Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Puitkerega Mosse 400-d on Eestist ma kardan
et küll jäädavalt ajalugu. St kõik neist on
kadunud.
On tuline kahju, et ma ligi 20 aastat tagasi
ei mõistnud niisuguse isendi puituksi (mida
käes loksutasin) säilitamise jaoks kõrvale
panna. Aga... omal ajal ju ikka lollusi
tehtud ja kes siis teadis, et see väärtus on.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
M400/401 kohta käiva artikli esimene osa
internetis:
http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=78&aform=3
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 5,768
Teemad: 731
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Muide, Viljandis seisab ühes aias üks toorikkere (st ilma uste, sisu, sildade ja muuta kere), mis vähemalt kaugelt vaadates näeb küllaltki bro olevat. Põhja olukorda ei tea, kuna pole aeda vaatama trüginud.
Kui kellelgi huvi, siis võin weekend teha mõned pildid.
Asp
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Kas keegi oskab öelda kus M400-l kere number on?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Paremal pool kaboti all tulemüüri e.torpeedo plekil .
(kui parempoolse kaboti avad siis üsna poritiiva ligidal
nii 3-5 cm poritiivast sissepoole e.mootoripoole).
Ehk leiad ülesse.
Postitused: 22
Teemad: 1
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
Vaata artiklit
19/12/03 09:57
number on( oli) releeregulaatori all
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Aidake veel võhikut.
1. Käigukastide vahe? Väidetavalt pidi põrandakangiga variant vähem töökindlam olema. Seetõttu vahetati meelsasti roolisamba küljes oleva vastu.
2. Veel nendest kere numbritest. Nagu juurdelisatud pildilt näha peaks nagu kaks numbrit olema (veermik ja kere).
Kuna ARKi minek alles ees, peab ennast harima, et küsimustele vastata osata.
EDIT: Pildi panek ei õnnestu. Asjast huvitatutele saadan teist teed pidi.
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Asi korras. Nüüd seisab see masin juba minu õuepeal.
Siinkohal suured tänud UM\'le, kes asjakohase transpordiga aitas. Soovitan teistelegi.
Käigukastidel juba see vahe et 400 oli põrandal kang aga 401 oli roolil. m401 alustati tootmist alles 1954 a.
ei ole küll endas kindel aga 400 ja 401 käigukasti kaaned ei ole omavahel vahetatavad.( omasin mõned aastad tagasi ühte proj. koos suure hulga juppidega, sealt jäi selline mulje)
tehnikast erinevad 1 ja 2 käigu ülekande arvud.
töökindluse osas - kui ei ole kinni roostetanud siis töötab ideaalselt roolikang, nii M401 kui ka M402 seerial.
liigendeid pole seal rohkem kui näitex M412 põrandakangil , kuid töötab paremini
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
06-09-2004, 22:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2004, 22:36 PM ja muutjaks oli
pppp.)
Minu poolt üks kerenumbri-teemaline küsimus ka:
Lugesin mis ma lugesin neid selleteemalisi varasemaid postitusi, aga üheselt ikka aru ei saanud, kas lisaks pirkale (või tuleks hoopis \"birka\" kirjutada) peaks see kerenumber veel kuhugi kere enda peale ka stantsitud olema?
On üks isend, millel vanad numbrid-dokid ning pirka puudu...
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis sellel isendil mis muli oma 8 a tagasi oli, oli see lipakas ainuke reaalne asi, igatahes ARK is regist. otsiti mis otsiti aga ei leitud, lõpuks anti aga uued paberid kätte, aga märkuses oli kirjas et numbrid ainult sealt pealt.
siis kui ta maha müüsin, siis ei olnud enam probleemi, oldi nende andmetega rahul.
Päris kobe teine jahh ................. mitu raha selle eest ka küsitakse ?