Väike põku R-1 (Troller)
#1

Alustaks oma projektiga R-1 (nii ma ristisin selle asjanduse, Harjumaalt Kose Uuemõisast on see putukas toodud nii öelda 25 aastat tagasi.  Seisnud on ta ütleks üks 6 aastat sest polnud temaga aega tegeleda. Pilt praegu pole suurem asi aga mingi ettekujutuse saab. http://album.ee/node/26374597/50299657
selle putuka põhiprobleem seisneb selles http://album.ee/node/26374595/50299657 ehk siis tagasillas (mille oma see asi on?) Peatselt kolib sinna Ford Sierra tagadiffer (kettülekande ja rattasiseäärikute vahele.) Konstruktsiooni muudatus tuleb selline et lausa ei taha mõeldagi. Muidu vedas putukat ringi algselt Ud 2 me käes sai roller vjatka mootori. Vjatka vedas reipalt läbi topelt käigukasti lahedalt ära 1 tonn heinu.
Praeguseks kõik!!![/align]

Veel pole maha löödud
Vasta
#2

Tagasild on olnud Autoroller ET1,5 oma algselt veab teda üks kett aga sul on pandud sinna 3. Muidu lahe põkats Edu.Wink
Vasta
#3

Nojah jätaks tagasilla isegi originaaliks aga pöörderaadius jätab KÕVASTI soovida. Ei oska midagi sinna juurde nuputada. Ok seal on koht mingile lahutus süsteemile, mingil määral isegi toimis. Ühele poole tegi kanna kurvi kohapeal, teisele poole oli olukord endine suur maa ala läks pööramisele. Shasii põhimõttega oli see ehitatud taga on isegi käsitsi rakenduv rippsüsteem. Ehitusmeistril too moment puudus diferentsiaal ja seetõttu ka selline lahendus.

Veel pole maha löödud
Vasta
#4

Äkki saab keegi siit videost mingit inspiratsiooni: http://www.youtube.com/watch?v=WLLBfR2kM...re=related
Päris kenasti vormistatud emmilise mootoriga põka.
Samas veel tonnide viisi vene meeste tehtud põkasid.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#5

Soovitaks kamraad Bardul tihedamini vanarauaplatsidel käia. Sinna tuuakse vahel samasuguseid poolikuid põkaprojekte või ka valmisaretusi. No näiteks on mõni tubli tehnikamees taevastele jahimaadele ära kutsutud ja sugulased ei oska tema asjadega midagi mõistlikku peale hakata. Või on saanud keegi mõne parema tooriku ja toonud enda oma vastu. Sõbra isa on niimoodi mitu korda Kuusakoskis poolikuid põkasid vahetanud. Ikka järjest parema vastu.
Liigub ka valmistehtud tagasildu, millel ketiratas juba küljes jne.
Et kui kiiret pole, siis võib palju vaeva kokku hoida.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#6

(19-02-2012, 10:26 AM)Basilio Kirjutas:  Soovitaks tihedamini vanarauaplatsidel käia. Et kui kiiret pole, siis võib palju vaeva kokku hoida.
Ksf. Basiliol on täiesti õigus. Kui mul poleks ...aga ütleme, et kui mul oleks rohkem aega (võib-olla on asi milleski muus..) siis noh, oleks neil platsidel püsiklient Big Grin . Valikut on kindlasti, ainult aja ja kokkujuhtumise küsimus. Kui lai su Põku on?


Vasta
#7

Nii kuna mitte s.ttagi pole selle asjaga saanud tegeleda. Uurisin täna asjandust lähemalt. Tulemus järgmine.... roller Vjatka mootorit vaja (see oli algselt peal) Käigukast kinni kiilunud- sama rooli karbiga. Kõige vahvam et sellel putukal on valmis ehitatud rippsüsteem. Käsitsi tõstetav. 
Praegu seisab mootori taga asi!

Veel pole maha löödud
Vasta
#8

(16-12-2014, 20:17 PM)JaakH Kirjutas:  ... roller Vjatka mootorit vaja (see oli algselt peal) ...

Jäi silma: http://www.soov.ee/polvamaa/Vjatka_mooto...m?ca=1&w=3
Vasta
#9

Selle raha eest võiks juba enda vjaktalt ka mootori maha müüa Big Grin Kuuluuses elektroni mootor. selle tööle saamiseks on veel plokki ja süütepooli tarvis.
Vasta
#10

Kuskil oli veel kaks Vjatkat 700 euro eest müügis. Eraldi ostes 400 eurot/tk. Ega ma neil nõuk. rollerite mootoritel ja juppidel vahet ei tee, pole ise peale Muravei ühegi rolleriga kokku puutunud.  Toungue Jäi lihtsalt kuulutus silma ja lugesin parasjagu käesolevat teemat ja nii ta siia saigi lingitud.
Vasta
#11

oi oi oi nüüd on jama majas! Tiba veel eurorubla otsa ja saab siit mõne klubiliste käest seisma jäänud aiaka.
Vaatame-ootame veel Big Grin No 125cc Minsk ajab ka asja ära aga sel pole sundjahutust Sad

Veel pole maha löödud
Vasta
#12

Nägin Veerenni tänava metalli kokkuostus Zid mootorit, äkki on abiks...
Vasta
#13

Tänud Vootele! Miskit juba siit sain aga tahan veel Big Grin Asi selles et sitika mootor nõuab tiba ümberehitust ja kuna puudub keevitus siis lihtsam on Vjatka.
Ärge solvuge panen linkidena üles pildid.
Vahepeal on kaduma läinud pildid, sai uued tehtud
Niisiis: 
Põku ise: http://static4.album.ee/files/1161/94/la...9_uogr.jpg
ja tänane saak: http://static4.album.ee/files/1161/94/la...7_uUeO.jpg
kevad tõotab põnev tulla Toungue
Üks motopakkuja on veel, tuleb vaatama minna.
Nüüd vaja laagreid ja uusi simmerlinge, selleks on Viljandis Sanok

Eks küssasi tuleb veel, see on päris kindel

Veel pole maha löödud
Vasta
#14

Nii kuna üks mootor on veel tulemas, siis ei hakkanud veel ksf Kriminaalide oma kokku laduma. Küsin igaks juhuks ära, et ega kellegil ei vedele käiguvahetit Vjatkta oma (rutskat).
Suurem asi oleks veokasti ehitus, see tuleb tellimustööna
Kasti esialgsed mõõdud on 150X85x30mm
kasti materjaliks arvan peaks piisama 20x20mm nelikanttorust. Enne kevadet või suurt sula ei juhtu midagi. Talv tuli jälle ootamatult Big Grin !!! 
NOh praeguseks kõik. HEAD VANAAASTA VIIMAST NÄDALAT!

Veel pole maha löödud
Vasta
#15

 Viljandis tihendeid-laagreid soovitan otse hulgilaost osta. Asub Endise EPT kaubabaasi traktorilaos. Prouade Aino, Aili ja Piia asemel nüüd võimas preili ja arvuti. Kaup nii hästi väljas pole, kui poodides, kuid kui mingi niidiotsa annad, leitakse sobiv. Tubli võit hinnas ja leidub selliseid haruldusi, mida ärid omale müüki ei riski võtta.
Vasta
#16

Sealt saime mersu veokale tihendid mis liigutab topeltsilda 10x odavamalt. Just kümme korda odavamalt, 600krooni oli spetstihendite komplekt ja seal pakuti kohapeal analoogi. Oli poole kitsam (2tk läks ühe suure asemel) Aga pidama jäi. Hää puud om!

Veel pole maha löödud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne