04-02-2016, 00:15 AM
Õlifiltri ümberpaigutamise ega paagi tasemeanduriga ei ole tegelenud viimasel ajal, aga esimeste külmadega tuletas ennast meelde lahja salongiventilaator, mis vahepeal lumesajus sõitmise võimatuks muutus kuna lumi sulas klaasil ära ja külmus kohe jääks Lekkiv salongiradikas sai juba sügisel ära vahetatud, seda mainisin teemas vist varem ka. Paar nädalat tagasi tõin lammarist hunniku erinevaid ventikaid ja hakkasin sobitama. Katsetamise käigus selgus et mul olid originaal ventikal juhtmed tagurpidi küljes Pärast seda kui õigetpidi juhtmed külge said muutus olukord juba talutavaks, aga kuna uued ventikad olid koju toodud siis oli tahtmine ikka ära vahetada. Uueks ventikaks sai kompott Ford Transiti ventika mootorist ja mingi tundmatu auto ventikast. Selle tundmatu ventika Transiti mootori külge liimimisel õnnestus mul liim muidugi mootori puksi vahele ajada nii et mootor kinni kiilus. Õnneks pääses leeklambiga kuuma andes uuesti lahti ja külge monteerides puhus tunduvalt kõvemini kui originaal. Kapoti alla jäi selline vaade:
Ventika lüliti töötas ainult on/off asendites ja mõnikord hakkas nii kõva puhumine isagi häirima. Seega sai lüliti asendatud sellise poteka ja plaadikesega:
Poteka nupu vahetasin originaalnupu vastu. Kahjuks oli potekal kinnitus keere palju väiksem kui originaalnupul ja selline seib jäi sinna alla. Järgmine kord kui keevitamine ja värvimine ette tuleb võtta teen ka selle augu ilusaks.
Peaks veel välja mõtlema hea lahenduse jalgadele suunduvate ventavade sulgemiseks et vajadusel kogu õhk aknale läheks. Hetkel puhub ikkagi juhi eest veidi kehvemini udu ära kui mujalt. Juhipoolsel jalgadele suunduval aval vist käib originaalis klapp ette aga kas kõrvalistuja jalgade juurde on ava ise lõigatud või on seal originaalis ava?
Lammutuses ventikates surfates jäi näppu ka üks klaasipesupump, see on ilmselt järgmine asi mis tööle tuleb panna
Ventika lüliti töötas ainult on/off asendites ja mõnikord hakkas nii kõva puhumine isagi häirima. Seega sai lüliti asendatud sellise poteka ja plaadikesega:
Poteka nupu vahetasin originaalnupu vastu. Kahjuks oli potekal kinnitus keere palju väiksem kui originaalnupul ja selline seib jäi sinna alla. Järgmine kord kui keevitamine ja värvimine ette tuleb võtta teen ka selle augu ilusaks.
Peaks veel välja mõtlema hea lahenduse jalgadele suunduvate ventavade sulgemiseks et vajadusel kogu õhk aknale läheks. Hetkel puhub ikkagi juhi eest veidi kehvemini udu ära kui mujalt. Juhipoolsel jalgadele suunduval aval vist käib originaalis klapp ette aga kas kõrvalistuja jalgade juurde on ava ise lõigatud või on seal originaalis ava?
Lammutuses ventikates surfates jäi näppu ka üks klaasipesupump, see on ilmselt järgmine asi mis tööle tuleb panna