Kolmerattaline

Raam ja mõned muud detailid said värvitud:
[Pilt: 0997609513facd.jpg]

Ka mootori lammutamisega sai pihta hakatud:

[Pilt: 099760949f2cb5.jpg]

Lammutamise koha pealt oleks, siis abi ka vaja. Nimelt, kuidas saaks ilma tõmmitsata generaatori nn trumlit maha?

Pildid kehvad, kuna sai telefoniga tehtud. Digifotoaparaat on kuskile jalutama läinud. Big Grin
Veel pilte: http://fotoalbum.ee/photos/ladaracer1/99760953/
Vasta

Kui tegu ikka Tuula mootoriga, siis päris ilma ei tasu proovida.
Tõmmitsa teed ise teraslatist või plaadist. Genekal on kaks keermestatud ava, kas M8 või on M6, sinna käivad poldid, mis ulatuvad läbi sinu tehtud plaadi. Plaadile muidugi puurid vastavasse kohta avad ja kolmanda ava keskele. Keskmisele oleks vaja ka keere, peaks sobima M10. keskmisse avasse polt, mis toetub otsaga vastu väntvõlli otsa. Mutter keera ikka enne lahti. Kinnitad plaadi kahe poldiga ja keskmisest pingutad. Keskmise poldi otsa võiks puurida 6mm puuriga 3mm sügavuse ava ja väntvõlli ning poldi vahele teraskuul, või käiad otsa koonusesse ja kuuli ei pane.
Kui jäi segaseks, siis paari tunni pärast võin joonise saata, praegu aega vähe.

Jõudu ja mõistust sulleRolleyes

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Tänud, sain aru küll. Puurid, keermelõikurid ja muu vajalik olemas, proovin homme valmis teha. Cool
Vasta

Lisaks veel niipalju, et latile tasub auke rohkemgi teha või jätta see võimalusel lihtsalt pikemaks, arvestusega et mujalgi võib tõmmitsat vaja minna. Siis juba hea (pool)valmis asi võtta ja vajadusel piisab lisaaugu/aukude puurimisest. Keskmist ava laisk inimene(nagu mina) ei viitsi keermestada, vaid paneb mutri lati alla ja hoiab võtmega kinni. Igal pool ei mahu nii majandama ja nii ei ole ilus teha ka, aga see toimib.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Mutri võib paari punktiga kinni ka suristada.
Vasta

Tore, kui nupp nokib. Kui juba jutuks läks, siis ise kasutan igivanalt jaapanlaselt pärit tiheda keermega polt, on teised hästi sitked. Kõik eespool antud soovitused on lausa kulda väärt. Materjali paksuseks võiks olla kusagil 10mm, kuigi ise tegin 8mm-sest, oli just paras tükk käepärast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Leidsin ühe video http://www.youtube.com/watch?v=GwMCPrnju...re=related ka tuula baasil tehtud

Veel pole maha löödud
Vasta

Sai ka üks-päev youtube's videosi vaadates seda nähtud. Korralik asi tundub olevat.

Mootorit ei ole siiani veel lahti võtnud, ei ole lihtsalt aega olnud ega isu peale tulnud. Kuid loodan ikka ennem korraliku lund kolmeka kokku saada.

Vahepeal sai ostetud mootori jaoks rulli tihendipappi. Varem sai punnvõrride, rollerite jms mootoreid hermeetikuga tehtud, kuid see hermeetik ei kõlba kuhugi. Big Grin
Vasta

Vahepeal veidi arenenud:
[Pilt: 0100358863b8027.jpg]

[Pilt: 0100358861682d9.jpg]

[Pilt: 0100358865c147d.jpg]

Pildid suhteliselt kehvad, kuid miskit saab aru ikka.

Nüüd peale mootori remonti enam pill pöördesse tühikäigul ei lähe, niiet võib öelda, et remont õnnestus. Smile
Käiguvahetushoob ja trossid külge paneks, siis saaks sõita ka juba.

Panin pilli müüki ka, kuid siiani keegi pole huvi tundud, niiet jääb vist ikka endale alles.
Kuulutus ise siin: http://www.soov.ee/vi/2041722.htm
Vasta

Praegu seis selline, et müüsin mootori Kolmeka pealt maha. Oligi selle raske raami jaoks tiba lahja.
Projekti poolikuks ei jäta ning uus plaan on teha teda veidi ümber. Uueks mootoriks tahaks midagi veidi asjalikumat.
Vasta

Tore lugu.

Olen Teie 3merattalise projekti taaskäivitaja.

Sai palju uuendusi tehtud.

Aga niipalju et raami keevituskohas ei kannatanud isegi kriitikat Smile

Varsti pildid tulemas...


video esimesest käivitusest - http://www.youtube.com/watch?v=Y_0rqvd68z0


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne