06-10-2013, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2013, 11:46 AM ja muutjaks oli 90Deville.)
Rehvidest vöta need esimesel pildil olevad, teisel on sellised mis läbi häda töötavad natuke asfaldilt maas aga mitte eriti.
Esimesed on uuena väga hea läbivusega, kunagi vöisteldes ostsime igal hooajal uued ja väga bueno oli, kuna sel ajal igapäevaautoga tegemist oli siis lihtsalt kulusid kiirelt seoses läbisöiduga. Ehk siis odavrehvi kohta annaksin maksimaalsed punktid.
Mötle natuke see mootori teema enda jaoks läbi, kas seda diislit üldse niiväga vaja on, kui läbisöitu pole jne
Meil oli 69'l volvo b20 vahel koos tema enda käigukastiga ja asi oli oluliselt parem, erksam kui originaalne tummahammas millele saab tühikäigul ilma sidurita käike sisse panna, aga samas piisavalt nörk et mitte hakata pooltelgi jms löhkuma.
Endiselt ma ei saa üle ega ümber kui ilus auto see on
Ma tahaks ennast järjekorda panna esimeseks, et kui kunagi hakkab tunduma et kolmene pemm vms on oopis vägevam siis ma ostaks selle kastiauto heal meelel ära
Esimesed on uuena väga hea läbivusega, kunagi vöisteldes ostsime igal hooajal uued ja väga bueno oli, kuna sel ajal igapäevaautoga tegemist oli siis lihtsalt kulusid kiirelt seoses läbisöiduga. Ehk siis odavrehvi kohta annaksin maksimaalsed punktid.
Mötle natuke see mootori teema enda jaoks läbi, kas seda diislit üldse niiväga vaja on, kui läbisöitu pole jne
Meil oli 69'l volvo b20 vahel koos tema enda käigukastiga ja asi oli oluliselt parem, erksam kui originaalne tummahammas millele saab tühikäigul ilma sidurita käike sisse panna, aga samas piisavalt nörk et mitte hakata pooltelgi jms löhkuma.
Endiselt ma ei saa üle ega ümber kui ilus auto see on
Ma tahaks ennast järjekorda panna esimeseks, et kui kunagi hakkab tunduma et kolmene pemm vms on oopis vägevam siis ma ostaks selle kastiauto heal meelel ära
Karateturbo-kolm purki ja tigu