20-05-2013, 09:58 AM
Huvitav kuidas su reduktori ehitus sujub? Mul tuli igatahes selline mõte, et kui sul see asi pöördeid juurde annab, siis saan mina sellise reduktoriga ka pöördeid maha võtta. Paneksin selle reduktori gaz 53 käigukasti ja tagasilla vahele- jääks lühike ja saaksin ka tagasilla õiget pidi tööle. Samas saaksin ka säilitada tagasilla reduktori ülespidise nurga ja lasta mootorit natuke allapoole- jääks ilusam proportsioon ka masinale. Tagurpidi käigu kiirus tuleks 2/1 reduktoriga 5.5 km/h 3000 p/m juures ja edasipidi 4.6 km/h mootori 2500 pöörde juures-esimese käiguga siis ...
Jõuvõtuvõlli võtaksin 53 kasti väljavõttest ja kogu moos.. , ega saagi ju tagurpidi käiguga kihutada, eriti siis kui esilaaduril koorem sees on ja pole ju erilist vajadust tagurpidi kihutamiseks ka muudel juhtudel . Mis arvad ?
Jõuvõtuvõlli võtaksin 53 kasti väljavõttest ja kogu moos.. , ega saagi ju tagurpidi käiguga kihutada, eriti siis kui esilaaduril koorem sees on ja pole ju erilist vajadust tagurpidi kihutamiseks ka muudel juhtudel . Mis arvad ?