21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile!
#9

Tagaveolistel Vaz-idel on klapi ja nookuri vahe nii väärakas kohas, et seda mõõta ei saa. Seetõttu mõõdetaksegi nookuri ja nukkvõlli vahet. Nookurit hoidev pisike vedru surub nookurit vastu tugimunakut ja klappi, jättes nookuri ja nukkvõlli vahe lahtiseks. Kaliibri mõõt 0,15, tähendab, et klapivahe on tegelikult 0,52 umbes, kangi efekt võimendab näitu.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Kappo - 08-12-2011, 21:58 PM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Wiki432 - 09-12-2011, 00:16 AM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: pen.skar - 09-12-2011, 00:37 AM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Wiki432 - 09-12-2011, 00:59 AM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Kappo - 11-12-2011, 23:05 PM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Talupoeg taluja - 11-12-2011, 23:32 PM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Mossemees - 13-12-2011, 10:52 AM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Wiki432 - 12-12-2011, 01:34 AM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Kappo - 12-12-2011, 21:47 PM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: Wiki432 - 13-12-2011, 00:56 AM
RE: 21011 Süüte- ja Karburaatoriküsimused profile! - Autor: h2rra - 13-12-2011, 18:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne