Kes teab millega on tegu?
#1

Hei, kas keegi oskab öelda mis tulega on tegemist ja kas see võib olla ka väärtuslik?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#2

Niimoodi küsides annan sulle ainsa mõistliku vastuse. Tegu Bosch firma toodanguga ja midagi pole väärt.

PS! Eesmärk vana koliga ratsa rikkaks saada, siis ainult sellist vastust saabki olla!
Vasta
#3

Tõsiasi on see,et tundmatu asi on väga väärtuslik! Sellega peab toimetama erilise tähelepanuga. Eriti kui tegu on asjast lahtisaamisega või vanarauda viimisega. Kõige hullem on see,kui viskad ära midagi sellist,mis on hinnaline. Just viimase tegevusega enamus oma aega sisustabki.... Miks muidu on meie vanarauakokkuostupunktid pungil väärtuslikust vanatehnikast....Big Grin
See latern on väga hinnaline selle inimese jaoks,kellel just see asi puudu. Muidugi on kõige kurvem lugu see,et autotaastaja,kel võibolla just see asi puudu,tahaks seda omale,kuid kui selle eest küsitakse mingi üleulmeline hind,võib isegi kaup katki jääda,sest teadupärast taastavad meieriigis vanatehnikat vaesed,sandid ja mudu natuke kiiksuga tegelased...Rolleyes Et mitte kedagi solvata,kuulun ka mina nende ridadesse....Big Grin
Vasta
#4

..küsimus ongi selles et kas ära visata või keegi vajab seda.. eriti tore oleks teada kuhu see tuli üldse sobida võiks !
Vasta
#5

(29-10-2011, 22:43 PM)skilom Kirjutas:  mis tulega on tegemist

Udutuli klaasi järgi, pirni kahtlustan sinna minevat 21w suunatulepirn, vähemasti nii saab sellelt pildilt aru. Siis pigem päevasõidutuli. Olid millalgi enne päevasõidutulede nime leiutamist küll sellise võimsusega udukad.
Ainult ühest on ehk mõni motikamees huvitatud. Kui klaasil E tähistust pole, siis ülevaatusele ei kõlba. Muuseumirattale küll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Uunikumiga on tegu kindlasti. Aga millisele masinale see käib on raske öelda.
Vasta
#7

Ka minu teada on tegemist lisatulega, mida mõni nimetab udutuleks ja mõni päevasõidutuleks. Ühelgi autol see standardvarustuses ilmselt ei olnud, kuid sai tellida ja paigaldada lisavarustusena. Põhiliselt ikka Saksamaal valmistatud autodele.

Kuna see ühelegi konkreetsele sõidukile ei kuulu, siis on selle väärtust raske ka hinnata. Ühekaupa on väärtus veelgi väiksem, kuigi neid aeg-ajalt kasutati ka üksiku tulena auto ees. Mootorratta küljes ei oskaks mina sellega midagi teha.

Ära visata loomulikult ei maksaks, kuid rahalises mõttes ei oskaks mina seda kuigi kalliks hinnata. Oleks analoogne tuli Riemanni firma poolt valmistatud, siis oleks küll huvi.
Vasta
#8

Aga väga lihtne lahendusCool selleks olemas ju osta.ee portaal ja lõpptulemus saabub oksjoni lõpus.

einoSmile
Vasta
#9

VÄGA VÄÄRTUSLIK ASI!!!!!!!!!!!!!!!!
Vasta
#10

(30-10-2011, 10:56 AM)Jannike Kirjutas:  Uunikumiga on tegu kindlasti. Aga millisele masinale see käib on raske öelda.

Latern tehtud Saksamaal, aga mõeldud Prantsusmaal toodetud masinale, pakun. Frankide tellimus.


Vasta
#11

(31-10-2011, 08:52 AM)Janka Kirjutas:  
(30-10-2011, 10:56 AM)Jannike Kirjutas:  Uunikumiga on tegu kindlasti. Aga millisele masinale see käib on raske öelda.

Latern tehtud Saksamaal, aga mõeldud Prantsusmaal toodetud masinale, pakun. Frankide tellimus.

Hea pakkumine aga ei päde! Selline kiri oli tolle aja Boschi toodangul tavaline, sealhulgas ka Eestisse ja Lätti jõudnul.

Vasta
#12

Ära visata selliseid asju ei tasu kunagi. See on komplektne ning üsna heas korras säilinud tuli, mis kunagi kellegi jaoks võib olla vajalik. Kui endal ei ole võimalust või tahtmist seda hoida, siis on kõige õigem anda mõnele sellisele vanatehnikaharrastajale, kes seda vähemalt hoiab alles ja annab õigel hetkel õigele inimesele edasi.

Kui äraandmise mõte on liiga altruistlik, siis on tõepoolest kõige õigem panna osta.ee portaali müügikuulutus.

Eseme kirjeldus võiks olla detailsem. Näiteks käesoleva teemapealkirja asemel võiks kirjutada BOSCH lisatuli (kasvõi lisades lõppu küsimärgi). Alati on oluline ka lambi läbimõõt, mida mõõdetakse erinevalt, mõnikord võrus oleva klaasiava järgi, mõnikord klaasi üldise läbimõõdu järgi. Lisa ka see juurde (koos vastava täpsustusega). Samuti vaata hoolega, kas reflektori tagaküljel või lambikopsiku siseküljel ei ole mingeid täiendavaid kirjeid. Sealt võib leida valmistamisaja (tavaliselt aasta kaks viimast numbri ja kuu). Mõnikord ka muid parameetreid, näiteks selle, millise pingega töötab - kuigi lambi puhul ei ole sellel olulist tähtsust, võiks see siiski anda lisateavet, millistel sõidukitel seda üldse mõeldi kasutada.

Pane see kõik mõne lisapildiga osta.ee keskkonda üles ja ma olen kindel, et leiad sellele ka ostja just sellise hinnaga, mis selle eest Eestimaal 2011 aasta sügisel ollakse nõus maksma. Võib-olla teeksin isegi pakkumise, et soetada selline latern ootama õiget hetke või vahetuskaupa mõne endale vajaliku osa vastu. Paralleelselt osta.ee kuulutusega pannakse enamasti kuulutus ka siiasamasse foorumisse rubriiki "vanatehnikaturg". Nii saad olla kindel, et kui oksjoni tähtaeg on vähemalt 14 päeva, siis enamus Eesti huvilistest peaks info kätte saama ja vajadusel saavad ka pakkumise teha.

Soovitan selle laterna leiukohas ka tähelepanelikumalt ringi vaadata, tavaliselt sellised asjad ei ole üksinda. Ehk leidub ka teine tuli või muid sama ajastu sõiduki osasid.
Vasta
#13

Tänud kõigile kes vastasid, kuna targemaks pole siiski suurt saanud millega täpselt tegu siis huvilised võivad teha oma pakkumised osta.ee keskonnas.
http://www.osta.ee/22475736
Cool
Vasta
#14

Homme siis lõppeb oksjon, huvilised saavad veel pakkumisi teha ! Cool
Vasta
#15

Tundub, et foorumi ainuke eesmärk on just viimasel aja, oma sodi tasuta tuvastamine ja selle võimlikult kõrge hinna eest realiseerimine ... ei info jagajad ei foorumi kasutajad saa sellest mingit "eelist".

Peab mainima, et see on küll eht eestlaslik käitumine ... küll aga ei saa ma aru, miks sellise "käitumisnormi" puhul vahel tehakse kisa ja vahel mitte...

Dad.
Vasta
#16

dad-iga täitsa ühel arvamusel.
Tegelt visake oma sodi minema ja ärge põdege, paari aasta pärast oleme nagunii hiina ülemvõimu all ja sõidame plastmassist riksadega. Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#17

(10-11-2011, 09:19 AM)dad Kirjutas:  Tundub, et foorumi ainuke eesmärk on just viimasel aja, oma sodi tasuta tuvastamine ja selle võimlikult kõrge hinna eest realiseerimine ... ei info jagajad ei foorumi kasutajad saa sellest mingit "eelist".

Peab mainima, et see on küll eht eestlaslik käitumine ... küll aga ei saa ma aru, miks sellise "käitumisnormi" puhul vahel tehakse kisa ja vahel mitte...

Dad.

ehh sind küll.. pigem on see sinu kiri eht eestlaslik lähenemine.. mis sa vingud pingu?

kui mul on olemas toode mida ei oska hinnata ja ma ei vaja seda ise.. siis loomulikult ma küsin nõu mis sellega peale hakata.. ja kus seda siis veel paremini teha kui mitte vanatehnika huviliste foorumis eksole ?! mis mõttes ei saa mingit eelist.. keegi sai endale just tule oksjonilt ja hinnaga mida ta oli ise valmis maksma selle eest.. mina olen rahul !

Parimat,
Kristjan

Vasta
#18

Mina kiidan teema algatajat. Tore, et panid teate üles. Veel õigem, et tule oksjonile panid. Ka selles teemas kirjutajad püüdsid oma pakkumisi teha, mis tähendab, et väärtusetu asjaga tegemist ei olnud ning tuli leidis just tänase päeva hinnaga endale uue omaniku.

Ma tõemeeli tooksin selle teema eeskujuks. Väga paljudel juhtudel jääbki eseme ja selle hinna tuvastamine lihtsalt küsimiseks. Vahel vahetab ese omanikku nii kiiresti, et teate ülespanija sõrmed pole veel klahvidelt tõustagi jõudnud. Nüüd aga said kõik huvilised oma panuseid teha ja olukord leidis õiglase lahenduse.

Mulle meeldis ka oksjoni avamishinna lähenemine, mis pani müüjale riski müüa see tuli armetute sentide eest. Õnneks oli teavitustöö piisav, et lisaks õnneotsijatele ja edasimüüjatele said ka päris huvilised asjast teada. Kui minul oleks analoogne tuli puudu, siis oleksin valmis pakkuma ka oluliselt suuremat summat. Tõenäosus, et Eestimaal leidub sellises vanuses vabas maailmas valmistatud asi, mida parasjagu ka mõni vanu sõidukeid reaalselt taastav inimene ka vajab, on muidugi väga väike. Aga mitte olematu.

Rohkem julgust identsifitseerimisteadete ülespanekul. Kui veel nende teemade pealkirjad ka annaksid aimu teema sisust. Koormav on lugeda pealkirju stiilis Mis see on? või hulk asju identifitseerida?
Vasta
#19

(29-10-2011, 22:43 PM)skilom Kirjutas:  Hei, kas keegi oskab öelda mis tulega on tegemist ja kas see võib olla ka väärtuslik?

See võib olla n.n. "kestuli" mida kinnitati stange keskele n.n. "bugelile"

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne