M72, Bobber projekt
#1

[Pilt: 296157_1916326802611_1675201559_1367675_...9340_n.jpg][Pilt: 299351_1916326562605_1675201559_1367674_18522717_n.jpg][Pilt: 299600_1898977808897_1675201559_1356107_288480326_n.jpg]
Vasta
#2

[Pilt: 378704_2316414324549_1675201559_1554654_...n.jpg?dl=1][Pilt: 393679_2316413364525_1675201559_1554652_...1760_n.jpg]alkast karteri põhi [Pilt: 387502_2296915157082_1675201559_1547612_315095946_n.jpg]
Vasta
#3

väntvõlli otsakaanes olev vilttihend asendatud simmerlingi vastu[Pilt: 405418_2409075801028_1675201559_1582210_544602056_n.jpg][Pilt: 430722_2409076801053_1675201559_1582211_...5150_n.jpg][Pilt: 419617_2409077241064_1675201559_1582212_...4707_n.jpg]
Vasta
#4

Viisakamad käigukasti kinnitusmutrid.

[Pilt: 416915_2470114006945_1675201559_1600003_...4364_n.jpg]
Vasta
#5

Kas vanakooli bobber'i jaoks poleks vanakooli M72 käigukast paremini sobinud? Praegune nurgeline kast läheb mootori kumerustega minu arust vastuollu.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

njaa, hea tähelepanek, sain mõtlemisainet juurde...hetkel oli see käigukast võtta ja kuna tegemist uue kastiga siis loodan et viperusi sellega niipea ehk olema ei hakka. Praegu mootor poolik, uued ümarsiibriga karburaatord lähevad ka külge ehk siis ei paista kasti kandilisus enam nii silma. Üldse on ratas algfaasis ja puudub nägemus tervikpildist, et siis kindlasti saab paljusid asju tegemise käigus mõelda, muuta. Kuna sa tähelepanu sellele juhtisid siis ma arvatavasti ka proovin ka vanemat kasti,kui ma selle kunagi kokku saan klopsitud (vanemaid kaste omajagu vedelemas), praktika on küll näidanud et vanem kast on suht kehv, kuigi hea oleks ka käsikäike kasutada

dnepri kasti ei saagi panna, sest siis tuleks kardaani osa ümber teha, seega tuleb vanem kast külge.
Vasta
#7

Kiirdiffri paigaldus, korpust on vaja mugandada, et tigu pessa ära mahuks.

[Pilt: 419062_2487899931582_1675201559_1605670_258109851_n.jpg][Pilt: 418974_2487902331642_1675201559_1605674_177693147_n.jpg][Pilt: 417439_2487903451670_1675201559_1605675_611081786_n.jpg]
Vasta
#8

Mis mõõdus simmerling väntvõlli otsakaane sisse sai? Treisid ava suuremaks?

Almost Again
Vasta
#9

Huvilisi tekkis juurde. Nimelt kitkusin ka enda varumootoril selle otsakaane maha ja tahaks ´´ära teha´´. Ehk siis mis mõõdus simmer sai pandud ning kui suure tolerantsiga sai ava tehtud?
Vasta
#10

tihendil olevad kirjed: TC 50 65 10 TT0 F266
sisemine mõõt kontrollige hooratta pealt üle, ei pruugi klappida. tihend ja kaas andke treiali kätte, küll tema teab kui paraja pesa tuleb tihendi jaoks teha.

edu teile siis.
Vasta
#11

[Pilt: 399773_2524997579000_1675201559_1618651_...6109_n.jpg][Pilt: 418036_2569324327141_1675201559_1636684_...4692_n.jpg][Pilt: 424362_2569325087160_1675201559_1636686_...0989_n.jpg][Pilt: 430546_2569326047184_1675201559_1636690_414255797_n.jpg][Pilt: 425553_2569325607173_1675201559_1636688_...8474_n.jpg]

ride hard or stay home,
Vasta
#12

[Pilt: 398300_3432403023569_340467016_n.jpg]


alumine kopsik roostevaba.

ride hard or stay home,
Vasta
#13

Ehitamine jäi soiku vahepeal, aga bobberit siiski ei tule.

ride hard or stay home,
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne