UNIC klubi
#1

Teema tõstatamise põhjus on lihtne. On plaan astuda sellese klubisse , kuid tagamaid uurides olen saanud väga vastukäivaid kommentaare klubi teemal. Kui keegi midagi lähemalt teab , lasku jutul joosta. Oma klubisse astumise põhjus lihtne. Restaureerin oma Opel 2.0 l ja vaja infot.
Vasta
#2

no tegelt võid ju jagada ka oma kogutud infi unic u kohta. Nii head kui halba siis saavad asjaosalised kas kinnitada vai ümberlükata ju väiteid. Diskussioonist pidi tõde selguma. Eks palju igast rämpsu levitavad tavaliselt need kes asjast midagi ei tea või ei jaga. Või on see ettepanek mõttetu?
Vasta
#3

UNIC-u klubisid on üle Eesti kokku 7: Tartus \"Levatek\", Rakveres Virumaa Unic Klubi, Oisus tuletõrjeklubi \"Retrom\", Pärnus veoautoklubi \"Mobiil\" ja Klubi Unic Pärnu sektsioon, Tallinna mail MTÜ \"Unic\" ja üleeestiline vanamootorrattaklubi \"Unic-Moto\"
Isiklikult ei soovita neist ühegi liikmeks astuda. Materiaalset kasu liikmestaatusest ei ole, muid hüvesid samuti. Klubisse kuuluva isiku reputatsioon \"Esimese Eesti\" silmis on kahtlustäratav. Samuti võib vanatehnikahuvi areneda pidurdamatuks, mis omakorda mõjub eelarvele.
Samas pangad pakuvad piisavalt soodsaid tingimusi korralike ja kaasaegsete liiklusvahendite soetamiseks. Seega ei ole mingisugust põhjust astuda samasse ühingusse inimestega, kes piirduvad oma nõudmistes teiste poolt pruugitud ja kasutusest kõrvale heidetud esemete fetišeerimisega.

Lugupidamisega
Tõnu Piibur
Vasta
#4

Big Grin

Asp,
eelmist teksti lugev
Vasta
#5

Ma lisaks veel juurde, et kõik klubid on nende liikmete nägu. Nagu ka mulja nii on siingi, et nagunii on igas kohas mõni \"must lammas\" või kellegi \"isiklikult\" varbapeale astutud.

Aga jah ... nagu Hr. Haug viimati ütles, kollektsioneerimine on nakkav haigus, seega suvalis klubilise tegevusega liitudes on oht kalduda äärmuslikku kogumise faasi, mis omakorda mõjub laastavalt eelarvele.

Dad.
Vasta
#6

Mulle jäi kõige rohkem meelde härra Haugi ütlus: \"iga mees kes armastab vanu autosid ja mootorrattaid on oma naise vaenlane, juhul kui naisel endal seda rauaviga küljes pole\"

Kui mõtlema hakata, siis eks see nii ongi. Ei tea näiteks kui mitu tundi nädalas hr. Teearu rahulikult kodus istub. Kas mõlemad tunnid?Smile

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#7

Lisan siis veel ühe mõtte dr. Haugi loengust.
Nimelt pole kollektsioneerimine ravitav. Ja mis veel hullem, ta on päritav. Siit korralikku materjali geenivaramu jaoks ei tule.
Vasta
#8

Tsitaat:Nimelt pole kollektsioneerimine ravitav. Ja mis veel hullem, ta on päritav.

khm, siiski on mõned võimalused kollektsioneerimisest kõrvale hoiduda:
1. rohkem rääkida, vähem teha. näiteks foorumis juttu vesta. väike aseaine ikka. aega küll kulub, aga raha jääb alles. Wink
2. mitte krahmata kõike huvitavat tingimata endale, aga rahuldada oma uudishimu võõra vara vaatamise ja katsumisega, organiseerides selleks vastavaid võimalusi (mõnele vanatehnikahuvilise jaoks võib see olla küll sama ärritav ettepanek kui küsida tema naist katsuda ) Wink sest eks öeldud ju ka nii: \"iga mees kes armastab vanu autosid ja mootorrattaid, on oma naise vaenlane, juhul kui naisel endal seda rauaviga küljes pole\"
Vasta
#9

Tegelikult ütles Piibur kõik ilusti äraSmile Ei tasu neisse klubidesse astuda jah, see on ravimatu haigus.
Aga kuna suure tõenäosusega tunti huvi meie klubi, ehk siis MTÜ UNIC vastu, võin niipalju öelda, et iga klubi on rangelt vabatahtlikuse alusel toimiv üritus ja \"vaguneid\" väga vaja pole. On neid tegelikult niigi... Ka \"veduritel\" lõppeb ramm ja needki ei viitsi \"tuuleveskitega\" võidelda. Seega igale suvalise klubiga liituda soovijale: kui Sa leiad endas jõudu, tahtmist ja aega klubiliste toimetamistega tegelemiseks, siis sellised mehed-naised on alati teretulnud. Nina- sita- ja kõige muu nokkijaid pole aga tarvis.
Kõige olulisem on aga see, et ei oleks \"läbi peanaha vingumist\", kui tuleb mõnest üritusest osa võtta või midagi organiseerida. Hobi on show ja rahakulu. Sellest ei tohi kahju olla(ehk koidele ei sobi). Koid võivad kodugaraazhis oma väga väärtuslikke masinaid restaureerida ja kollektsioneerida, kuid ühistegemine eeldab ka nendega sõitmist. Ja sellest viimasest on kõige rohkem puudus. Vaatame, mis 07.02 toimubToungue

Priit@mitu ööd kell 05.00 hommikul Legendi kirjutamist lõpetanud.
Vasta
#10

To: PlyVal64

NO sa natuke vast üle pingutasid, ühistegemine on vast ikka õige aga oma uunikuga sõitmine on igaühe enda otsustada ... paljudel on selle tarvis mõni \"väheväärtuslikum\" sõiduriist ... sest ega sa ei suuda ju Tõnis Papplile selgeks teha, et ta ajaks oma dodge keset suurt talve välja Wink

Dad@varumasinaga
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Piibur
...Samas pangad pakuvad piisavalt soodsaid tingimusi korralike ja kaasaegsete liiklusvahendite soetamiseks. Seega ei ole mingisugust põhjust astuda samasse ühingusse inimestega, kes piirduvad oma nõudmistes teiste poolt pruugitud ja kasutusest kõrvale heidetud esemete fetišeerimisega.
ei saa mitte vaiki olla! kui ma õigesti aru saan siis me kõik siin foorumis oleme hälvetega. Big Grin mulle tundub et see \"neiu\" hindab ainult masinaid mis seisavad uute autode salongis. :??? parandage mind kui ma olen millestki valesti aru saanud. :lol :bounce :rull :yes

**********************************************************************************************************************************
vabandan isand piiburi ees, et ei saanud vanast heast inglise irooniast kohe aru. :keersilm Smile
Vasta
#12

Isand Piiburi kohta \"neiu\" öelda on ka muidugi veidi hmmm....omapärane.

Asp
Vasta
#13

Tuleb tunnistada oma kahepalgelist loomust, seda võib nimetada ka \"kaksikeluks\" ehk isiksuse lõhestumiseks. Kahtlemata ma püüan sellest üle saada. Uuniklaste hulgas on see levinud hälbevorm, nimelt igapäeva elus kantakse uusi rõivaid, süüakse värsket toitu, kasutatakse kaasaskantavat sidevahendit aga õhtuti ja nädalavahetuseti kehastutakse ümber inimeseks, kelle peopesad muutuvad higiseks roostet nähes.
Psühhiaatrias ja psühholoogias on see sama suureks hälbeks kui emotsionaalselt keerulisema teksti funktsionaalse lugemise võime.

Tõnu Piibur

PS Vajadusel konsulteerige arsti või apteekriga!
Vasta
#14

Vaatan , et jutt läheb väga laiaks ära. Tegelikult nagu me kõik teame, tegutsevad kõik (ka kõige heldemad inimesed) siin maamuna peal eesmärgiga ise oma tegevusest kasu saada. Nii ka mina. Hälvik olen ma juba nigunii. Küsimus , on selles , kas klubis olemine mind ja minu püha üritust (Opel) ka aitab. Juttu on jah Tallinnas nõmmel tegutsevast klubist MTÜ Unic. Üks kõige karvasemaid kommentaare on olnud see, et klubi koosolekutel tegutsetakse autondust käsitsevate ajakirjade lahkamisega, tuuningu ja uute maasturite võrdlemisega (esimene lihtsalt autohuvilistele, teine rullnokkadele ja kolmas 4X4 meetele) Ärge nüüd saage valesti aru, ma olen ka kõike seda kolme aga see ei ole just see, mida sellest klubist just otsiks.
Vasta
#15

Nüüd ka arukamat juttu: nimelt tasub pöörduda sellise klubi poole, kus tegutsevad inimesed, kelle puhul miski sisetunne ütleb, et nendega on rohkem ühist kui teistega. Selleks neid klubisid nii palju ongi, et igaüks leiaks endale selle kõige õigema. Parim võimalus asjast sotti saada on suvistel, või muudel üritustel asja teha. Kui kellegagi hakkab jutt paremini klappima siis selle tegelasega ühte klubisse tasubki minna, asugu see klubi või Novosibirskis. Päevastpäeva ei ole niikuinii vaja koos passida ja hea sõpruskonna puhul pole vahemaad olulised. \"Unic-Moto\" liikmeid ja sõpru on nii Soomes kui Venemaal.
Klubi ei ole firma ja peale emotsionaalse kasu ei saa sealt midagi. Infot tuleb endiselt endal hankida, sest vähe usutav, et keegi mõnel klubiõhtul teemas suudaks püsida. MTÜ Unicu teemad tunduvad siinse jutu alusel siiski autondusega seonduvat. Eesti Vanamootorrattaklubi \"Unic-Moto\" klubiõhtute teemad on...(lapsed ruttu magama). Isegi suvistel kokkutulekutel ei aja keegi \"tööasju\".
Kokkuvõttes - uuniklaste näol on tegemist umbes neljasaja tegelasega (lisaks pereliikmed), kelledest mõni võib Opeli restaureerimisel nõuga abiks olla, aga kes, see tuleb endal üles leida. Ja see polegi nii lihtne.

Tõnu Piibur
EVMK\"Unic-Moto\"
Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: iz350
Kirjanduse asjus soovitan osta/tellida endale näiteks Haynes`i manuaal
Oled sa kindel , et kellegil tuleks aastal 2004 pähe välja anda 1936 aasta Opel 2.0 L remondimanuaali. Ka kõige optimistlikuma suhtumise juures võtaks endale vabaduse selles sügavalt kahelda. Neti kohta niipalju , et olen googelit riisunud seda ja teistpidi, leidnud olen ühe väga hea pildi originaal sisust (arvatavasti kunagine reklaamleht) ja mõne pildi ka välimusest. Vaja oleks aga pilte/jooniseid raamist ja agregaatidest. Kui keegi oskab aidata andku teada.
Vasta
#17

Hoia silm peal Saksa ebay.de-l. Hetkel on seal näiteks müügil 1936.aasta Opel Olympia originaalraamat.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?View...gory=18367

Väga abiks oleks Sulle tõenäoliselt ka see pakkumine:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?View...gory=18350


Asp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne