24-02-2015, 18:37 PM
Kuna sain paar küsimust selle Läti vahetüki komplekti kohta siis mõtlesin, et ma ei hakka eraldi läbi privaatsõnumi vastama vaid postitan siia .
Hind oli 198 eurot koos KMiga .
http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...uage_id=et
Transport kulleriga Tallinnasse oli 24 pluss KM .
Peale tellimuse sisseandmist oli 2-3 päevaga meil kohal . Kastis mingit juhendit ei olnud ja seetõttu pidin jälle selle firmaga ühendust võtma .
-------------------------------------
Komplekt sisaldab :
1) vahekoda ühendamaks Lääne mootor ja käigukasti
2) Väntvõlli külge käivat muhvi . NB orginaal sidurikorv on vajalik .Väntvõlli mõõduga oli sedasi, et sai vastavalt soovile. Minul läks 19.05 ehk 3/4 tolline sirge võll.
3) Aukudega metallplaati, et liigutada juhtsangasid kõrgemale ning laiemaks . Lääne mootorid pole nii kitsad nagu püstise silindriga orginaal .
Kaasas ei olnud polte , mutreid , seibe ega uut hoidjat JVV kangile . Orginaalis käis kangi juhik mootori küljest. Selle pidin ise meisterdama.
Vahekoda istub hästi paika . Küll aga pani mõtlema kuidas vahemuhv ühendada . Kahjuks pildi pealt ei paista hästi aga vahemuhvile oli puuritud ringjooneliselt 6X M5 auku ja keermestatud . Lätlased ütlesid, et peab orginaal sidurikorvi puurima ning siis poltidega kinnitama . Kõik on hea aga sidurikorv on karastatud ning puur peale ei hakanud . Siis lihtsalt keevitasime kinni . Sidurikorv ja vahetükk istusid teineteise sisse täpselt .
Peale seda kui juhtsangad olid kõrgemale toodud metallplaadiga siis ei hakanud käiguvahetus hästi toimima . Varras tahtis painutamist saada . Paras painuta ja katseta tegevus .
Kokkuvõtteks : Oma ülesande täidab ära kuid päris lõpuni läbimõeldud ei olnud .
Hind oli 198 eurot koos KMiga .
http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...uage_id=et
Transport kulleriga Tallinnasse oli 24 pluss KM .
Peale tellimuse sisseandmist oli 2-3 päevaga meil kohal . Kastis mingit juhendit ei olnud ja seetõttu pidin jälle selle firmaga ühendust võtma .
-------------------------------------
Komplekt sisaldab :
1) vahekoda ühendamaks Lääne mootor ja käigukasti
2) Väntvõlli külge käivat muhvi . NB orginaal sidurikorv on vajalik .Väntvõlli mõõduga oli sedasi, et sai vastavalt soovile. Minul läks 19.05 ehk 3/4 tolline sirge võll.
3) Aukudega metallplaati, et liigutada juhtsangasid kõrgemale ning laiemaks . Lääne mootorid pole nii kitsad nagu püstise silindriga orginaal .
Kaasas ei olnud polte , mutreid , seibe ega uut hoidjat JVV kangile . Orginaalis käis kangi juhik mootori küljest. Selle pidin ise meisterdama.
Vahekoda istub hästi paika . Küll aga pani mõtlema kuidas vahemuhv ühendada . Kahjuks pildi pealt ei paista hästi aga vahemuhvile oli puuritud ringjooneliselt 6X M5 auku ja keermestatud . Lätlased ütlesid, et peab orginaal sidurikorvi puurima ning siis poltidega kinnitama . Kõik on hea aga sidurikorv on karastatud ning puur peale ei hakanud . Siis lihtsalt keevitasime kinni . Sidurikorv ja vahetükk istusid teineteise sisse täpselt .
Peale seda kui juhtsangad olid kõrgemale toodud metallplaadiga siis ei hakanud käiguvahetus hästi toimima . Varras tahtis painutamist saada . Paras painuta ja katseta tegevus .
Kokkuvõtteks : Oma ülesande täidab ära kuid päris lõpuni läbimõeldud ei olnud .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed