03-05-2013, 17:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2013, 17:27 PM ja muutjaks oli Tift.)
(03-05-2013, 13:16 PM)v6sa Kirjutas: Reduktor on valutu lahendus, kuid sobiva otsimine saab olema kas väga piinarikas või kallis protsess.Isand envir mõtiskleb samuti nagu ma ise. Järgmisel nädalal seiklen pisut ringi ja otsin hammasrattad kokku.
Öösel mõtikslesin teemal "kettreduktor", kuid no mis ei meeldi, see ei meeldi..
Tegelt üks reduktor on mul laua peal poolik, kuid see on väga kleenuke Berta jaoks. Mõeldud teise projekti tarbeks.
See kiirendav reduktor on seal vahel, enne reeverskasti, suht tervitatav nähtus, sest sissetuleva võlli saab lasta läbi korpuse ja teisele poole ühendada jõuvõtuvõlli kardaani. RPM-idest ma praegu ei viitsi mõelda, küll jõuab. Mootori 1500 rpm juures liiguks masin umbes 4,5 km/h ja võll teeks siis
kuskil 280 pööret per minut, kui otse võtta. Seda kannatab sobiva viguriga ka suurendada, ma arvan . Arvutasin siis praeguse, õige ülekandearvuga.