Sapaka siduripumpade asendamine .... ?
#1

Küsiks vähe nõu kaasfoorumlaste käest. Nimelt tõsisest siiber on sapaka piduri ja siduri igaaastasest väljavahetamisest. 1000km tagasi sai vahetatud mõlemad siduri silindrid, nii pea kui ja töösilinder. Nüüd aga jälle asjad lekivad ja survet ei hoia. Probleemiks on lagunevad mansetid. kusjuures siduris sai kasutatud veel ettenähtud punast BSK-d. Pidurisüsteem sai tehtud mingiaeg veidi ümber ja siiani ptüi ptüi ptüi peab Dot 4-ga. Siduri silindrite poolepealt kaalun üldse asendamist uuemate vastu(mõne muu riigi automarkide seast)
Siit ka küsimus, ise erinevate silindritega kokku pole puutund, kuid äkki teab keegi millise auto oma võiks olla ligilähedane või sarnane sapaka omadele.?

[Pilt: 20130003876096_m.jpg]

[Pilt: 20130007177fe8_m.jpg]



Vasta
#2

Mina vahetaks ainult mansetid kaasaegsete vastu; raual pole vast häda midagi...(või on?)

Tolmukaitsed võid originaalid jätta, nendega ei juhtu midagi.
Ja võidki DOT5-ega hakata kihutama....Smile
Vasta
#3

(09-01-2012, 16:24 PM)stihl Kirjutas:  Mina vahetaks ainult mansetid kaasaegsete vastu; raual pole vast häda midagi...(või on?)

Tolmukaitsed võid originaalid jätta, nendega ei juhtu midagi.
Ja võidki DOT5-ega hakata kihutama....Smile
Täpselt, mansetid mõõdu järgi tänapäevased ja süsteem puhtaks pesta ja dot-4 sisse.

Vasta
#4

Ja kust ma saan tänapäevaseid mansette?
Olen uurind erinevatest kohtadest, kuid pole leidnud



Vasta
#5

19mm peaks olema sapikal ka töösilinder. Seega sobivad sinna Lada mansetid näiteks.
Vasta
#6

Hmm, justnagu ei mäleta, et minu käest oleks keegi sellist asja küsinud....Big Grin

Arvutis 16M vaba ruumi on?
1. Siit saad alla laadida ntx. Frenkit´i päris põhjaliku mansetikataloogi.

2. Mõõtude ja piltide järgi otsid õige asja üles, siis teed kindlaks kuhu komplekti ta kuulub ja edasi, mis autole see komplekt külge käib.

3. Siis saadad selle komplekti koodi mulle ja vaatame, kas saab seda tellida ja mis maksab. Kui mingi ulmeauto just pole, siis ikka tavaliselt saab ja maksavad nad enamus alla 6euri/komplekt.


P.S. kui kõige sellega hakkama ei saa, ...siis maitea...tee vaba käega sissejuhatuseks ntx. siduri peapumba mansetist joonis (läbilõiget ära unusta!) ja pane siia teemasse üles...
Mõnel sapikuhuvilisel vblla veel vaja.

P.S. Lada mansettide peale ma kah mürki ei võtaks. Kui, siis ainult väga lahjat mürki, viina ntx.Cool


.
Huvipärast vaatasin, Frenkiti Lada siduri peapumba mansetikomplekt on saadaval ja maksab 2,14eur.
Misiganes vedeliku kindel.

Ma ei näe mitte mingit põhjust seal mingit vene ülessulavat ja juba tehasest praaki mansetti kasutada....
Vasta
#7

(09-01-2012, 16:53 PM)stihl Kirjutas:  P.S. Lada mansettide peale ma kah mürki ei võtaks. Kui, siis ainult väga lahjat mürki, viina ntx.Cool
no kui lada ei sobi siis Fiat, see sama Smile

Vasta
#8

Nymmik, ma ei töganud mitte Ladat kui automarki, vaid vene tänapäevaseid varuosatootjaid (neil vist ikka kooperatiivid), kes ei suuda asju korralikult teha.

Kui ma ehitaks vene autot, siis sellised kuluosad üritaks kõik lääne tootjatelt leida, a`la Lemförderi rooliotsad; Sachsi sidurid; Frenkiti, PBR-i või ATE mansetid, Behri termostaat, Payeni tihendid jne jne ja saab väga hea ja igikestva auto.
Usun isegi, et kui ntx. mootoris korralikke õlisid (5W-50 täissünt ntx) kasutada, saab selle käima nagu kella ja ei mingeid nukkvõlliprobleeme...(nagu neil vanasti oli, kuna keegi polnud normaalset õli leiutanud)

Vene omaaegsel raual pold häda midagi.

P.S. Nymmik, kas tead, mis on veel parem kui saksa auto?
Vastus on, et Itaalia auto, aga saksa osadega....Toungue
Fiat ntx.
Vasta
#9

(09-01-2012, 17:17 PM)stihl Kirjutas:  Nymmik, ma ei töganud mitte Ladat kui automarki, vaid vene tänapäevaseid varuosatootjaid (neil vist ikka kooperatiivid), kes ei suuda asju korralikult teha.

Kui ma ehitaks vene autot, siis sellised kuluosad üritaks kõik lääne tootjatelt leida, a`la Lemförderi rooliotsad; Sachsi sidurid; Frenkiti, PBR-i või ATE mansetid, Behri termostaat, Payeni tihendid jne jne ja saab väga hea ja igikestva auto.
Usun isegi, et kui ntx. mootoris korralikke õlisid (5W-50 täissünt ntx) kasutada, saab selle käima nagu kella ja ei mingeid nukkvõlliprobleeme...(nagu neil vanasti oli, kuna keegi polnud normaalset õli leiutanud)

Vene omaaegsel raual pold häda midagi.

OT läheb aga mis siis.
Ei ma ei saanudki pihta LADA tögamise pärast Smile aga krt need lääne asjad on ka nii ja naa kvaliteediga aga miski ei trumpa muidugi sdelano v rossija asju, neist ma käin kaarega mööda.
oma 06 ostsin mingid saksa pidurisilindrid, mis olid 1,5x odavamad kui ladapoes see "saast"
Muhuga läinud seda teed et silindrid ja kolvid need ikak vanad 40 aastat tagasi tehtud ja lääneka mansette kasutanud, samuti pidurivoolikutele otsinud asendused.
Seisnud vene pidurivoolik paistetab kinni ja ongi seisupidur sul Cool
Vasta
#10

Huvi pärast lõin kaasfoorumlase nymmiku signatuuri lahti ja peaaegu teise asjana, mis ma leidsin, kirjutab Sid:

"Kui tahad uusi mansette osta siis läänekatest sobivad Frenkit`i toodetest komplektid nr. 119085, 319020 või 319065. Nendes komplektides on kaks tihendit ja ka muid muhule mittesobivaid pudinaid. Pärnust saab neid Raunex`ist või Sekk`ist."

Jossu, katsu ikka oma ala inimestega rohkem suhelda, pole mõtet alati ise jalgratast leiutada....
(09-01-2012, 17:28 PM)nymmik Kirjutas:  krt need lääne asjad on ka nii ja naa kvaliteediga ...

OT jätkub, aga Jossu sai vast targaks ka juba....Smile) Lootma peab.

Nõus, et on nii ja naa. Viimasele Alfale, mis ma ehitasin, sai kaks korda tellitud nii kojameeste mootorit, õlirõhu andurit kui klaasipesu kotti (sel on kott, mitte paak). + sada muud osa, mis külge ei sobi jne. Plekiosadest rääkimata.

Aga kõiki neid osi ühendas üks tunnus: valge ilma ühegi kirjata pappkarp või kirjadeta kilekott. Või hoopis ilma pakendita. Ehk siis kohe sai aru, kus nad tegelikult tehtud olid...

Õnneks müüja, sakslane, kelle käest põhiliselt sai ostetud, oli nii arusaaja (eks ta ise ka teadis, et tegu hiina saastaga), et ütles vaid, et ahah, kojameeste mootor ei tööta, viska prügikasti ja kolme päeva pärast saad uue kätte ja kohe panen teele...

Aga midagi pole teha, varuosade tootmine on itta nihkunud. Mäletan, umbes 15 aastat tagasi kui varuosadega tegelema hakkasin, sihukest jama ei olnud...



Aga nüüd edasi ma olen parem vait, muidu Jossukene saab jälle pahaseks:

(07-12-2008, 11:01 AM)Jossu Kirjutas:  Lp Stihl, kas sa ise oled midagi teind, mõne asjaliku/ toimima lehekülje?
Btw mingi ''jube lahe'' blogi ei ole teps mitte sama asi, kui miskit lehekülg.
Niikauaks aga plõks kinni.

Sinu jaoks läkski plõks kinni....Toungue
Ei jõua mina ka sulle lutipudelit koguaeg suhu toppida, ise pead hakkama saama...

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne