17-04-2015, 11:29 AM
Kutaisi esiisal Goldonil on tehasepoolne diiselversioon täiesti olemas, eespool olen sellest veidi kirjutanud.
Motoploki diiseldamisel saab argumendiks olla vaid tugev emotsionaalne kiindumus diiselmootorisse. Kütusesäästult saadava rahalise efekti ära ootamiseks ühel inimesel tõenäoliselt elupäevi ei jätku.
Muide, kas ksf! Gravity oskab öelda mingit numbrit Subaru kütusekulu kohta? Nägin poes ühte Honda GX 200ga elektrigeneraatorit, mille tunnikuluks väideti 1,3 liitrit. Subarul kah vast sinna kanti? Teadmine vajalik selleks, et saaks umbes-täpseltki töötunde hinnata, et õli õigeaegselt vahetada.
Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?
Motoploki diiseldamisel saab argumendiks olla vaid tugev emotsionaalne kiindumus diiselmootorisse. Kütusesäästult saadava rahalise efekti ära ootamiseks ühel inimesel tõenäoliselt elupäevi ei jätku.
Muide, kas ksf! Gravity oskab öelda mingit numbrit Subaru kütusekulu kohta? Nägin poes ühte Honda GX 200ga elektrigeneraatorit, mille tunnikuluks väideti 1,3 liitrit. Subarul kah vast sinna kanti? Teadmine vajalik selleks, et saaks umbes-täpseltki töötunde hinnata, et õli õigeaegselt vahetada.
Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?