24-02-2015, 14:33 PM
Kenad pildid!
Aga jahh... Suurematel põkatsitel on lisaks sõltumatule JVV käitusviisile (võrdeline mootori pööretega) ilmselt ka sünkroonne (võrdeline rataste pööretega) võimalus. Kui mul oleksid tehaseinseneri võimalused, oleks asi lihtne.
Punane ristkülik oleks sisenuutidega puks (liugleb JVV välisnuutidel). Kui sinna vasakusse otsa kah mingid hambad organiseerida ja sellised oleksid ka ülekande teovõllil, siis tuleks asjandust lihtsalt vasakule nihutada, kuni tekib hambumine. Võrdse suurusega rataste puhul (põkatsil ja kärul) tuleks vaid jälgida, et peaülekande arvud oleksid võrdsed ja kõik muu tuleb iseenesest. Ilus teooria...
Tegelikult mul klaavele paar lisaküsimust rataste kohta. Kui suur on välisdiameeter? Kuidas parem ratas "suhestub" mootori silindriga (kui lähedale/kaugele jääb)?
Pöördun küsimusega ka ksf! meli666 poole. Postituses #184 ühel pildil paistab olevat MB 1 originaalhaagis. Kas see on kallutav, ja kui on, siis kuidas see asi on teostatud?
Välisvalgustuse kohapealt leidsin mootori tehasejuhendist sellise teksti:
The following optional parts are also available at ROBIN distributor and/or dealer./…/Magneto for lighting usage 12V 15W/40W/200W
Kuidas Gravity seda kommenteerib? Et kui jalgu trampida ja sajalisi luhvtitada, siis oleks võimalik?
Aga jahh... Suurematel põkatsitel on lisaks sõltumatule JVV käitusviisile (võrdeline mootori pööretega) ilmselt ka sünkroonne (võrdeline rataste pööretega) võimalus. Kui mul oleksid tehaseinseneri võimalused, oleks asi lihtne.
Punane ristkülik oleks sisenuutidega puks (liugleb JVV välisnuutidel). Kui sinna vasakusse otsa kah mingid hambad organiseerida ja sellised oleksid ka ülekande teovõllil, siis tuleks asjandust lihtsalt vasakule nihutada, kuni tekib hambumine. Võrdse suurusega rataste puhul (põkatsil ja kärul) tuleks vaid jälgida, et peaülekande arvud oleksid võrdsed ja kõik muu tuleb iseenesest. Ilus teooria...
Tegelikult mul klaavele paar lisaküsimust rataste kohta. Kui suur on välisdiameeter? Kuidas parem ratas "suhestub" mootori silindriga (kui lähedale/kaugele jääb)?
Pöördun küsimusega ka ksf! meli666 poole. Postituses #184 ühel pildil paistab olevat MB 1 originaalhaagis. Kas see on kallutav, ja kui on, siis kuidas see asi on teostatud?
Välisvalgustuse kohapealt leidsin mootori tehasejuhendist sellise teksti:
The following optional parts are also available at ROBIN distributor and/or dealer./…/Magneto for lighting usage 12V 15W/40W/200W
Kuidas Gravity seda kommenteerib? Et kui jalgu trampida ja sajalisi luhvtitada, siis oleks võimalik?