wartburgi registrisse saamine?
#1

Vaatan, et Saksamaal on need väga hea hinnaga ikka kohati. Et kui mõni sealt ära tuua, kas neid üldse Eesti registrisse saab? Või pole vahet, kõik üks EU?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1
Vasta
#2

Kui sa veidi kohalikku mõistaksid, siis selle 250 tugriku eest saad sa masina, mis ei ole sõitev, mis läheb kehvasti käima, millel on poritiivas roosteauk ja uksel suur mõlk. Pealekauba müüakse seda kui varuosadoonorit. Kas selle raha eest on mõtet seda üldse endale kaela võtta?

Hoolimata nimekast ajaloost ei ole Wartburg W-seeria maailma tehnikaajaloo seisukohalt just esimese suurusjärgu täht...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Arvele saab ikke,mõned juba on.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#4

90-tel aastatel siinmail mõni isend liikluses ikka silma hakkas. Toodeti ka universaalkerega isendeid.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#5

Ühte soome numbriga universaalset isendit oli u. 5aastat tagasi mustamäel üsna tihti näha. Ajas jubedat halli tomu välja, aga muidu oli päris hea.

Olen isegi mõelnud mõne Wartburgi, Warśava Zuki või Nysa soetamisele.

Jõudu!

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#6

tasub vaadata Wartburg 1.3 poole, sellega saab teatavate mööndustega isegi liigelda

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#7

Oleks pakkuda üks Wartburg. Seisnud garaažis aastaid, komplektne ja valdavalt originaalis. Asub Tartus.

Tõsisema huvi korral PS!

Sten
Vasta
#8

Tere.

Kunagi 90-el on isegi sõidetud seda marki masinaga. Too oli vanem mudel kui seal pildil (353W). Igati huvitav tehnikaime oli. Kolmesilindrilise kahetaktilise mootoriga, igal silindril oma süütepool. Siit ka saladus miks asi suitseb: mõni mees paneb õli ja bensiini pooleks. Sellel masinal oli ka üks huvitav tehniline lahendus: nimelt vabakäigusidur. Selle sai sisse lülitada (kangist rebida) ja siis auto ei pidurdanud mootoriga vaid jooksis vabalt edasi, umbes nagu automaatkastiga sõidaks. Tollel olid küll tiivad plastikust tehtud (tegemist ei olnud Trabantiga) aga võibolla oli mingi B-varuosa juba nagu meil siin kooperatiivid Gaz - 21-le tegema hakkasid.

Vaatasin siin ka, et viimane mudel, Wartburg 1,3, on juba Volkswageni neljataktilise mootoriga.

Sõitvad masinad jäävad 450 jeevrost ülespoole.

Lugupidamisega

Marko


Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne