed sikutavad osad detailid puru.....
Vasta
#26

(15-05-2016, 21:21 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Võta nüüd hoog maha.... Big Grin  Asi selles,et ennem kui hakkad tõmmitsaga sikutama...pead käigukasti kaane maha võtma. Jõuvõtuvõll ka välja ja alles siis saad selle sidurivõlli kätte. Kõvemad mehed sikutavad osad detailid puru.....

Toomas kas vihjad mulle? Big Grin Tuli jah meelde, et mul selline puruks jupp riiulis siiani vedeleb. Peavõllil saab ainult laagreid vahetada. Survelaagri liikumist see ei mõjuta kuidagimoodi. Pean oma arvutis pidid üles otsima ja netti riputama. Sai omal ajal üksjagu pilte tehtud 16 lammutamisest ja kokku panekust.
Vasta
#27

Sa Urmet pole ainuke kõva mees,on teisigi....   Kui ei tea täpselt asja ja pole varem harutanud....siis pole ime,kui ära lõhutakse väljatõmbamisega. Peab ju tulema väljapoole. Big Grin
Vasta
#28

И так разобрав половину трактора нам всё таки удалось снять первичный вал . заменить выжимной подшипник, сальники и отцентровать корзину сцепления и диск сцепления.
Selline jutt pika pildiseeria ja venekeelse jutu lõpus. Leiab küll kui otsida: http://avto-mechanik.ru/t-16/
А вот открутить заднюю пластиковую крышку вала отбора мощности не позволяет полуось. И она снимается вместе с бортовой передачей и корпусом ленточного тормоза.

Tuleb välja, et see mees võttis külgülekande maha, et asjadele ligi pääseda. Kas lihtsamalt ei saa?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#29

Sai ka kuu tagasi siduri võlliga tegeleda ja jutt tõsi enne tuleb JVV välja võtta ja selle suur hammakas seest välja, muidu vägistate sidurivõlli laagrikorpuse pooleks.  Big Grin
Vasta
#30

(16-05-2016, 07:02 AM)raivo45 Kirjutas:  Sai ka kuu tagasi siduri võlliga tegeleda ja jutt tõsi enne tuleb JVV välja võtta ja selle suur hammakas seest välja, muidu vägistate sidurivõlli laagrikorpuse pooleks.  Big Grin

Just nii. Aga pannakse tõmmits ja peab tulema,muidugi tuleb,sest kuskilt ikka järgi annab.
Vasta
#31

(16-05-2016, 07:02 AM)raivo45 Kirjutas:  Sai ka kuu tagasi siduri võlliga tegeleda ja jutt tõsi enne tuleb JVV välja võtta ja selle suur hammakas seest välja, muidu vägistate sidurivõlli laagrikorpuse pooleks.  Big Grin

Ja JSV võlli saab välja koputada (koos laagrikannuga!) sidurikojast paistvale võlliotsale pehme torni ja raske haamriga veenvaid argumente esitades.

Käigukastikaas enne maha,muidu on pimelend ja kokku ikka ei pane.
Vasta
#32

Vaatasin, et teema algatamisest on möödunud juba 8 aastat. Siduriga on kõik stabiilne, Käigud lähevad sisse ainult seisval traktoril või töötaval sidurit all hoides käiku vahetades. Siis lähevad väga hästi.
Eespool on juttu originaalsiduri remontimisest nii alt august kui ka maha võetud mootoriga. Sellest ei muutunud midagi.
Vahepeal olen veel korra mootori maha võtnud ja vahetasin ära terve sidurikomplekti koos korvi ja kõigega. Sellest ei muutunud ka midagi.
Üks teooria on veel kontrollimata, et sidurivõlli otsalaager on kange ja veab võlli kaasa. See laager on seal mootoris suht sügaval ja ei taibanud kummalgi mootori eemaldamisel seda kontrollida. Teooria vastu räägib see, et traktoriga on selle 8 aasta jooksul ikka tööd ka tehtud ja kange laager võiks lõpuks ikka ju päris kinni jääda.
Kuna see mootor läheb peale tagasi väga raskelt siis tuleb selle uuesti maha võtmiseks tugevalt energiat koguda. Siiani ei ole sellist entukat veel peale tulnud.
Vasta
#33

Palun anna teada kui selle siduri probleemi kohta midagi selgub!
Mul analoogne häda, aga masin harva kasutusel ja pole ise süvenenud!
Tänud!
Vasta
#34

(22-12-2019, 23:49 PM)nastik Kirjutas:  ...
Kuna see mootor läheb peale tagasi väga raskelt siis tuleb selle uuesti maha võtmiseks tugevalt energiat koguda. Siiani ei ole sellist entukat veel peale tulnud.

Mes mõttes? Üks lihtsamaid mootoreid, mida peale panna. Tõsi, sidurikettad tuleb enne paika rihtida. Ja mootor ikka horisontaalselt otsa lükata, mitte  kuidagi poolviltu suruda.

Kui sidurikäppade vahe on õige ja siduri vaheketta tugipoldid on ka õigel pikkusel, siis peab sidur lahutama hakkama! Kui vaheketas ise muidugi rämedalt laines või suisa tükkideks pole.
Vasta
#35

Teoreetiliselt jah lihtne peale panna see mootor aga see konkreetne isend läheb raskelt kui kurat. Kettad ikka teise võlliga paika enne. Olud pole olnud ka ideaalsed aga nii hull ei peaks ikka olema. Ja nagu öeldud vahetasin lõpuks terve korvi koos ketaste ja kõigega ära ja paremaks ei läinud midagi. Hetkeks lahutab normaalselt aga kui 2 sekundiga käiku sisse ei saa siis on kõige lihtsam gaas maha võtta käik sisse panna ja uuesti käima.
Vasta
#36

(02-02-2020, 23:00 PM)nastik Kirjutas:  Teoreetiliselt jah lihtne peale panna see mootor aga see konkreetne isend läheb raskelt kui kurat. Kettad ikka teise võlliga paika enne. Olud pole olnud ka ideaalsed aga nii hull ei peaks ikka olema. Ja nagu öeldud vahetasin lõpuks terve korvi koos ketaste ja kõigega ära ja paremaks ei läinud midagi. Hetkeks lahutab normaalselt aga kui 2 sekundiga käiku sisse ei saa siis on kõige lihtsam gaas maha võtta käik sisse panna ja uuesti käima.
Tere!

Kontrolli kas siduripeedaal kinnitub võllile korralikut ja kas võll ise liigub hästi.Mõnikord on loks nii suur,et sellepärast sidur ei lahuta.Omal nii juhtus.
Vasta
#37

(02-02-2020, 23:00 PM)nastik Kirjutas:  ...
Hetkeks lahutab normaalselt aga kui 2 sekundiga käiku sisse ei saa siis on kõige lihtsam gaas maha võtta käik sisse panna ja uuesti käima.

Oda, kas vajutades lahutab normaalselt ära ja siis hakkab uuesti kaasa vedama?
Või jääbki kaasa vedama?

Palju on pedaali vabakäik? Siia alla lähevad kõik loksud ajamis enne, kui survelaager hakkab liikuma.

Et seal poleks midagi võllilt lahti või rämeda loksuga varraste liigendites.
Vasta
#38

(02-02-2020, 23:00 PM)nastik Kirjutas:  Teoreetiliselt jah lihtne peale panna see mootor aga see konkreetne isend läheb raskelt kui kurat.
...

Seda ikka arvestad, et siduripoolse kõrva külge kinnituv kett/tross/rihm läheb mootorit paika lükkama asudes vastu kabiini ja seega hakkab seda otsa kergitama --> on vaja ka rihmaseibipoolset otsa kergitada. Kui vända ja sidurivõlli teljed ei ühti, siis lähebki vägistades otsa.
Vasta
#39

kui karteri poldid sirged ja kast ja mootor paraleelne läheb iga mootor lups otsa,kui üks nendest õige pole lähebki raskelt.
Vasta
#40

(03-02-2020, 16:07 PM)muska71 Kirjutas:  kui karteri poldid sirged ja kast ja mootor paraleelne läheb iga mootor lups otsa,kui üks nendest õige pole lähebki raskelt.
Jvv käik sisse ja keera sellest ja läheb lihtsalt otsa. Siduri probleemid on tavaliselt reguleerimisest tingitud, kuna reguleerides käpapolte, ei lasta lõdvaks jvv polte ja see hakkab rohkem jõudu survel saama. Jvv poldid lahti; veendu, et survelaager on ikka võimalikult tagasi liikunud; käppade ja survelaagri vahe 2 mm ja siis jvv poltide vahe 2 mm. Endal läks viimati 3,5h lahti kokku ja reguleerimisega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne