Paluks abi M 401 soetamisel
#21

Puitkerega Mosse 400-d on Eestist ma kardan
et küll jäädavalt ajalugu. St kõik neist on
kadunud.

On tuline kahju, et ma ligi 20 aastat tagasi
ei mõistnud niisuguse isendi puituksi (mida
käes loksutasin) säilitamise jaoks kõrvale
panna. Aga... omal ajal ju ikka lollusi
tehtud ja kes siis teadis, et see väärtus on.

Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#22

M400/401 kohta käiva artikli esimene osa
internetis: http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=78&aform=3

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#23

Muide, Viljandis seisab ühes aias üks toorikkere (st ilma uste, sisu, sildade ja muuta kere), mis vähemalt kaugelt vaadates näeb küllaltki bro olevat. Põhja olukorda ei tea, kuna pole aeda vaatama trüginud.

Kui kellelgi huvi, siis võin weekend teha mõned pildid.

Asp
Vasta
#24

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Muide, Viljandis seisab ühes aias üks toorikkere (st ilma uste, sisu, sildade ja muuta kere), mis vähemalt kaugelt vaadates näeb küllaltki bro olevat. Põhja olukorda ei tea, kuna pole aeda vaatama trüginud.

Kui kellelgi huvi, siis võin weekend teha mõned pildid.

Asp

Oleks äärmiselt kasulik info. Lähen isegi veelkord olemasoleva kere seisukorda uurima, kuna väärt inffi on laekunud.

Puhh
Vasta
#25

Kas keegi oskab öelda kus M400-l kere number on?
Vasta
#26

Paremal pool kaboti all tulemüüri e.torpeedo plekil .
(kui parempoolse kaboti avad siis üsna poritiiva ligidal
nii 3-5 cm poritiivast sissepoole e.mootoripoole).
Ehk leiad ülesse.
Vasta
#27

Vaata artiklit
19/12/03 09:57
number on( oli) releeregulaatori all
Vasta
#28

Aidake veel võhikut.
1. Käigukastide vahe? Väidetavalt pidi põrandakangiga variant vähem töökindlam olema. Seetõttu vahetati meelsasti roolisamba küljes oleva vastu.
2. Veel nendest kere numbritest. Nagu juurdelisatud pildilt näha peaks nagu kaks numbrit olema (veermik ja kere).
Kuna ARKi minek alles ees, peab ennast harima, et küsimustele vastata osata.

EDIT: Pildi panek ei õnnestu. Asjast huvitatutele saadan teist teed pidi.

Vasta
#29

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Puhh
2. Veel nendest kere numbritest. Nagu juurdelisatud pildilt näha peaks nagu kaks numbrit olema (veermik ja kere).
Kuna ARKi minek alles ees, peab ennast harima, et küsimustele vastata osata.

EDIT: Pildi panek ei õnnestu. Asjast huvitatutele saadan teist teed pidi.

Kere nr ikka kerel ja see veermiku nr siis \"pirkal\" .Ja seal ARK oskavad nad ise kere nr otsida nii palju on naad neid \"almasid\" näind küll:yes

ps.saada pilt mulle mailile.
Vasta
#30

Asi korras. Nüüd seisab see masin juba minu õuepeal.
Siinkohal suured tänud UM\'le, kes asjakohase transpordiga aitas. Soovitan teistelegi.
Vasta
#31

Puhh Kirjutas:Aidake veel võhikut.
1. Käigukastide vahe? Väidetavalt pidi põrandakangiga variant vähem töökindlam olema. Seetõttu vahetati meelsasti roolisamba küljes oleva vastu.
2. Veel nendest kere numbritest. Nagu juurdelisatud pildilt näha peaks nagu kaks numbrit olema (veermik ja kere).
Kuna ARKi minek alles ees, peab ennast harima, et küsimustele vastata osata.

EDIT: Pildi panek ei õnnestu. Asjast huvitatutele saadan teist teed pidi.

To pppp: soovitud pilt siis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#32

Puhh Kirjutas:Aidake veel võhikut.
Väidetavalt pidi põrandakangiga variant vähem töökindlam olema. Seetõttu vahetati meelsasti roolisamba küljes oleva vastu.

Julgen kahelda - mida vähem liigendeid üksteise otsas rivis, seda suurem töökindlus. Põrandakang on teatavasti otse kasti peal (st selle ots liigutab otse kulisse), samal ajal kui roolikang on keeruka hoovastikuga kastini viidud.

Vähemalt Pobidel, vanadel Volgadel ja hilisematel mossedel (408 jm selleaegsed) oli see küll nii, tean massiliselt isendeid, kus roolikang oli keerukuse/tõrkealdisuse tõttu kunagi põrgu saadetud ja pandud käimakastile uus külgkaas põrandakangiga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#33

Käigukastidel juba see vahe et 400 oli põrandal kang aga 401 oli roolil. m401 alustati tootmist alles 1954 a.
ei ole küll endas kindel aga 400 ja 401 käigukasti kaaned ei ole omavahel vahetatavad.( omasin mõned aastad tagasi ühte proj. koos suure hulga juppidega, sealt jäi selline mulje)
tehnikast erinevad 1 ja 2 käigu ülekande arvud.
töökindluse osas - kui ei ole kinni roostetanud siis töötab ideaalselt roolikang, nii M401 kui ka M402 seerial.
liigendeid pole seal rohkem kui näitex M412 põrandakangil , kuid töötab paremini
Vasta
#34

Minu poolt üks kerenumbri-teemaline küsimus ka:

Lugesin mis ma lugesin neid selleteemalisi varasemaid postitusi, aga üheselt ikka aru ei saanud, kas lisaks pirkale (või tuleks hoopis \"birka\" kirjutada) peaks see kerenumber veel kuhugi kere enda peale ka stantsitud olema?
On üks isend, millel vanad numbrid-dokid ning pirka puudu...
Vasta
#35

Kui ma nüüd õieti mäletan, siis sellel isendil mis muli oma 8 a tagasi oli, oli see lipakas ainuke reaalne asi, igatahes ARK is regist. otsiti mis otsiti aga ei leitud, lõpuks anti aga uued paberid kätte, aga märkuses oli kirjas et numbrid ainult sealt pealt.
siis kui ta maha müüsin, siis ei olnud enam probleemi, oldi nende andmetega rahul.
Vasta
#36

pppp Kirjutas:Minu poolt üks kerenumbri-teemaline küsimus ka:

Lugesin mis ma lugesin neid selleteemalisi varasemaid postitusi, aga üheselt ikka aru ei saanud, kas lisaks pirkale (või tuleks hoopis \"birka\" kirjutada) peaks see kerenumber veel kuhugi kere enda peale ka stantsitud olema?
On üks isend, millel vanad numbrid-dokid ning pirka puudu...

Number on küll keresse (tulemüüri) stantsitud. Endaomal leidsin suht kerge vaevaga üles. Ta on seal birka läheduses.
Vasta
#37

Päris kobe teine jahh ................. mitu raha selle eest ka küsitakse ?
Vasta
#38

pppp Kirjutas:... kas lisaks pirkale (või tuleks hoopis \"birka\" kirjutada) ...

Pirka on loomulikult släng. Ametlik nimetus on eesti keeles tehasesilt, vene keeles tablica ja inglise keeles ka siis table või information table.

Birka on aga Rootsi üks muinasaegne väljakaevatud linn Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#39

Aspelund Kirjutas:Mul peaks selle varuosade kataloog kusagil ka olema..kui asi tõsiseks läheb, siis anna teada.

Aga originaalvärvis ta vaevalt nüüd on, tagavararatas on samas toonis värvitolmuga koos.

Asp

Originaalvärvis ta tõesti pole, kuid tagavararatas pole tegelikult värvitolmuga koos. See tundub ainult pildilt nii. Tagavararattale on auto sisekummi fragment tagurpidi peale tõmmatud, mis ongi natuke hõbedase helgiga. Värivija oli viitsinud ikka tagavararatta maha kerida.
Vasta
#40

Skalaar Kirjutas:Päris kobe teine jahh ................. mitu raha selle eest ka küsitakse ?

Raha on juba küsitud ja minu poolt ülegi antud. Arvan et summa oli masinat väärt. Lõpphinnaks kujunes 4k.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne