UAZ Kastikas
Lõpuks ometi on Villis tänavatel tagasi Big Grin Aja - ja motivatsioonipuudusel võttis küll üle kuu aega aga kolmanda korraga jäi lõpuks pidama. Karter käis freesija juures kes võttis 0,3 mm maha, tegin uue papist tihendi, panin Würthi supersilikooniga ja uute 12 tugevusega poltidega kinni ja enam karteri vahelt ei leki. 

Proovisõidul aga andis väga valjuhäälselt tunda käigukast. Kui varem undas viies käik ja õrnalt ka neljas, siis praegu undavad palju kõvemini juba alates kolmandast käigust ja gaasi lahti lastes tekib väga tugev vibratsioon. Täna õhtul vahetasin veel käigukasti õli ära, õlipunni magnetil oli päris palju metallipuru. Täitsa huvitav et talverallilt tagasi sõites tähele ei pannud, võibolla läks undamine pidevalt valjemaks nii et ei pannud tähelegi ja ega viiendast madalamaid käike eriti ei kasutanud ka. Proovin nädalavahetusel maalt ära tuua käigukasti mis suvel sai tagavaraks toodud ja ehk saab järgmise nädala jooksul alla. 
Vasta
Mis seisus käigukasti padi on? Endal oli selline juhus kus null viiel undas 3 käik nagu trollibussil, avastasin, et padi on lasknud kastil vastu kere vajuda ja kogu vibratsioon tuli keresse. Peale padja vahetust sõidab nagu siidi.
Vasta
Pole päris ammu teemat uuendanud, annan siis teada et masin ikka sõidus on veel  Smile
Härra Luigelt pärit tagavarakäigukast sai kevadel alla pandud aga oh üllatust, undamine jäi alles  Big Grin Kuigi kõik märgid viitasid käigukastile siis undamine tuleb ikka vahekastist. Sai ju see ka lahti võetud mootorivahetuse ajal, juu mingi hammakas küljega kuhugi vastu käib. Kui kellelgi korraliku enamvähem uueväärilist vahekasti pakkuda on võib teada anda, praegusel vahekastil ka muid vigu küljes. 

Muidu terve suve olen kordamööda Mosset ja Villist igapäevaautodena kasutanud, Opel seisis niisama aiaääres. Suuremaid probleeme ei ole esinenud, ühe pihusti vahel on kütust lekkima hakanud ja järjekordselt läks käiguvahetustross katki. Seekord oli tagavara olemas ja kuna nurgas seisis tagavara käigukast oli selle peal hea trosside kronstein veidi ümber teha et enam trossid pinge all ei oleks. Suvel sai ka pikem ots tehtud, Järva-Jaanis Ehitatud Eestis paraadist osa võetud. 

[Pilt: nmhHA6t1DwoNPaeRbqWFZrjZeLv6zwRvqXT6uXNR...90-h794-no]

Aadress albumile ka

Enne rahvale näitama minekut sai suuremad roostekohad ka pintsliga üle käidud, nüüd jälle motivatsioon korralikumalt ettevõtmiseks kadunud kuna talv on ju tulekul ja viie meetri pealt näeb täitsa hea välja  Big Grin

Tulevikuplaanides kunagi korralik summuti alla ehitada, praegu seal mingi aiapost millel summutavaks elemendiks kunagine villise originaalpütt millele järjest kestasid peale keevitatud on. Kuna selle jaoks on olemas roostevaba toru siis keegi võiks sooviada kust muretseda roostevaba summutipütti.
Vasta
Tere.Näe mul kah tuli idee teemat uuendada.Meil nüüd kah kevadest selline vahva aparaat õue pea.
Kuid väike mure.Keski on tuuri pannud kojameeste süsteemist mootori.Kas on kellelgi pakkuda. Rolleyes
Ma vaid pean täpsustama mis täpsemalt puudu on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
(27-09-2016, 21:50 PM)Roland Kirjutas: Tere.Näe mul kah tuli idee teemat uuendada.Meil nüüd kah kevadest selline vahva aparaat õue pea.
Kuid väike mure.Keski on tuuri pannud kojameeste süsteemist mootori.Kas on kellelgi pakkuda. Rolleyes
Ma vaid pean täpsustama mis täpsemalt puudu on.

Mul peaks pööningul vanatüübi kojameeste komplekte olema. Asuvad Nõmmel.
Vasta
Mille vahekast sul on? Mul on 469 vahekast olemvas .
Tegelen tehnikaga! Smile
Vasta
eks ta oridinaal ole.ma arvan.
kojameeste  systeemi saime.
Vasta
Kui üle pika aja sai foorumisse postitamine ette võetud siis uuendan Villise teemat ka. Talvel sai käru ehitamisele vahelduseks uus summuti tehtud, vanal originaalpütil kukkus tagumine ots ära ja keevitada enam ei olnud kuhugi. Juhtus kätte 2,5" RV toru ja otsustasin seda kasutada. Kui juba toru on roostevaba siis tahtsin ka pütte roostevabasid. Kahjuks ainukesed saadaolevad on kõik reissing-tuuning-otsevabad aga arvasin et kui panen resonaatori ja summuti siis saab piisavalt vaikne. Tegelikult sai uus 2,5tolli summuti veidi valjem kui varem olnud aiapost ja villise originaal tühjaks roostetanud pütt. 

Eesmine ots:
[Pilt: IMG_20170405_173731.jpg]
Tagumine ots:
[Pilt: IMG_20170405_212100.jpg]
Kuna suure tõenäosusega tahan varem või hiljem midagi ümber ehitada siis tegin summuti mitmest osast ja V-band liidetega.

Nagu ikka on temast palju kasu erinevatel töödel, talvel sai päris palju küttepuid metsast välja veetud:
[Pilt: IMG_20161127_135833.jpg]
Kevadel põllutöödel:
[Pilt: IMG_20170416_100017.jpg]
Vahepeal kaks lemmikut korraga ka liikvel:
[Pilt: IMG_20170416_100004.jpg]
Vahepeal juhtub nii ka:
[Pilt: IMG_20170711_174243.jpg]
Tartust tulles jäi umbes kilomeeter enne kodu seisma. Täpselt värvipoe ukse ees, kust omanik välja tuli ja oma treilerit pakkus. Tänan Sander abi eest  Smile Kui pärast kütusesüsteemi laiali lammutamist, puhastamist ja kokkupanemist ikka käima ei läinud läksin lõpuks teise garaazi testri järgi ja nägin et suretusklapile ei tule voolu peale. viga oli ühes pistikühenduses mis peale liigutamist jälle voolu läbi hakkas laskma. Mõttetu pistiku lõikasin vahelt ära ja jootsin juhtmed kokku. Praegu on Villis igapäevases kasutuses seoses maja ehitusega ja samal põhjusel on kõik edasiarendused paariks aastaks edasi lükatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne