Paluks abi M 401 soetamisel
#1

Kuna olen rohkem kaherattalistega tegelenud, siis neljastest jääb teadmisi puudu. Mistõttu siinjuures foorumi spetsialistide poole pöördun. Aga asja juurde.
On plaan soetada M-401. Aga originaalsuse kohta ei oska hinnangut anda. Paluks teiepoolseid kommentaare (lisan ka paar pilti). Väidetavalt on 1949 a. väljalase. Dokumendid peaksid ka olemas olema (hetkel ei leitud üles). Mootor tahab kohendamist kuna plokikaane tihend andis otsad. Plekid on enamvähem sirged ja roostet on ka mõõdukalt. Plaan oleks originaaliks taastada, mitte ratsionaliseerida.
Mis te masinast arvate? Milliseks hindate soetamishinda? Ehk oskab keegi ka taastamiskulude suurusjärku pakkuda?
Tõsisematele hindajatele võin veel pilte saata.

Ette tänades,

vanatehnikahuviline Puhh.
Vasta
#2

üks pilt veel:
Vasta
#3

Paistab päris kobe arvestades üldist seisu st.võrreldes nendega mida tean müügis olevat.
Aga noh võrdle ja vaata SIIT!
u2u abiks edaspidi.
Vasta
#4

Piltidel näeb küll väga hea välja nii vana auto kohta, kui huvi ja raha jätkub saab korraliku auto sellest küll, hinda ei oskagi kohe pakkuda, kõik sõltub sellest kas dok-id ikka olemas. Taastamise kohapealt sõltub hind sellest kas teed ise või lased teha kui ise siis 15000 peaks küll see auto nagu uus välja nägema.
Vasta
#5

Küsiks siis tulede kohta ka. Kas nende ring on õige?
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Puhh
Küsiks siis tulede kohta ka. Kas nende ring on õige?
Õiged on esituled ja taga numbrialuse küljes olev tuli suunad ja tagatuled on ise istutatud tehases neid ei pandud üldse.
Suunda näidati käega või oli meisterdatud keskmiste uksepostide külge \"semafoorid\"
Ja kui on aastaks 1949.siis peaks tegu olema siiski M400.
Kus käigukang on,ja aku kasti alus milline on??
Vasta
#7

Seda tulede värki nii arvata oligi. Olen seda ennegi vanadelt meestelt kuulnud, et kätt vibutati, nagu tsikli seljas.
Käigukang on rooli küljes.
Ütle mulle oma e-mail, panen sinna sulle mõned pildid.
Ja tootmisaasta järgi peaks 400 tõesti olema.
Vasta
#8

Mail u2u ga saadetud.
Vasta
#9

See tulede värk paneb ikka muigama küll. Ma just kujutasin endale ette, kuidas ilma suundadeta ja imepisikese stopptulega Tallinnas Liivalaia tänaval kell 17.00 sõita oleks.
Aga siinkohal on vist oma ja auto tervisliku seisundi säästlikkuse kohalt õigem need rudimendid külge jätta. Või mis te arvate?

Vasta
#10

Auto paistab ikka üliheas korras, arvestades vanust. Mina ei kõhkleks, vaid kui rahakott lubab viiks kohe koju ära.
Vasta
#11

Pilti vaadates tekkis üks küsimus: kas seal esi poritiiva peal üks väike tuli (musta värvi korpuses) liiast ei ole?
Või on/olid need suunatuled, kuigi mainiti et suunda näidati käega :???

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: North
Pilti vaadates tekkis üks küsimus: kas seal esi poritiiva peal üks väike tuli (musta värvi korpuses) liiast ei ole?
Või on/olid need suunatuled, kuigi mainiti et suunda näidati käega :???
kõik suunatuled on juurdetekitatud. Vanal ajal oli nii, et paremale keeramiseks piisas piduritule signaalist (see väädi otsas ellipsikujuline), vasakule näidati suunda käega või ukse avamisega.
Muide piduritule väädi pikkuse järgi pidavat saama umbkaudu valmistamisaastat määrata.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: eberhard
Muide piduritule väädi pikkuse järgi pidavat saama umbkaudu valmistamisaastat määrata.

Räägi sellest teooriast pikemalt.
Muidu tundub sarnane nagu kalasoomuse järgi kala vanuse määramineBig Grin
Vasta
#14

jah, on nagu sea põrna järgi ilma ennustamine.
Tõsiselt rääkides olevat (kirjanduse andmel) seda stopptule vääti ehk jalga 1951 juunis või juulis varasemaga võrreldes lühendatud. Miks seda teha oli vaja ma muidugi ei tea, aga võibolla on sellest teabest abi auto õige valmistamisaasta määratlemisel. Võibolla mõni mosseomanik käib garaazhis ära ja mõõdab selle \"juurika\" üle. Saad siis võrrelda.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#15

Kas tulevikus hakkavad sinu auto kapotialune ja salong välja nägema sellised? Smile

[Pilt: mzma_20.jpg]

[Pilt: mzma_17.jpg]

Mõned pildid välimusest ka:

[Pilt: mzma_02.jpg]

[Pilt: mzma_03.jpg]
Vasta
#16

Mul peaks selle varuosade kataloog kusagil ka olema..kui asi tõsiseks läheb, siis anna teada.

Aga originaalvärvis ta vaevalt nüüd on, tagavararatas on samas toonis värvitolmuga koos.

Asp
Vasta
#17

KUS KOHAST SEE VIIMANE KAUNITAR PÄRIT ON:o:???
siis neti aadressi
muidu tundub venemaa ulitsa M.Gorkova
Vasta
#18

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ummi
KUS KOHAST SEE VIIMANE KAUNITAR PÄRIT ON:o:???
siis neti aadressi
muidu tundub venemaa ulitsa M.Gorkova

Mina tõin need pildid siia üle streeatrace.org foorumist aga sa võid sealse postitaja(Scorpio Ghia) käest küsida kust tema need sai.

http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...hlight=401
Vasta
#19

Küsi omanikult, ühel pildil on aadress kah Big Grin:bounce
Vasta
#20

Link sellele puitkerega isendile jooksis kunagi siit foorumist ka läbi, kui oli teemaks spekulatsioonid selle konkreetse modifikatsiooni Eestist leidmise võimalikkusest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne