Golf III pöördsahaga, Polotrooper ja muud jääraja hoolduse masinad.
Oot,a kuhu ja miks topelt rattad kadusid,siin vist kütte kulu peale ei saa,pole mõtet panustada.Või kasutad neid aint paksu lumega Wink
Vasta
Topeltrattad võtsin peale "kosutavat suplust" alt ära et garaasis kuivades saaks pilli kenasti seina äärde seisma panna. Wink
Rabas korra käisin aga suhteliselt jeeli-jeeli vedas läbi seega panin kiirelt alla tagasi, välimistele peaks veel ketid peale tõmbama aga pole hetkel aega olnud.
Nädalavahetusel käisime "safaril" mööda Emajõe äärseid metsi ja luhtasid, hetkel on masin pidevalt töös ka kodujuures või metsabrigada käes.


[Pilt: DSC_0121.JPG]
[Pilt: DSC_0135.JPG]
[Pilt: DSC_0139.JPG]
[Pilt: DSC_0140.JPG]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Peale tööpäeva venitusharjutused sabale...

[Pilt: DSC_0144.JPG]

[Pilt: DSC_0145.JPG]

[Pilt: DSC_0156.JPG]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Venitusharjutused ka Zubrjonokile...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(08-03-2016, 10:52 AM)saarrand Kirjutas: Venitusharjutused ka Zubrjonokile...



Pole zubronnil häda midagi, tonn on tolle käru mõõt... Wink  Big Grin

Täna paar kiiremat ringi sellegi masinaga...

[Pilt: 20160404_151525%255B1%255D.jpg]
[Pilt: 20160404_153531%255B2%255D.jpg]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Pill endiselt sõiduvees...

Järgmise nädala sees peaks leidma aega ja ära vahetama kõik õlid ja mõned filtrid. Mingi aeg peaks snorkli ka valmis tegema, vintsi peale tuleks samuti mõelda.
Aga laias laastus toimetab ilma viperusteta.  Suurema isendi ehituse jaoks on detailid valmis, millal aga vaba aega selleks tekib ei oska küll ennustada...  Rolleyes   


[Pilt: 20160425_164418.jpg]
[Pilt: 20160425_185647.jpg]

[Pilt: 20160425_185730.jpg]
[Pilt: 20160425_185820.jpg]
[Pilt: 20160425_190126.jpg]
[Pilt: 20160425_163113.jpg]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Mingi päev sai seegi masin sooja aetud et starter maha võtta, es tahtnud teine enam toimida. Õnneks tartus Betooni 2A asuv töökoda võttis asja ette ja tegi kiirelt korda. Hind hea ning töö kiire ja korralik.
Vilja tn mehed on end näiteks täiesti ammendanud, enam väga ei kipu sinna oma jalga tõstma. 

Kuna pill seisis juba garaasis siis täna tuli mõte hakata sahka ette tegema, et masinal mingigi otstarve oleks.  Õpin oma vigadest ja autole sahka tehes ei hakka enam ulme lahendusi välja treima, ei tule hüdroga pööratav ega midagi, täiesti tavaline kaldsahk. 

Laiust sahal 225cm ehk topeltrattad jäävad alla, ette tuleb jäigalt kaldega paremale, kallet muuta ei saa. Tõstmine ikka hüdroga.  
Sahk tuleb jäik ja vedrusid ega liigendeid ei hakka tegema. 
Käisin kane metallis ja tõin vähe materjali juurde, L-rauda 40*80*6 alumiseks talaks, aisadeks 50*50*4 ning aisade diagonaalid 50*50*3. Saha kaar ise on vana masuudipüti kest millest kunagi sai lõigatud ohtralt toorikuid...  Toungue

Kui neljakuune poja otsustab tubli poiss olla siis saab täna vast sahk valmis keevitatud, kui aga teine magada ei viitsi siis jääb see töö homseks Wink  Big Grin  

Ei hakka pöördsahka tegema sest elu näitas et sellisel autol on sahk  nagunii koguaeg kaldu ees. Mida kergem ja tugevam -seda parem. 
Vedrude ärajätmine ja jäiga saha tegemine on natuke riskiga asi aga seni kuni tundmatus kohas sajaga ei lase siis pole vast hullu. Enamjaolt siiski ju oma hoovis või jõepeal vaja seda isendit kus midagi erilist juhtuda ei saa.  Rolleyes


[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Pealegi Sa juba näitasid piltlikult, mis juhtub sajaga maakera taha kinni jäädes...
Vasta
(10-11-2016, 22:04 PM)v6sa Kirjutas: Pealegi Sa juba näitasid piltlikult, mis juhtub sajaga maakera taha kinni jäädes...

Koolis veel väideti ju et maaera on ümar.... on ta jah!  Big Grin   Toungue

Hommikul kui veel kõik magasid tegin garaasis aega parajaks, lõikasin paar tala paika ja andsin sahale sobiva kaare ja kumeruse.  Esimesed rauad võtsin ka küljest ära ning lõikasin poltühendused maha ning sättisin nii lähedale kerele kui võimalik ning keevitasin jäigat raami külge kinni. Nii jäi sahale piisavalt ruumi.
Käisin varusid tuulamas ja otsisin sobivat silindrit, sobiva pikkusega silindreid piisavalt aga aru jämedad kõik, õnneks leidus veel üks sobiva pikkusega forschritti silinder mis parajalt väike, seega läheb loosi. Jagaja tuleb kolmeseksiooniline, said neid ju siitsamast foorumist kohe kamaluga soetatud Wink  Eks mingi aeg peaks kõhualla ka ühe tappidega saha veel juurde tegema jää karestamiseks.
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kuna rajad vajavad lükkamist siis ei jäänud muud üle kui hommikul alustasin sahaprojekti lõpetamisega, ehk tegin ära hüdraulika osa. Külge sai üks roolivõimu pump lisaks(vist selle sama polo orginaal pump, linnupesa sarnane, mahtus peopessa) ning külge said kõik torud ja jagaja. Jagaja igaks juhuks kolmene, kõhualla tuleb üks sahk veel teha vist ning siis jääb veel üks seksioon varuks. Torud ja voolikud kasutasin ära mingi vana Fortshritti omad, hüdrostutse ei viitsind minna linna otsima(nagunii pole õigeid leidnud, juba eelmine kord oli probleem) seega kasutasin vana head keevitamistaktikat ehk sobivad stutside pooled keevitasin omavahel kokku ja sai kuramuse hää. ATF sisse ja egas muud polnudki kui ainult tuld. Hüdraulika toimib kenasti ja etteheited pole.  Rihma leidsin ka mingisuguse enamvähem paraja.
 Radikas vaja uus otsida, sellest käis päris tummine oks läbi... On kellegil ehk polo bensuka radikat pakkuda, ei taha suuremat ka panna kuna see sobib sinna kuramuse hästi  ja jahutab ka mootori kenasti maha.  
 Sisse sai sõidetud täna mitu rada ning hea üle pika aja jälle selle masina rooli keerata. 
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kas sisse aetud rajad ka laiemale avalikkusele kasutamiseks avatud?
Vasta
(10-01-2017, 02:09 AM)r.i.h.o Kirjutas: Kas sisse aetud rajad ka laiemale avalikkusele kasutamiseks avatud?

Üldiselt kellegile kätt ette ei pane aga hoian siiski madalat profiili. 
Kodujuures põllurada on rohkem omatarbeks, kohalikele tegin raja Ulila luhale.

Facebooki kasutajad leiavad rohkem infot Ulila Jäärada lehelt.
Hetkel veel jõepeale rada ei saa ehk pikk rada on veel tulevikumuusika. Pikal rajal on piigiga sõites kiirused kuni 180km/h ... 
Aga luhapeal kannatab töristada küll, tavaline ringraja tüüpi rada...

Kopeerin siia ka FB lehel oleva info:
Lühidalt, jõepeal parti ei kanna seega autoga sinna mitte minna.
Luhapeal on jääolud üle keskmise, sõida või rongiga aga ligipääs on üle paadisadama... seal on sügav Wink  Hetke igatahes kannab. Big Grin
Üldiselt rajal on fun sõita... sõit aga on omal vastutusel, keegi appi ei tule ja uppuja päästmine on tema enda asi. Igaüks vastutab enda eest ise ning loodusesse suhtume lugupidamisega.    
Kellel võimalus siis sõitke piikidega, rada niigi kohati päris libe seega piigiga autod on oodatud.


 Rada on AINULT LUHAPEAL, JÕEPEALE MITTE SÕITA!!!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
(10-01-2017, 00:47 AM)mlsluik Kirjutas:  Radikas vaja uus otsida, sellest käis päris tummine oks läbi... On kellegil ehk polo bensuka radikat pakkuda, ei taha suuremat ka panna kuna see sobib sinna kuramuse hästi  ja jahutab ka mootori kenasti maha.  
Polole paigaldati erinevaid radikaid sellele mootorile. Mingid variandid on kus sobib näiteks Lupo oma aga kui veab, siis sobib alates suvalisest Golfist (II,III) lõpetades analoogsete audide, seatide või muude taolistega. Nii ehk naa peaks saama sinna istutada (ilma midagi ümber tegemata) mõne vag radika üks ühele.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Jäi täna garaaasis jalgu ja ajasin ära välja, nüüd seisab nurkalt hoovipeal. Et see asi nii ei jääks siis otsisin ka tegelikult natuke uut radikat, automaailm küsis mingi hiinaka eest üle 55 euri...  aga allparts näiteks 35€, palju mõtlema ei pidanud kumb võtta. Big Grin

Tuju teeb aga heaks see et hüdraulika sai järjekordselt päris hea ning hästi toimiv. Kaks seksiooni veel varuks ka. 


[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Mõni video vahepalaks ka, sõitsime rada sisse ja tegime mõningaid korrektuure.



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Saabus ja uus radikas mis koheselt ka külge läks, masin jälle sõiduvees... 

[Pilt: 1]


Hommikune rajavideo ka... 



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Pühapäev rajal möödus sündmusterohkelt. Hommikul sai rada kõvasti piiki tunda ning sõita oli lausa lust... Wink
Kui keskkonnaamet annab loa siis tuleb avalik rada veel see-aasta, kui ei anna siis teen mõned muudatused ja elu läheb sama hooga edasi. 



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Ega suurt midagi uut pole lisada, seisab täpselt sama koha peal kuhu peale viimast jääraja lükkamist pargitud sai, kuna esiteks pole olnud aega ja teiseks ka vajadust.   

Üheltpoolt võiks maha müüa et oleks motivatiooni järgmine isend valmis teha, teisalt ega see seisteski raha küsi...  Big Grin
Sahale tuleks peale veel ülemine kumer kaar ära keevitada ning veidi lihvida ja värvida...

[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne