16-03-2019, 00:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2019, 00:47 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
(15-03-2019, 11:42 AM)janek555 Kirjutas: Ka keevitusmootorist tehtud mootor on endiselt hea,ei söö õli,ei tilgu ja käib täitsa pehmelt. Võtsin küünlad maha ja need kinnitavad,et silindrid ühtemoodi töös.
Kui siiani olnud pigem talvel sõitmiseks,siis sellel aastal tahaks teda ka suvel tarbida. Hea rotikas millega saab ka kruusa ja metsateid kolistada,ning parklas pole uksemõlkimiste hirmu. Tarbevanatehnika
Kuipalju see tarbevanamosse mootrile lubatud läbijooks kapremondini oligi - 40 000 km?
Tänapäevaste määrdeainetega äkki sõidaks rohkemgi, aga kes see ikka nii kannatlikult tarbida jaksaks , et pelgalt ürituste- ja suvekilomeetritega sellise koguse läbisõitu koguks ...
Sihukese 60nele ligineva vanusega masinaga rohkem kui paar hobisõitu hooajas teha jääb isegi vanaautohuvilistele ikka täitsa müstikaks.
Minu ainuke kogemus 402, 403 või 407-ga sõitmisel oli üldsegi mitte julgustav. Kunagi keskkoolis lubas klassivend säändse massinaga lahkelt meid õhtuse koolipeo järel koju ehk Nõost Tartusse visata. 15km või umbes nii. Masin oli siis peaaegu uus, ainult 30aastat . Aga sõit kestis 2 tundi. Sest mootor suutis keema minna, seda pidi vähemalt 5 korda veerandtunnise seismajäämisega jahutama ja teeäärsetest kraavidest leitud veega radikat täitma. Aga noh, eks see kõik kokku oli tunni võrra kiirem kui 15 km jala käia.
Kodusest arhiivist üks asjakohane stiilipilt ka. Mosset võib veel kuskilt leida, ja kollase numbri ka, aga selliseid pükse kindlasti mitte