Golf III pöördsahaga, Polotrooper ja muud jääraja hoolduse masinad.
#1
Talv jälle ukse taga ja niisiis sai hommikul vanale golfile hääled sisse puhutud ja sahk enam-vähem kokku keevitatud, õhtul keevitasin ka hüdrosilindritele kinnitused millest pilte kahjuks ei teinud. Homseks jäi kogu voolikumajandus ja jagaja paigaldus, ehk leiab ka selleks aega. Sahk sai ise siis paremale poole hüdrauliliselt pööratav, tegin korraliku tugevusvaruga et ka rammida kannataks ja vajadusel maasturile ette panna. Seda hetkel vist vaja ei lähe kuna traktoreid majapidamises küllalt millega suurt lund lükata, golf rohkem jõepeal ja luhal jääraja hoolduseks(pole kahju kui enne kevadet kätte ei saa Big Grin) Hüdraulika pumbaks mõtlesin jätta orginaal roolivõimu pumba, lisan suurema õlipaagi. Kui sellest väheks jääb et ca 120kg sahka tõsta siis panen kas NC 6 või NC 10 lisaks. Ei leidnud ausalt öeldse andmeid roolivõimu pumba kohta aga survepoole voolikuid vaadates peaks piisamaBig Grin  Jagajaks vene kolme seksiooniline. Saha autopoolsed kinnitused keevitasin esisilla tala külge, eks lähipäevil tuleb ka lisa pildimaterjali. Sahale tuleb alla siis veel tugevast kummist serv ja võib-olla panen ka vedrud külge leevenduseks. Kardaani ristid annavad kenasti mängida, nii et mõistlik oleks. Golfi ise juba ammust ajast tõstetud ca 15cm ja eelmisest talvest alla jäänud 16" piigid "homemade" velgedel Wink  Kui kellegil 16" kitsaid plekkvelgi(soovitatavalt 4*100) siis andku teada. Suurema lume korral olid veel piikidele biltema ketid peale tõmmatud, ehk sahaga möllates peab sama teed minema. Masinal ka suht närimata peaaegu uus käigukast, eelmine ei pidanud piikidega uhamisele vastu ja planetaar pani jooksuga võssa, see kast sai uue viienda käigu hammakad(Mida küll vist vaja ei ole) Mootor pärineb 96aastast, 1.6bens. Kuna jäärajal see saksa sapikas lagunes rohkem kui fiat venemaal siis jäi ta kasutult seisma, kuusakoski ka viia ei raatsind, niisiis sai uue elu sahka teenides.                    
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2
Nonii, golfi juures toimus eile väike progress, leidsin natuke aega ja ühendasin jagaja ära ning tegin terve peotäie igasuguseid "huvitavaid stutse ja muid üleminekud". Asi siis niikaugel et sahk tõuseb-langeb ja pöörab kenasti, veel mõned ratsid jäid nokitseda siis võib üle võõbata kogu kupatuse. Jagajale vaja veel sobiva (mugava) paindega kangid valmis painutada ning sahale tugi keevitada ja löögivedrud külge panna, kummitera võiks ka veel teha. (Võibolla pole vaja, oleneb talvest ja tingimustest kus lükata, kui sile rada siis raudtera sobib ideaalselt, kui mättad ja muu selline siis peaks ikka kummist tera olema.) Selle väikese raami külge tulevad mõned töötuled mis külgedele valgust näitavad, sahale nurkadesse peaks mingid kerged postid külge panema, siis tajuks paremini kus saha nurk on, sest näha pole suurt midagiWink Taldrikute paigaldamist sahale ma veel mõtlen, ehk peaks siiski tegema midagi.                
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3
vaatan ja vaatan seda tegemist ja imestan. mu UAZ ei suutnud ka siledal maal lumega toime tulla, sa räägid siin golfiga mätaste vahel lume lükkamisest.
Vasta
#4
(16-11-2011, 18:39 PM)pannkook Kirjutas: vaatan ja vaatan seda tegemist ja imestan. mu UAZ ei suutnud ka siledal maal lumega toime tulla, sa räägid siin golfiga mätaste vahel lume lükkamisest.

Mõned aastad tagasi lükkasin ise patroliga jäärada ja tuleb tõdeda et isegi koos blokkdiffriga polnud tast suuremat asja, uaasikust siis juba ammugi mitte. Aga kas sa kette oled proovinud peale tõmmata, annab asjale kohe teise jume. Golfi juurde tagasi tulles, ega ta tegelikult lume lükkamiseks nagu eriti polegi, selleks otstarbeks mul siiski traktorid. Golfiga hää jõepeal majandada, atv-ga külmud surnuks enne kui midagi tehtud saab, aga jah, eks lumi peab ikka mõistliku paksusega olemaWink Samas nüüd õhtul proovisin seda sahka ja paar suuremat turba hunnikut lükkas nagu naksi põllu peale laiali, põld aga maru pehme ja sidur saab kõva vattiBig GrinBig Grin Eks ta rohkem naljaga pooleks ole, sahk ise sellise ideega tehtud et saan teda ka maasturile ette väänata kuid pole vist vajadust, ning kui golf põhja läheb talvel pole tast suuremat kahjuWink
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5
(16-11-2011, 18:39 PM)pannkook Kirjutas: vaatan ja vaatan seda tegemist ja imestan. mu UAZ ei suutnud ka siledal maal lumega toime tulla, sa räägid siin golfiga mätaste vahel lume lükkamisest.
Uaz tuleb lume lükkamisega toime hästi,eelmise talve lõpp läks raskeks.Märksõnadeks on korralik karvane rehv ja paarsada kilo lisaraskust taha.
Vasta
#6
Eelmise talve lõpp läks mul lumelükkamine t40 ja Tet75-ga ka raskeksWinkBig Grin Aga samal ajal eelmine aasta kajakad vaatasid lolli näoga kalamehi kes juba jää peal ukerdasid Wink Selle talve algus kuidagi leebemBig Grin


Mätaste vahel möllamisest pole keegi rääkind, lihtsalt mainisin et kui rada pole sile vaid kohati heinane või mõni mätas ette jääb siis kummi teraga oleks tunduvalt mugavamWink Ega pole see golf siis metsavahe teedele mõeldud vaid ikka sisselükatud jäärada talve jooksul hooldama, hea hommikul kiirelt läbi sõita ja öine lumi minema lükata, ei pea külmaga traktoriga koinima. Tunduvalt kergem ka kui mtzWink Isegi t40 voolava veekogu peal on suht riskantne 82-est rääkimata, 1000kg kaaluv golf ikka midagi muud kui 3500kgWink
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7
Sai siis pullimasin välja aetud, võttis niisama ruumi garaasis. Tegin ka mõned pildid, milline ta siis sai. Stangele peaks mõned kinnitused panema, muidu ok. Ootab siis nüüd talve, õigemini lundWink Hüdraulika toimib suurepäraselt, tõstab-pöörab kenasti. Saha otstesse sai ka lisaks tugevdused keevitatud ja nagu pildilt näha, ka punased helkurpostid pandud. Kummitera on ka nüüd küljes, egas rohkem ei oskagi midagi hetkel juurde lisada, saaks mõned korrad lumes proovida, siis ehk tuleks midagi mõttesse. Taldrikute paigaldamist ei pea hetkel oluliseks, ei anna suurt midagi see juurde. Pole ka traktoritele kunagi neid pannud.                            
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8
Aga kommenteeri kuidas roolivõimupumba kasutamine õnnestub? Kas pumpamise kiirus on hea? Kui sahka liigutada, siis samal ajal on rool raske?
Vasta
#9
(30-12-2011, 13:27 PM)altraditional Kirjutas: Aga kommenteeri kuidas roolivõimupumba kasutamine õnnestub? Kas pumpamise kiirus on hea? Kui sahka liigutada, siis samal ajal on rool raske?

Täitsa kenasti toimetab, kui kaks täisjõus meest saha peale istuma panna siis tõstab üles nagu poleks midagi, kiiruse poolest väga hea. Rooli panin alguses jagaja kolmanda seksiooni alla, et saab rooliosa sisse-välja lülitada. Isegi siis kui ilma surveta rooli keerata siis saavad enamus inimesi ,kes vene rauaga sõitnud, täitsa kanasti hakkama. Väljas juba pime, eks lähipäevil teen vast mõne video sellest kuidas sahk toimetab, siis saad youtubest vaadata. Eks siis panen lingi siia...

Head vana lõppu ja edukat uut kõigile!

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10
Talv ei taha tulla kuidagi?Big Grin Katsetada oled saanud mõne lumekirme peal?
Diisel jäägu küttmiseks. Bensiiniga tehakse jõudu ja veega sõidetakse...
Vasta
#11
Sai siis vähe pulli tehtud ja golfiga möllatud. Ega see talv polegi kodus veel traktorit vaja läinud, seisab garaasis kenasti. Golf aga saab täie rauaga valu Wink

Väike video ka youtuupi: http://www.youtube.com/watch?v=05Eek9I9D...tO4YYW9ez_


Eks hiljem lisan vast veel mõne...


http://www.youtube.com/watch?v=1glqnBOSB...e=youtu.be
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#12
(19-01-2012, 14:26 PM)mlsluik Kirjutas: Sai siis vähe pulli tehtud ja golfiga möllatud. Ega see talv polegi veel kodus veel traktorit vaja läinud, seisab garaasis kenasti. Golf aga saab täie rauaga valu Wink

Väike video ka youtuupi: http://www.youtube.com/watch?v=05Eek9I9D...tO4YYW9ez_


Eks hiljem lisan vast veel mõne...

5+ ja respekt!
aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
Vasta
#13
Sai vähe veel ringi tuisatud...

http://www.youtube.com/watch?v=1glqnBOSB...e=youtu.be
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#14
müts maha ToungueBig Grin vähemalt on inimesel millegagi tegeleda ja lükkab üllatavalt hästi.Cool
Vasta
#15
Seda ma isegi ei jõua ära imestada, et nii hästi lükkab. Käib vahepeal isegi tiiru põllul ja kinni ei jää, lükkab nagu loom! Kindlasti ka hulga soojem, mugavam ja kiirem kui traktoriga lund põkatada.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#16
(19-01-2012, 22:49 PM)Basilio Kirjutas: Seda ma isegi ei jõua ära imestada, et nii hästi lükkab. Käib vahepeal isegi tiiru põllul ja kinni ei jää, lükkab nagu loom! Kindlasti ka hulga soojem, mugavam ja kiirem kui traktoriga lund põkatada.

Nii ta on, sama siin. Ise ka mõtlesin et kuradi hästi läheb, aga ega śitt sita külge kinni ei jäägi. Oma töö teeb kindlasti 16" piik ja kerge tõste masinal, kui sahk üles tõsta siis kogu raskus esiotsa peal ja ronib kenasti.
Soojem on kindlasti ja eks kino saab ka täie raha eest, rahvas ikka peatub ja uudistab, kes viskab käppa, kes näitab... Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17
Väga eht riistapuu, üllatavalt tegus! Cool
taivo84@hotmail.com
55624799
Liivapritsitööd Viljandimaal
Minult saab ka katuselaastu...
Vasta
#18
Eesti NokiaSmile. Sul nüüd kompetents olemas, pane väiketootmine käima.
aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
Vasta
#19
(20-01-2012, 10:39 AM)Coger Kirjutas: Eesti NokiaSmile. Sul nüüd kompetents olemas, pane väiketootmine käima.

See golfi projekt oli puhas huumor ei midagi muud. Teinud traktoritele mõned sahad enne siis saigi mõeldud et sellist maskotti oleks vajaWink Aga tootmise jätaks nendele kellel seda vaja, teist korda sama asja teha pole enam huvitav. Pealegi saunabussi projekt ootel, vaja seda nokitsema hakata ja sada muud asjaWink

Ilusat talveilma kõigile ja tänud tagasiside eest!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#20
Käisin garaasis ja pilk jäi pidama riiulil kus seisavad turbod... ja siis mõtlesin korraks golfi pealeWink Selline salakaval muie on siiamaani näosBig Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne