NSU 1000C 1968
#1

Haakub selle teemaga.
Kavas on auto sõidukorda seada ja natuke parem väljanägemine anda.

[Pilt: 20585125e6546a_l.jpg]

Do'nt panic
Vasta
#2

Zoovime edu, jakzu ja kannatuzt, mez muud ...
Vasta
#3

palju õnne, õigel autol ongi mootor taga
Vasta
#4

Chevy Corvair vähendatud mõõtkavas ilmselt 1:2 le. Big Grin
Vaesema euroopa tunnus, väiksem auto mis üritab välja näha nagu lombitagune suurem luksvend.
Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#5

(23-09-2011, 19:21 PM)ryblik1 Kirjutas:  Chevy Corvair vähendatud mõõtkavas ilmselt 1:2 le. Big Grin
Vaesema euroopa tunnus, väiksem auto mis üritab välja näha nagu lombitagune suurem luksvend.
Big Grin

Eks siin ole sõlmunud eeskujud, üks teisele, teine jälle esimesele. Täpsemalt siis õhkjahutatava tagamootoriga tagaveoline skeem on Corvairil justkui Euroopast pärit, välimus NSU-l siis vastupidi. 1:2-le mõõtkava pole kindlasti, lühem ~80cm ja kitsam ~22cm... Corvair on ikkagi kompaktklassi auto, mitte "tavaline" ameeriklane. Mootorit ja massi on küll kahe eest Smile
Et Corvairiga asi selge oleks, siis paar pilti:
[Pilt: 232295811983fe_l.jpg]
[Pilt: 23229579830680_o.jpg]
[Pilt: 232295830274e4_l.jpg]

Do'nt panic
Vasta
#6

Ajan siin dynastardi juttu edasi....
Kuna staatori poolused peavad võrreldes originaaliga vahetuses olema, siis turritab kaks juhet välja sellisest kohast, kust ei peaks. See omakorda takistab starteri ja süütevärgi kaane paigaldamist. Ilma kaaneta jälle on natsa nadi sõita. Kas rootori valesti mähkimine võib põhjustada teistpidi pöörlemise?

Do'nt panic
Vasta
#7

Esimene käivitamine nüüdsest nähtav juutuubis

Do'nt panic
Vasta
#8

Väga tuttav masin. See starter on uuesti mähitud ja inimene, kes seda tegi, on praeguseni täitsa olemas.
Vasta
#9

(15-10-2011, 18:34 PM)Sidorov Kirjutas:  Väga tuttav masin. See starter on uuesti mähitud ja inimene, kes seda tegi, on praeguseni täitsa olemas.

Ahaa! Ehk peaks laskma ümber mähkida?! Et mis s....ti, see uuesti. Saaks õigetpidi käima lõppude lõpuks!

Do'nt panic
Vasta
#10

Võrdlesin saadaolevat pilti uuest dynastardi rootorist olemasoleva rootoriga. Vahe nagu öö ja päev!
Selgituseks uue pilt:
[Pilt: 23229577f8a517_o.jpg]
Lähemal vaatlusel võib tuvastada, et traadi keerd pöördub rootori tagaosas päripäeva (rootori tagant vaadates)

ja olemasolev:
[Pilt: 232295752ca0c9_o.jpg]
siin pöörduvad keerud vastupäeva.
Kena omalooming härra mähkija poolt! Ja milline mõnu vea otsimisel, mmmmm....

Kutsun üles mähkijat end üles andma ja tööd uuesti tegema!

Do'nt panic
Vasta
#11

Panin mootori autole külge tagasi ja sain käima ka, kuid tundub, et laadimist pole. Kas sellest võib olla tingitud, et generaatori otsad kinnituvad samadele harjadele? Starteri otsad on ju ringi tõstetud, st. vool läbib staatori mähiseid teises suunas.

Auto tegemine praegu eriti ei edene, kuid olen vahepeal saanud õiged esituled ja teadmiseni jõudnud, et samad tuled on veel UNIMOG 425/435-l ja Ford Taunus P3-l. Uus UNIMOG-i tuli on poes 300EUR, päris kirves harrastus, kui uut osa tahaks külge panna....

