03-06-2015, 07:53 AM
Tänud ksf. Oltspergile.
Tihendite mõõdud küsiks kahel põhjusel. Endal lihtsam ja ka teistel võimalik leida, samas on foorumist otsimine küllaltki tülikas, kuna sisu on pikk.
Käimakasti õli kohta oleks küll palunud infi. Kas tasub panna vanatüübi tatti-tappi, või minna lääne õlile. Millist ise kasutasid?
Ja veel kas minna tsentrifugaal sidurile, või lasta käiku originaal. Kardan et puhuriga ei taha tsentrifugaal sidur hästi sobida, kuna inerts ei lase JVV-l nii kergesti seiskuda, ja käiguvahetuste kiire teostamine on häiritud. Praegu pidurdan tsenri jõudu mootoriga enne kui siduri lahutan ja käike näppima hakkan ( või lasen otsa lumevalli ).On vaja pidevalt ka tagurpidi Kutat lasta kui lund loopida (platsi iseärasustega seoses) ja siis tekivad pöörleva puhuriga pausid seiskumise ootuses. Freesiga seda kindlasti ei juhtu, kuna tsenri jõud väga erinevad. Samas olen mõelnud paigaldada ka suurema mootori nii 11 hobu kanti. Mitte selleks et vanal (6,5 hobust) vähe oleks ja ka pöörded on samad kuid loob parema raskuskeskme eriti kui pole ka raskust mootori all. Proovisin eile sangadest vajutades puhurit maast lahti saada, no kuradi raske, (pole mootorit ja muid tasakaalustavaid vidinaid), samas ei tööta rohkem hobuseid nii suure koormuse all eriti kui midagi raskemat teha.
Tihendite mõõdud küsiks kahel põhjusel. Endal lihtsam ja ka teistel võimalik leida, samas on foorumist otsimine küllaltki tülikas, kuna sisu on pikk.
Käimakasti õli kohta oleks küll palunud infi. Kas tasub panna vanatüübi tatti-tappi, või minna lääne õlile. Millist ise kasutasid?
Ja veel kas minna tsentrifugaal sidurile, või lasta käiku originaal. Kardan et puhuriga ei taha tsentrifugaal sidur hästi sobida, kuna inerts ei lase JVV-l nii kergesti seiskuda, ja käiguvahetuste kiire teostamine on häiritud. Praegu pidurdan tsenri jõudu mootoriga enne kui siduri lahutan ja käike näppima hakkan ( või lasen otsa lumevalli ).On vaja pidevalt ka tagurpidi Kutat lasta kui lund loopida (platsi iseärasustega seoses) ja siis tekivad pöörleva puhuriga pausid seiskumise ootuses. Freesiga seda kindlasti ei juhtu, kuna tsenri jõud väga erinevad. Samas olen mõelnud paigaldada ka suurema mootori nii 11 hobu kanti. Mitte selleks et vanal (6,5 hobust) vähe oleks ja ka pöörded on samad kuid loob parema raskuskeskme eriti kui pole ka raskust mootori all. Proovisin eile sangadest vajutades puhurit maast lahti saada, no kuradi raske, (pole mootorit ja muid tasakaalustavaid vidinaid), samas ei tööta rohkem hobuseid nii suure koormuse all eriti kui midagi raskemat teha.