Sumbutaja on õige nutikalt lahendatud sellel 600cc mootoril, riputad kronsasid pidi mootori külge ja siis keerad lihtsalt üles oma kohale:

[Pilt: 23229585dc1078_l.jpg]

Do'nt panic
Vasta
#12

Ta sõidab siiski!
Enne pulkadeks võtmist sai provitud, mis tunne on NSU-ga sõita. Eelnevalt panin külge õiged esi- ja tagatuled, remonditud pooltelje otsa, vt. teemat. Vaatamata valesti mähitud strteri/geneka rootorile, käivitus ja käis mootor piisavalt hästi, et 50m sõitu ja mingit hulka manööverdamist vastu pidada. Alt vedas aga sidur, mingi aeg enam ei lahutanud, kuigi pedaali vajutades oli tunne, et peaks... Mis viga on, selgub hiljem, seni aga tuleb mootor maha võtta ja auto ise pukkidele upitada, et teda siis "grillima" hakata. Mõni seisu ja sõidu pilt ka:
[Pilt: 2058512161bd17_l.jpg]

[Pilt: 20585151f6a20f_l.jpg]

[Pilt: 20585569578418_l.jpg]


Do'nt panic
Vasta
#13

Äge asi Smile Numbrimärgi järgi Põlvas registreeritud Smile
Vasta
#14

Üks NSU tuli mu juurde veel, seekord jalgratas. Ei tea, kas tuleb veel midagi, kui juba tulema on hakanud Wink

[Pilt: 215259239950cc_l.jpg]

[Pilt: 215259219a12b0_l.jpg]

Do'nt panic
Vasta
#15

(06-10-2012, 20:17 PM)giordanobruno Kirjutas:  Üks NSU tuli mu juurde veel, seekord jalgratas. Ei tea, kas tuleb veel midagi, kui juba tulema on hakanud Wink

[Pilt: 215259239950cc_l.jpg]

[Pilt: 215259219a12b0_l.jpg]

Ükskord tuli minujuurde üks vana mersu .... jne.... Kui suudad ütle ei Big Grin
Vasta
#16

(06-10-2012, 20:17 PM)giordanobruno Kirjutas:  Üks NSU tuli mu juurde veel, seekord jalgratas. Ei tea, kas tuleb veel midagi, kui juba tulema on hakanud Wink

Jah, nii see algab, esialgu väike süütu autoke, siis juba jalgratas...
Edasi oleks Sul vaja tammepuust silti kuldtähtedega - NSU spetsialist...
(minul juba on selline, meie luuraja Sorge kätetöö!)
Jalgratas on väga hea, jämedalt 1936/7, ei saa küll aru, kas meeste, naiste või miski muu ja kas silt ka ees on, mis annaks lugeda millise mudeliga tegu.
Vasta
#17

Silti pole, kindel aga see, et naistekas. Rattad pole ilmselt originaalid, kuid mine sa tea, tagumisel on pidurihoob NSU enda oma, mustust rummult ei jõudnud maha nühkida, et vaadata, millega seal täpselt tegu. Pedaalide kummid on kaheosalised, lenksu käepidemed nõukogude ja isetehtud päritolu. Sadula nahk on vist õige (vanaaegne ja mittenõukogude), silt selle tagant juppideks, osa esi ja osa viimasest tähest loetav, teen sellest ka kunagi pildi, ehk siis saab pureda, millega tegu. Poriplekid on loodetavalt originaalid. Mis muud, kui kuiva ilmaga õue, tolm maha, kett õliseks ja sõitu Smile

Do'nt panic
Vasta
#18

Esiporikas on õige, kui tagumine samasugune, siis on väga bro! Esiratta rummul peaks olema NSU logo, velg kindlasti vale, tagarummul mingeid ilusaid kirju olema ei pea, veljed muidugi peaksid meie tingimustes olema haakmantli omad. Ja kes pagan need sildid kõik eest ära on kiskunud? (mõni mees on muidugi teada ka!)
Vasta
#19

Juunis ühe projekti raames viisime NSU garaažist veidi eemale ja tegime mõned pildid. Head vaatamist! Smile

[Pilt: _MG_0554suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0567suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0580suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0590suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0597suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0610suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0615suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0622suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0636suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0641suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0648suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0650suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0654suur-xp-small.jpg]

[Pilt: _MG_0655suur-xp-small.jpg]

foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / vimeo / facebook
Vasta
#20

Originaalmootori juurde käivad käigukast ja differ vahepeal lahti-kokku käinud. Meeleolusid tegemisest:

Enne lahtivõttu, tundus heas korras olevat, ja tõesti, ainult üks laager ning tihendid vajasid vahetust:

[Pilt: 23229427f3ef99_l.jpg]

Difri kokkupanekul:

[Pilt: 23229425a6f465_l.jpg]

Uuenduse läbinud poldid-mutrid:

[Pilt: 23229429bc5e3c_l.jpg]

Järgneb lõputuna näiv kere kallal nokitsemine ja selle vahele mootori ümberladumist. Loomulikult ka veermiku korrastamine.

Do'nt panic
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne